Jera on Air 2025

Ik mis toch eigenlijk de ik moet direct kaartje kopen band. Alles waar interesse in heb heb al vaker gezien.
Klopt wel. Hoewel Turnstile de tent gaat afbreken. High vis op de no barrier stage gaat ook wel hard gaan. Landmvrks, TGI en Polaris hebben de laatste twee jaar wel meerdere tours gedaan dus wel wat herhaling. Ben wel benieuwd naar Sex Pistols met de energie van Frank Carter.

Heb wel hetzelfde of zelfs slechter gevoel bij Graspop. Alle aangekondigde headliners al meer dan een keer gezien en Lindemann.
Is er een band waar je nog op hoopt voor Jera?

Klopt wel. Hoewel Turnstile de tent gaat afbreken. High vis op de no barrier stage gaat ook wel hard gaan. Landmvrks, TGI en Polaris hebben de laatste twee jaar wel meerdere tours gedaan dus wel wat herhaling. Ben wel benieuwd naar Sex Pistols met de energie van Frank Carter.

Heb wel hetzelfde of zelfs slechter gevoel bij Graspop. Alle aangekondigde headliners al meer dan een keer gezien en Lindemann.
Jimmy eat world, alien ant farm misschien Starset? Dat meer als kijk maar wat al op andere festivals staat in Europa.

Ik hoop gewoon onverwachte mooi band, ik luister zoveel dat niet 1 specifieke band kan noemen

Ik mis toch eigenlijk de ik moet direct kaartje kopen band. Alles waar interesse in heb heb al vaker gezien.
Hetzelfde hier. We hebben nu tickets gehaald voor Rock Wrechter. De dingen voor mij zijn dat Jera en Linkin Park was niet te combineren was, daarnaast wilde een deel van de groep wilde ook Greenday zien. Misschien Jera 2026 maar weer.

Ik zelf hoop nog op Pendulum, gezien die ook dit jaar weer in de buurt zijn. Maar Jera heeft Perturbator al aangekondigt, en meestal staat er maar 1 zo'n elektronische act op de line-up. Dus ik denk niet dat dan Pendulum er nog bij komt.

Jimmy eat world, alien ant farm misschien Starset? Dat meer als kijk maar wat al op andere festivals staat in Europa.

Ik hoop gewoon onverwachte mooi band, ik luister zoveel dat niet 1 specifieke band kan noemen
Naast het genoemde ook wel echt blij met Knocked Loose, Refused, SLOPE, Heaven Shall Burn, Trophy Eyes.

Niet altijd even vernieuwend, maar wel weer heerlijk in m'n straatje.

Ik snap wel eerlijk gezegd niet dat Turnstile mag headlinen. Maar Heaven Shall Burn dan niet. Turnstile verdient het wel natuurlijk. Maar er zijn meerdere dagen nog dus waarom HSB niet? En zelfs Knocked Loose (totaal geen fan van) of The Ghost Inside zouden denk ik een dag kunnen dragen.

Users who are viewing this thread