Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op de Instagram page van Jera gaven ze ook aan eind van de maand "At the end of the month we'll already release some headliners!". Dus vandaag nog 10 namen en volgende week headliners lijkt me
Op de Instagram page van Jera gaven ze ook aan eind van de maand "At the end of the month we'll already release some headliners!". Dus vandaag nog 10 namen en volgende week headliners lijkt me
denk inderdaad dat Falling in Reverse volgende week gewoon bekend wordt gemaakt als headliner
die gaan wel een hoop tickets verkopen, aangezien dat de eerste benelux show zal zijn van de band sinds de hype
Ik wacht nog de drop vanmiddag af, maar ga vermoedelijk wel tickets kopen later deze week. Ambassador actie loopt eind deze maand af, twee dagen na de aankondiging van volgende week. Dus zeker in de gaten houden als je van de korting wil genieten.
Knocked Loose, Heaven Shall Burn, Aviana, Dayseeker, signs of the Swarm, Slope, Spitchain, Frank Turner & The Sleeping Souls en Zebrahead.
Ook morgen nog twee big surprises
Knocked Loose, Heaven Shall Burn, Aviana, Dayseeker, signs of the Swarm, Slope, Spitchain, Frank Turner & The Sleeping Souls en Zebrahead.
Ook morgen nog twee big surprises
Deftones heeft niet zo'n denderende live reputatie, en zou op Jera een hele hoge spot innemen, misschien wel headliner
Lijkt me niet echt wenselijk, ligt ook niet echt in het genre van het festival toch?
Ben wel benieuwd welke opties er als headliner nu beschikbaar zijn. Knocked Loose is, volgens mij, op dit moment de grootste/populairste naam op het affiche en dus geen headliner.
Zijn dat dan bands uit de categorie als In Flames, Falling in Reverse en Rise Against (Deze staan allemaal op Novarock een week of twee voor Jera). Veel groter dan deze kun je wel uitsluiten?
Zoals ik het opmaak gaan ze morgen alvast 2 van de 3 headliners bekend maken. Het zijn 2 surprises, of de andere surprise moet zijn dat er dit jaar ook weer een 4e dag bijkomt maar ik verwacht het niet. Welke 2 headliners maken volgens jullie het meeste kans?
Ik kom in alles toch weer uit op Rise Against en Falling in Reverse.
Deftones heeft niet zo'n denderende live reputatie, en zou op Jera een hele hoge spot innemen, misschien wel headliner
Lijkt me niet echt wenselijk, ligt ook niet echt in het genre van het festival toch?