Hardrock & Metal Chat

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.162
10.482
Ik heb besloten dat ik afgelopen zaterdag de perfecte laatste dag in het oude pand van Baroeg gehad. Samen met Jamel en alle gezellige Baroeg'ers waarmee ik het wil afsluiten. Een mooi zonnetje erbij, 7 bands en een machtig mooi concert van Hippotraktor als laatste noten. Beter dan dit soort dagen wordt het niet snel. Dus Koningsdag ga ik op een andere manier doorbrengen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.643
Ik heb besloten dat ik afgelopen zaterdag de perfecte laatste dag in het oude pand van Baroeg gehad. Samen met Jamel en alle gezellige Baroeg'ers waarmee ik het wil afsluiten. Een mooi zonnetje erbij, 7 bands en een machtig mooi concert van Hippotraktor als laatste noten. Beter dan dit soort dagen wordt het niet snel. Dus Koningsdag ga ik op een andere manier doorbrengen.
Ik sluit me hier volledig bij aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
401
691
Nieuwe album van my dying bride nou paar keer geluisterd.
Kijk er al heel de week naar uit en vinyl echt prachtig , maar het valt me echt tegen.
NIet 1 keer een wow gevoel en irriteer me aan de zang bij de meeste nummers.
Vanavond met een paar bier op nog is proberen.
Voorlopig best wel een domper.😀
#mydyingbride
#vandaag
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Bullet for my Valentine en Trivium ook het Europese vasteland in! Op 11 februari staan ze in de Afas Live, ik heb er zin in hoor. The Poison en Ascendancy in hun geheel horen is een topcadeau
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en MarcoReusel

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Heb nog geen reacties gehoord van het feit dat THE WARNING naar de Lokerse Feesten komt, ben ik nu echt de enige die enthousiast is dat de 3 zusjes van The Warning komen??
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.615
5.020
Helaas geen kaartje weten te bemachtigen om The Cult op 6 augustus in paradiso te zien.
Nu ga ik ze een dag eerder in 013 zien.
Ik ga ook naar 013.
Gisteren gelijk gekocht om 11:00, ook al had ik niet verwacht dat die tickets zo hard zouden gaan.
013 zal dan ook wel vrij snel uitverkopen, lijkt me.

Wel een leuk weekje zo:
  • maandag: The Cult
  • dinsdag: Lokerse Feesten (o.a. Korn)
  • woensdag: Lokeren (Fonnefeesten/Lokerse Feesten?)
  • donderdag: Kortrijk (Alcatraz pre-party/Café Tempeliers?)
  • vrijdag-zondag: Alcatraz
:cool:🤘
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Ik ga ook naar 013.
Gisteren gelijk gekocht om 11:00, ook al had ik niet verwacht dat die tickets zo hard zouden gaan.
013 zal dan ook wel vrij snel uitverkopen, lijkt me.

Wel een leuk weekje zo:
  • maandag: The Cult
  • dinsdag: Lokerse Feesten (o.a. Korn)
  • woensdag: Lokeren (Fonnefeesten/Lokerse Feesten?)
  • donderdag: Kortrijk (Alcatraz pre-party/Café Tempeliers?)
  • vrijdag-zondag: Alcatraz
:cool:🤘
Paradiso was binnen 10 min uitverkocht.
Toen ook maar gelijk via Ticketmaster kaartjes gescoord.
Want ik had hetzelfde idee als jou dat het wel vrij snel uitverkocht raakt.

Met zo,n weekje voor jou in het vooruitzicht zal het vast wel goed komen.🤘
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.391
6.643
Knikkebolgehalte op deze..😁👌🤟
#mydyingbride
👇
The Apocalyptist / My Dying Bride - Topic
Dit is mijn favoriet van het nieuwe album.

Maar de nieuwe MDB is niet mijn favoriete plaat wat gister is uitgekomen. En nee, het is ook niet die van Dool. Hoewel die ook zeer fijn is.

Het is het nieuwe meesterwerk van de Schotse Post/Progmetallers van Dvne. Deze plaat is kandidaat album van het jaar voor me. Hoewel er verderop in het jaar nog wel wat concurrentie bij komt. Maar die zullen echt van heel goede huize moeten komen en iets heel speciaals hebben gemaakt.

Luister en geniet!

 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
401
691
Dit is mijn favoriet van het nieuwe album.

Maar de nieuwe MDB is niet mijn favoriete plaat wat gister is uitgekomen. En nee, het is ook niet die van Dool. Hoewel die ook zeer fijn is.

Het is het nieuwe meesterwerk van de Schotse Post/Progmetallers van Dvne. Deze plaat is kandidaat album van het jaar voor me. Hoewel er verderop in het jaar nog wel wat concurrentie bij komt. Maar die zullen echt van heel goede huize moeten komen en iets heel speciaals hebben gemaakt.

Luister en geniet!

Vanavond maar is onder de loep nemen dan. Voor mij ook een lekker rustig jaar en duik wat terug in de classics.
Kijk wel uit naar nieuwe rotting christ al vind ik de drops tot nu toe wat slap. Nieuwe exodus verwacht ik wel wat van...anthrax wellicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
496
1.217
Dit is mijn favoriet van het nieuwe album.

Maar de nieuwe MDB is niet mijn favoriete plaat wat gister is uitgekomen. En nee, het is ook niet die van Dool. Hoewel die ook zeer fijn is.

Het is het nieuwe meesterwerk van de Schotse Post/Progmetallers van Dvne. Deze plaat is kandidaat album van het jaar voor me. Hoewel er verderop in het jaar nog wel wat concurrentie bij komt. Maar die zullen echt van heel goede huize moeten komen en iets heel speciaals hebben gemaakt.

Luister en geniet!

Voor mij zijn de verwachtingen voor het nieuwe album van Alcest vooral hooggespannen. Zeker nadat de eerste 2 nummers, in ieder geval voor mij, een schot in de roos waren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken