Overnachten in de buurt van Werchter

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Iemand ervaringen of tips voor overnachtingen in de buurt van Rock Werchter tijdens het festival? Willen ergens in de buurt overnachten op een camping, Airbnb of appartementje/hotel en dan met de fiets op en neer naar het festival. Iemand tips? Alvast bedankt!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Iemand ervaringen of tips voor overnachtingen in de buurt van Rock Werchter tijdens het festival? Willen ergens in de buurt overnachten op een camping, Airbnb of appartementje/hotel en dan met de fiets op en neer naar het festival. Iemand tips? Alvast bedankt!
Camping Klokkenberg
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Ik lees dat het daar 'first come first served' is? Zijn er ook campings waar je gewoon een plek kunt reserveren? Of gewoon hotels of appartementen in de buurt?
In Leuven heb je wel wat hotels en een pendelbus
(Novotel weet ik dat er zeker is en ook vlakbij ladeuze is er 1, prijzen en staat geen idee van)
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Ik heb een hotel in Leuven
Het hotel waar ik verblijf is vaak al vol.
Andere hotels weet ik niet. Wel prijzig
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Ik lees dat het daar 'first come first served' is? Zijn er ook campings waar je gewoon een plek kunt reserveren? Of gewoon hotels of appartementen in de buurt?
Op de officiële camping van Rock Werchter, The Hive, is er een gedeelte waar je een plek kunt reserveren om je eigen tent op te zetten. Verder bieden ze ook glamping aan (tipi's, cabines ...).
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Is er een festival camping dat ingericht is voor campers eigenlijk?
Altijd met tentje gegaan, maar nu in het bezit van een busje dus dat is ook wel lekker om een festival mee te bezoeken.
 

Tinnevv

Nieuw lid
25 apr 2024
1
0
Ik heb kamers (met privé badkamer) te huur tijdens Rock Werchter 2024 in mijn huis in Leuven (gemeenschappelijke keuken en kleine tuin). Maximum 4 personen. Op 10 minuten wandelafstand van het station van Leuven waar de gratis festivalbus naar Werchter vertrekt. Je kan ook fietsen naar Werchter, wat soms sneller gaat dan de bus omdat er steeds veel volk op die bussen moet bij afloop. Ik heb 1 fiets die daarvoor gebruikt kan worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken