Graspop Metal Meeting 2025

Ik vond Disturbed live ook niet zo overtuigend, daardoor laatste keer geskipt voor Ice Nine Kills

Als ze echter een Sickness set doen, zou ik wel geïnteresseerd zijn om ze weer eens een kans te geven. Dat album is toch wel hun beste werk.

Volbeat tijd geleden in Groningen gezien toen vond ik het best leuk.
Niet al te lang geleden in Eindhoven was niet best.
Laatste keer graspop halverwege, halve veld leeg , en vond ik het heel matig.
Gewoon niet mijn ding en zou het samen met 5fdp de grootste domper vinden.😊
Ik ben toen ook gaan slapen tijdens Volbeat. Vond het gewoon saai.

Ach ben blij dat de namen los beginnen te komen maar eigenlijk vind in het fijn dat ik weet waar het hoofdpodium wordt gevuld. Maar vooral ook dat de undercard namen er ook aankomen. Daar zitten de parels die ik nog moet ontdekken.
Verder zijn de tenten en jupiler ook prima plekken voor de slots tijdens de headliners.

Voor mij is dus genoeg keus en als het echt allemaal niet mee zit kan ik gaan slapen. Dat klinkt ook niet slecht op sommige momenten.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
We gaan er gewoon voor. Vandaag is de dag!

(Want zelfs al doen ze de andere dagen de headliners wel combineren moeten we nog 5 aankondigingen hebben)

• Confetti
Waarderingen: MartinB
We gaan er gewoon voor. Vandaag is de dag!

(Want zelfs al doen ze de andere dagen de headliners wel combineren moeten we nog 5 aankondigingen hebben)
als ze iedere dag 1 doen, zitten we volgende week donderdag op 8 headliners en dan voor de vrijdag een pakket namen.

vandaag dan maar: korn, disturbed, of toch volbeat

Users who are viewing this thread