Rock Werchter 2025

Waarom zou qotsa niet gewoon werchter en pukkelpop doen? Is daar een speciale reden voor dat nu gedacht word dat ze niet op werchter staan?

Waarom zou qotsa niet gewoon werchter en pukkelpop doen? Is daar een speciale reden voor dat nu gedacht word dat ze niet op werchter staan?
Het is ongebruikelijk. Weinig voorgaande, tenzij Faith No More die op RW derde laatst stonden en GMM headliner waren voor 2020 normaal.
Nu als ze QOTSA boeken onder LP heb je een snel uitverkochte dag die PKP normaal niet in de weg zou kunnen lopen. Maar dat is heel utopisch denken.
Viel de QOTSA verkoop niet tegen op PKP eigenlijk?

Stonden met dit album al op RW en ze hebben nog een PkP show in te halen.
Er zijn nog veel shows op Werchter in te halen (hallo Paul, Strokes, Kendrick,...) maar dat is niet altijd mogelijk. Je bent ook niemand iets verschuldigd eigenlijk. Enkel de boeker en dat is nu eenmaal 1 pot nat hier.

• Leuk
Waarderingen: redondo28
Er zijn nog veel shows op Werchter in te halen (hallo Paul, Strokes, Kendrick,...) maar dat is niet altijd mogelijk. Je bent ook niemand iets verschuldigd eigenlijk. Enkel de boeker en dat is nu eenmaal 1 pot nat hier.
Nee, het moet allemaal lukken. Maar als QOTSA in de buurt is in augustus, lijkt me dat wel het meest logische.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dat geldt met name voor headliners. Dit jaar stonden the Streets, Royal Blood en Marc Rebillet op RW én Pukkelpop. Royal Blood dan wel als last minute vervanging voor QOTSA.
Inderdaad. En omdat Idles nog vrij waren op een dag in het Pukkelpopweekend ben ik blijven hopen dat die ook beide festivals gingen doen. Helaas...

Nee, het moet allemaal lukken. Maar als QOTSA in de buurt is in augustus, lijkt me dat wel het meest logische.
Voorlopig dus 2 data. Eentje 1 week na RW en eentje 1 week voor PKP. Voor hetzelfde geld is dat net de periode dat ze in Europa zijn en vissen ze beide achter het net.

Users who are viewing this thread