Jera on Air 2025

Iemand ervaring met jera en centerparcs? Shuttlebus? Prijs? Voor en nadelen?
Geen ervaring met dat vakantiepark i.c.m. Jera. Het vakantiepark en Jera los wel. Dit jaar in beide geweest, los van elkaar.
Hartstikke fijn, mooi ruim opgezet vakantiepark. Top huisjes.
In de aankondiging van de samenwerking tussen Jera en Centerparcs hebben zij het over het huren van een fiets, lijkt mij ook ideaal met 8km afstand. Je kan bij het huren van een huisje direct je fiets reserveren. Hoe het geregeld is qua shuttlebussen weet ik niet.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: JB., stijnge en Loek123
Iemand ervaring met jera en centerparcs? Shuttlebus?prijs? Voor en nadelen
Zat vorig jaar in het meerdal park. Over Center Parcs kan ik kort zijn, het is center parcs, dus je weet wel wat je kan verwachten. Het park is niet volledig voor Jera gereserveerd, dus er liepen veel families enzo, dus echt een gewoon center parcs park zoals je gewend bent. Tipje, er zijn er twee, de ene is al eens geupdate, de andere niet. Bij Jera maken ze momenteel enkel promo voor het ‘oudere’ park. Ja ken ze de parken ook gewoon vie de center parcs website boeken.
De shuttle bus is via een lokale busmaatschappij en niet van Jera. Heb daar 5 euro heen en 5 euro terug per dag voor betaald dacht ik. Op terugweg zat hij overvol, in de heenreis geen enkel probleem. Indien je kan, is een fiets zelfs beter omdat je bij de bus afhankelijk bent van de uren. Op vrijdag reed er bijvoorbeeld een bus tijden dropkick murphies en er dan eentje een uur en een half na… vreemde uren.

Ik verwacht Beartooth eigenlijk ook wel als headliner. Qua ticketverkoop doen ze niet onderaan een Architects, en qua show hebben ze ook aardig wat geinvesteerd in pyro, lasers, schermen, een flammenwerper etc.

Ik verwacht Beartooth eigenlijk ook wel als headliner. Qua ticketverkoop doen ze niet onderaan een Architects, en qua show hebben ze ook aardig wat geinvesteerd in pyro, lasers, schermen, een flammenwerper etc.
Is in Belgie Architects niet een stuk groter?Hoewel het moeilijk te vergelijken is. Architects een lotto arena zonder bovenste ring, beartooth twee AB’s zonder de hoogste balkons.

Is in Belgie Architects niet een stuk groter?Hoewel het moeilijk te vergelijken is. Architects een lotto arena zonder bovenste ring, beartooth twee AB’s zonder de hoogste balkons.
Ja, in Belgie is architects toch wel een heel stuk groter lijkt me. Sloten dit jaar alcatraz af en stonden als sub op graspop, zie beartooth geen van beide meteen doen volgend jaar

Het is inderdaad moeilijk in te schatten zonder meer informatie te hebben, maar Beartooth doet in Nederland 2x de 013 (1x uitverkocht en 1x niet) en Architects staat normaal in de afas. Aangezien 2x 013 exact evenveel capaciteit is als 1x de afaslive schat ik ze ongeveer even groot in. maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk.

Ja, in Belgie is architects toch wel een heel stuk groter lijkt me. Sloten dit jaar alcatraz af en stonden als sub op graspop, zie beartooth geen van beide meteen doen volgend jaar
Ik zie ze eerlijk gezegd niet lager staan dan sub op graspop volgend jaar, maar we zullen er wel achter komen binnenkort. begrijp me niet verkeerd, van mij hoeft het niet. vind op muzikaal gebied beartooth wel één van de minst interessante grote metalcore bands, maar die mannen zijn wel hard aan het groeien.

Ik zie ze eerlijk gezegd niet lager staan dan sub op graspop volgend jaar, maar we zullen er wel achter komen binnenkort. begrijp me niet verkeerd, van mij hoeft het niet. vind op muzikaal gebied beartooth wel één van de minst interessante grote metalcore bands, maar die mannen zijn wel hard aan het groeien.
Misschien wel, (voor)laaste band op de jupiler stage is anders ook wel een goede plek voor hun lijkt me

Vind de eerste beartooth cd nog altijd mijn favoriet. Caleb Shomo heeft echt alles gedaan op dat album, alle instrumenten, vocals, mixing, productie,… kan ik niet 😂

• Leuk
Waarderingen: Loek123
En buiten de informatie verwacht ik A Day to Remember en Knocked Loose hoog opde poster.
Ik had A Day To Remember ook wel verwacht. Alleen die staan op Dinsdag en Woensdag in de UK en Vrijdag en Zaterdag in Duitsland. Donderdag zou nog gewoon kunnen uiteraard, maar dan spelen ze wel 5 dagen achter elkaar.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Ik had A Day To Remember ook wel verwacht. Alleen die staan op Dinsdag en Woensdag in de UK en Vrijdag en Zaterdag in Duitsland. Donderdag zou nog gewoon kunnen uiteraard, maar dan spelen ze wel 5 dagen achter elkaar.
Er zijn wel een paar bands die op donderdag zouden moeten staan door Vainstream en Impericon. Dacht The Ghost Inside, Bullet for My Valentine en Heaven Shall Burn in ieder geval ook al, door die twee andere festivals waar ze al bekend gemaakt zijn. Als ze op jera spelen natuurlijk. Zal super thursday worden op die manier.

Users who are viewing this thread