Precies dit.
0.00 Bands waar al lang geen zaalshows van zijn geweest: Motley Crue, Def Leppard, Ozzy, Deftones
0.0 Bands die de Mainstage Den Bosch (6.000) of Afas (6.000) uitverkopen: Judas Priest, Sum 41, Papa Roch, Korn, Gojira (2x 013 is ook 6000)
0. Bands die ze in de Ziggo zetten, maar (waarschijnlijk) overschat worden: Babymetal, Limp Bizkit, Ghost, Slash, Parkway Drive(?)
1. Bands die de ziggo niet uitverkopen, maar weer te groot zijn voor een kleinere zaal (Kiss, A7x, Scorpions, Bring me the Horizon)
2. Bands die de ziggo (17.000) uitverkopen: Within Temptation, Slipknot, Tool, Sabaton, Till Lindemann (?)
2. Bands die de Gelre (34.000) niet uitverkopen: Volbeat (25.000), GNR op hun dieptepunt (20.000) Nightwish (bijna 2x ziggodome), Iron Maiden (?)
Gelredomebands zijn: Linkin Park, SOAD of groter?
Eigen categorie: Rammstein en Ac/DC?
Alleen..het zijn er heeeeeeel weinig. En vervangers zijn er maar weinig. Volbeat, Sabaton, Within Temptation, Nightwish zijn er qua ticketverkoop. Bring Me The Horizon en A7x zijn onderweg, maar A7x lijkt meer in te kakken, terwijl Bring me the Horizon nu floreert..maar wellicht ook aan zijn dak zit? Till Lindemann leunt op zijn naamsbekendheid, maar wellicht met een aangepaste show geschikt voor festivals?