Jera on Air 2025

Zoals ik het opmaak gaan ze morgen alvast 2 van de 3 headliners bekend maken. Het zijn 2 surprises, of de andere surprise moet zijn dat er dit jaar ook weer een 4e dag bijkomt maar ik verwacht het niet. Welke 2 headliners maken volgens jullie het meeste kans?

Ik kom in alles toch weer uit op Rise Against en Falling in Reverse.
Volgens mij is Heaven Shall Burn al een headliner/co-headliner.
Bullet For My Valentine - donderdag headliner.

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Zoals ik het opmaak gaan ze morgen alvast 2 van de 3 headliners bekend maken. Het zijn 2 surprises, of de andere surprise moet zijn dat er dit jaar ook weer een 4e dag bijkomt maar ik verwacht het niet. Welke 2 headliners maken volgens jullie het meeste kans?

Ik kom in alles toch weer uit op Rise Against en Falling in Reverse.
Ik denk/hoop nog op Killswitch Engage, in 2020 voor het laatst op Jera gestaan (In 22 de hele europese tour gecancelled), nieuw album in Februari 25 en een US tour in Maart en April.

A Day to Remember hebben we natuurlijk ook nog rond lopen. Dan heb je inderdaad 5 opties. A Day to Remember, Bullet for my Valentine, Falling in Reverse, Rise Against en Spiritbox als opties. Denk dat Spiritbox en Bullet for my Valentine dan Sub zijn vermoed ik. Ben wel heel nieuwsgierig naar morgen. Dit is maar een hersenspinsel haha.

Mooie opties wel.
BFMV stond er al eerder als subheadliner. Ik denk niet dat zij plots gaan headlinen. Spiritbox heeft m.i. ook nog geen headlinerstatus.
Deftones zou kunnen, zijn ook al headliner geweest op Groezrock, maar verwacht ik nu niet meteen. Ik gok op Rise Against en Falling in Reverse morgen.

Zat ik er toch flink naast haha. Desalniettemin zeer tevreden met deze twee headliners en BFMV die the Poison integraal gaat spelen :)

Gaat Turnstile nog eens nieuw materiaal maken?
Tja, dit is wel echt een ding he. Ik klaag niet omdat ik de energie en de sfeer gewoon heel tof vind, maar ze touren wel echt al heel lang (bijna non-stop) met hetzelfde album. Verder wijst niets erop dat ze aan het schrijven zijn, geen nieuw nummer in de setlist af en toe ofzo, of ze zouden tijdens het touren aan het schrijven moeten zijn.

Kleine keerzijde van de aankondiging, maar ik ben wel heel blij met deze pull van Jera.

Tja, dit is wel echt een ding he. Ik klaag niet omdat ik de energie en de sfeer gewoon heel tof vind, maar ze touren wel echt al heel lang (bijna non-stop) met hetzelfde album. Verder wijst niets erop dat ze aan het schrijven zijn, geen nieuw nummer in de setlist af en toe ofzo, of ze zouden tijdens het touren aan het schrijven moeten zijn.

Kleine keerzijde van de aankondiging, maar ik ben wel heel blij met deze pull van Jera.
Wel benieuwd overigens of we een ander soort set van ze mogen verwachten nu ze, volgens mij voor het eerst (?), ook daadwerkelijk headliner zijn ergens. Langere set? Nieuwe nummers? Of gewoon dezelfde set die we al een aantal keer hebben gezien 😜

Gaat Turnstile nog eens nieuw materiaal maken?

Ik heb een beetje hetzelfde met Nova Twins...
Touren elk jaar en er komt niks uit. Terwijl eerder dit jaar ik dit nog had gevonden:

van Turnstile kan ik niks extras vinden over een potentieel nieuw album

Joa is lekker bezig hoor! Het "to-see" lijstje is al vrij groot!

Het zou mooi zijn dat Turnstile nog even verrast met nieuw materiaal, maar zonder ga ik me ook heel goed vermaken.

Hoop dit jaar weer te kunnen gaan, geboorte van ons kind kan(zal) wellicht roet in het eten gooien maar dat zien we dan wel weer!

Jera (26,27 en 28 Juni) deelt veel namen met Vainstream en Impericon Festival, die beide op 27 en 28 Juni plaatsvinden. Daardoor kun je eigenlijk al zien dat Bullet For My Valentine, The Ghost Inside, Motionless in White, Polaris, Heaven Shall Burn, Fit For An Autopsy en Trophy Eyes alleen op de Donderdag op Jera kunnen staan. Dat is zeker voor metalcore liefhebbers een erg goed gevulde dag!

Users who are viewing this thread