Rock Werchter 2025

Even een snel bericht over de Woolsocks app die ik hier vannacht aanprees (4% cashback op je RW ticket als je daar een Ticketmaster giftcard koopt). Belangrijk te vermelden dat je blijkbaar alleen Ticketmaster.be giftcards (en geen Ticketmaster.nl giftcards!) kunt inwisselen op Ticketmaster.be. Dat is niet onlogisch maar ik kom er nu pas achter. Dus als je via de Belgische Woolsocks app op deze manier korting probeert te scoren gaat je dat lukken, via de Nederlandse Woolsocks app niet.

Ik heb mijn oorspronkelijke bericht verwijderd, om verwarring te voorkomen, excuus. Wilde bovenstaande toch nog even benoemen omdat er misschien Nederlandse forumgebruikers mee aan de slag zijn gegaan.

Even een snel bericht over de Woolsocks app die ik hier vannacht aanprees (4% cashback op je RW ticket als je daar een Ticketmaster giftcard koopt). Belangrijk te vermelden dat je blijkbaar alleen Ticketmaster.be giftcards (en geen Ticketmaster.nl giftcards!) kunt inwisselen op Ticketmaster.be. Dat is niet onlogisch maar ik kom er nu pas achter. Dus als je via de Belgische Woolsocks app op deze manier korting probeert te scoren gaat je dat lukken, via de Nederlandse Woolsocks app niet.

Ik heb mijn oorspronkelijke bericht verwijderd, om verwarring te voorkomen, excuus. Wilde bovenstaande toch nog even benoemen omdat er misschien Nederlandse forumgebruikers mee aan de slag zijn gegaan.
Even aanvullen: ik ben tevreden. Vanmorgen gebruikt voor 2 RW combi's en 3 zittickets voor Tate McRae in het Sportpaleis. Eenvoudig systeem en zo al ongeveer 35 euro cashback opgespaard. Die nacho's gaan smaken op RW!

• Leuk
Waarderingen: vanNelle_Monae en JP5
Ik verwacht eerlijk gezegd wel dat we vandaag de hele dag nog in de presale tickets kunnen kopen. Dat was volgens mij voorgaande jaren wel het geval, toch?

Ik begin er in ieder geval nog niet aan tot ik wat meer namen heb. Vanmiddag om 16u dan maar...

(Wel Hive tickets gekocht, daarvoor is mijn FOMO toch te groot. 🙈 Daar kom je toch altijd weer zonder verlies vanaf).

Met te lezen dat de presale tickets voor donderdag en combi's al weg waren - bezweken onder de druk en een donderdagticket gekocht.
En nu manifesteren dat naast Amyl & The Sniffers ook toch Fontaines DC de donderdag komt, anders worden ze op ticketswap gegooid.

Met te lezen dat de presale tickets voor donderdag en combi's al weg waren - bezweken onder de druk en een donderdagticket gekocht.
En nu manifesteren dat naast Amyl & The Sniffers ook toch Fontaines DC de donderdag komt, anders worden ze op ticketswap gegooid.

Ik, vond het funny om eens naar ticketswap te gaan kijken.
Waarom zijn er in godsnaam al 98 mensen op zoek naar een ticket :p.

1732183560220.png

• Haha
Waarderingen: DontClingToLife
Lijkt me geen QOTSA te worden die zijn op oyafestival aangekondigd op 8 augustus dus die gaan gewoon de pukkelpop show goedmaken
Jimmy zei dat het er naar uit ziet dat ze verhinderd zijn dat weekend. Maar we zullen het snel genoeg weten. QOTSA is geen naam waarmee Werchter zal wachten tot in 25 zelf.

QOTSA nu naar Oya Festival. Ook Fontaines D.C., Kneecap, Nilüfer Yanya en de The Mary Wallopers daar op dezelfde dag.

QOTSA kan dus ook gewoon naar de augustusfestivals (wat me logischer lijkt).

Users who are viewing this thread