Jera on Air 2025

Wie zijn de overgebleven kandidaten voor de laatste headline slot?
A Day To Remember valt af, gezien enkel nog voor vrijdag een headliner nodig is.
Op Vainstream/Impericon zijn Bullet, ADTR en Heaven Shall Burn headliner.
ADTR kan al niet meer en de andere twee staan er al.

Rise Against, hun huidige tourdata stoppen wel twee weken voor Jera, maar kan nog wel.

A Day To Remember valt af, gezien enkel nog voor vrijdag een headliner nodig is.

Rise Against, hun huidige tourdata stoppen wel twee weken voor Jera, maar kan nog wel.

Falling in Reverse, Papa Roach, Deftones, Bad Omens (indien ze naar EU komen)?

Ik zou mijn geld inzetten op falling in reverse
beartooth lijkt me ook wel een realistische optie
die zijn veel en veel te duur voor een festival als jera

Hoe ik het verneem op de poster zijn Sex Pistols & Frank Carter dan al headliner op vrijdag? Of klopt dat niet? Gezien de andere dagen een hardcore en metalcore headliner staan. Zou op vrijdag dan iets meer richting punk de headliner zijn vermoed ik?

Hoe ik het verneem op de poster zijn Sex Pistols & Frank Carter dan al headliner op vrijdag? Of klopt dat niet? Gezien de andere dagen een hardcore en metalcore headliner staan. Zou op vrijdag dan iets meer richting punk de headliner zijn vermoed ik?
Jera heeft nog nergens expliciet aangegeven dat Sex Pistols headliner zijn.
De affiche werd gespot op een hardcore/punk festival. Kan wel dat ze hen net wat hoger hebben geplaatst enkel voor de affiche dit weekend om wat buzz te creeeren.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Jera heeft nog nergens expliciet aangegeven dat Sex Pistols headliner zijn.
De affiche werd gespot op een hardcore/punk festival. Kan wel dat ze hen net wat hoger hebben geplaatst enkel voor de affiche dit weekend om wat buzz te creeeren.
Buzz creeeren is dan in elk geval gelukt, zou Jera hier meelezen?

Tijdens de aankomende van Bullet en turnstile is duidelijk gezegd hier zijn de eerste 2 headliners. Ik denk inderdaad om mooi te laten zijn.

• Leuk
Weet niet of iemand bij festileaks dit door heeft maar My Chemical Romance staat tussen de aangekondigde namen voor Jera in plaats van Bullet Screenshot 2024-11-26 at 09.30.09.png

• Leuk
Thanks, heeft iemand inderdaad verkeerd ingevoerd. Is aangepast.

Niet op basis van info, maar SPEED kan toch niet meer missen voor Jera na die aankondiging van Outbreak?

Users who are viewing this thread