Jera on Air 2025

Nu de show van 013 is gecanceld kan het ook een prima compensatie voor de Nederlandse fans zijn om ze op Jera te boeken.
Kende de band totaal niet, nooit van gehoord. Dus daar moet ik induiken. Maar headliner? Mnaaa...
En dan last minute concerten afzeggen vanwege "logestieke" redenen. De smoes die 9vd10 keer ingezet wordt, wellicht vinden ze hunzelf nu al te groot voor een zaal als 013. Want het zijn wel toevallig de "kleinere" zalen die ze geannuleerd hebben. Bha...

Begrepen dat als het goed is Frank Carter en Sex Pistols komen.
Ben echt benieuwd wat dit gaat zijn live. De vorige poging van Sex Pistols mensen om live iets te doen met Generation Sex was één van de grootste aanfluitingen die ik heb mogen aanschouwen. Wat ongelofelijk saai. Gelukkig kan je van Frank Carter niet zeggen dat hij saai en daarmee wat meer oude punkpit in de show zal leggen.

Ben echt benieuwd wat dit gaat zijn live. De vorige poging van Sex Pistols mensen om live iets te doen met Generation Sex was één van de grootste aanfluitingen die ik heb mogen aanschouwen. Wat ongelofelijk saai. Gelukkig kan je van Frank Carter niet zeggen dat hij saai en daarmee wat meer oude punkpit in de show zal leggen.
Begreep dat dat eerste optreden echt goed was. Recht toe recht aan punk, lekker rammen. Zou wel heel goed kunnen werken als ze dat zo doorzetten. Video's zagen er gaaf uit.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nu de show van 013 is gecanceld kan het ook een prima compensatie voor de Nederlandse fans zijn om ze op Jera te boeken.
In mijn ogen mogen ze daardoor juist wegblijven. Vooral als je nu ziet dat Hollywood Undead de gecancelde shows wel gewoon doet. (buiten die van Tilburg ofcourse)
Dit is gewoon disrespect naar fans, dus laat die maar wegblijven als het enkel om het geld zou gaan...

Sjock kondigde zojuist ook een aantal namen aan. Hoop vooral dat Refused straks bij de aankondiging zit. Zou een subheadliner zijn denk ik.

Bijlagen

• Screenshot_20241114_110458_Facebook.jpg
    Screenshot_20241114_110458_Facebook.jpg
    444,1 KB · Weergaven: 22
  • Leuk
Waarderingen: Kennys.j

Users who are viewing this thread