Jera on Air 2025

ADTR blijft natuurlijk ook typisch zo'n band die prima door Pinkpop afgepikt kan worden

Polaris en Landmvrks waren ontzettend sterk afgelopen week in TIlburg, hele fijne toevoegingen.
The Ghost Inside is ook altijd leuk, gaven een goed optreden op Graspop vorig jaar.

Prima namen. Op Health na weinig verrassends als je kijkt naar andere festivals, maar wel allemaal uitstekende namen voor Jera.

Wel aardig wat namen (o.a. Motionless, Currents, Fit For An Autopsy, Paleface) die ik de komende maanden ook al ga zien. Maar dat is natuurlijk het risico als je veel losse shows bezoekt en dan een festival als Jera

• Leuk
Waarderingen: Onne
Goeieavondd! Jera volgt deftones opeens op insta, kan natuurlijk niks voorstellen maar misschien vond ie t vorig jaar leuk en brengt chino ons dit jaar weer een bezoekje:) zou ik zeker niet verkeerd vinden

Poppy is trouwens ook confirmed hier. Zal dan vast wel een volgende aankondiging worden!
Dit werd gister gepost:
2E47F844-9C84-4522-BF6F-123774793F1B.jpeg
En het is aangepast naar:
65059DA9-C7AF-493B-B5FB-1FF2B083D606.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Skut10 en Nelios
Ik heb mijn lijstje bijgewerkt met de overlappende festivallen die op dit moment voorbij gekomen zijn en overlap hebben met Jera.
Tuska en MightySounds zijn van 27 t/m 29 juni, Vainstream en Impericon zijn op 27/28 juni.

Motionless in White+The Ghost Inside spelen vrij zeker op donderdag, vanwege de overlap Vainstream+Impericon.

Thrice: Jera
Motionless in white: Jera+Vainstream+ Impericon. -> Spelen donderdag
Fit for an Autopsy: Jera+Vainstream
Nothing More: Jera+ Tuska (Op hun website staat 27 juni Jera, maar voor Tuska 27-29)-> dus vrijdag?
Stray from the Path: Jera+ Vainstream
Yellowcard: Jera+Vainstream
Currents: Jera+Vainstream
Hot water Music: Jera + MightySounds
Stick to your guns: Jera
H2O: Jera+Vainstream
Polaris: Jera+Tuska + Vainstream (hun site zegt: 26 juni voor Jera, 27 vainstream, 29 Tuska.)
Landmvrks: Jera+Vainstream
The Ghost Inside:
Jera+Vainstream+Impericon-> Spelen Donderdag
Paleface Swiss: Jera+Vainstream
Nasty: Jera
Pain Of Truth: Jera
Catbite: Jera
Lagwagon: Jera+MightySounds
Chaser: Jera
Health: Jera

Ik denk dat als je deze festivals in een blender kiepert (Tuska en MightySounds zijn van 27 t/m 29 juni, Vainstream en Impericon zijn op 27/28 juni)
dan denk ik dat je de line-up voor 90% compleet hebt.

Met Falling in Reverse zouden ze wel een mooie headliner hebben die een hoop tickets verschuift.
Zo veel mensen die naast tickets hebben gegrepen voor die 013 show.
Die show in de 013 is overigens op 28 november dus sluit mooi aan bij het plan om eind november met een headliner te komen

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Turnstile is mss ook wel eentje om rekening mee te houden als headliner. Staan op Primavera Sound; en zouden zomaar een triomfantelijke return op outbreak fest kunnen maken in het weekend van Jera. Hebben alle grote festivals al wel gedaan in de afgelopen jaren, dus wel kansje voor Jera?.?

High Vis is zo’n band dat Jera al 2 jaar lijkt vergeten te boeken. Voorbije twee jaar telkens op tour in Europa tijdens Jera, maar nooit op de affiche. Met een nieuw album ook wel mogelijk.

Met Falling in Reverse zouden ze wel een mooie headliner hebben die een hoop tickets verschuift.
Zo veel mensen die naast tickets hebben gegrepen voor die 013 show.
Die show in de 013 is overigens op 28 november dus sluit mooi aan bij het plan om eind november met een headliner te komen
Nu de show van 013 is gecanceld kan het ook een prima compensatie voor de Nederlandse fans zijn om ze op Jera te boeken.

• Leuk
Waarderingen: Stalminch

Users who are viewing this thread