Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Will is er vertrokken toch een grote factor en na de gebeurtenissen niet meer gezien zonder hem. Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren in de nabije toekomst eerlijk gezegd.
Ik zie de Sex Pistols met Frank Carter precies op allemaal metalfestivals komen, maar ik hoop echt dat Werchter ze gaat strikken ipv Graspop want zou ze heel graag eens live zien amai
Will is er vertrokken toch een grote factor en na de gebeurtenissen niet meer gezien zonder hem. Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren in de nabije toekomst eerlijk gezegd.
Ik ben dan geweest in het sportpaleis en het was eigenlijk nog steeds bijzonder goed. Vooral The Lightning was fenomenaal.
Maar door wat Win heeft uitgestoken snap ik wel dat er te veel backlash zou zijn.
Met te lezen dat de presale tickets voor donderdag en combi's al weg waren - bezweken onder de druk en een donderdagticket gekocht.
En nu manifesteren dat naast Amyl & The Sniffers ook toch Fontaines DC de donderdag komt, anders worden ze op ticketswap gegooid.
Ik heb mezelf in ieder geval ingedekt met Hive campingtickets. Ik heb gevoelsmatig nog even een worp namen nodig voor ik overstag ga voor de combi
maar dat zal 99% zeker gebeuren! Dan wordt het weekend nr. 8 of 9
Ik ben dan geweest in het sportpaleis en het was eigenlijk nog steeds bijzonder goed. Vooral The Lightning was fenomenaal.
Maar door wat Win heeft uitgestoken snap ik wel dat er te veel backlash zou zijn.
Aan de andere kant, AnnenMayKantereit is daar wel absolute headliner terwijl die op Werchter ergens in de namiddag zouden staan of in de Barn (zou ik toejuichen trouwens)
Is the hive my space het nu echt waard? 411 euro voor 24m2... In vergelijking met pinkpop groep spot 485 euro voor 81m2... Wel een heel groot verschil, vind ik.
Jeetje wat een geld, zorg dat je op tijd op A1 bent en hebt plaats genoeg…
Heb nog nooit op de Hive gestaan eerlijk gezegd maar is dat zo’n groot verschil met de A1? Vind het zo fijn dat A1 dichbij is..ff crashen en weer door
Weet ik niet zo goed. Maar er zijn meerdere vrouwen naar voor gekomen die hem van hetzelfde beschuldigden. Veroordeeld of niet, blijft een vies verhaal en gezien de huidige tijdsgeest worden zo een dingen niet snel vergeven door de publieke opinie.
Het staat vooral ook haaks op het imago dat hij ervoor droeg.
Weet ik niet zo goed. Maar er zijn meerdere vrouwen naar voor gekomen die hem van hetzelfde beschuldigden. Veroordeeld of niet, blijft een vies verhaal en gezien de huidige tijdsgeest worden zo een dingen niet snel vergeven door de publieke opinie.
Het staat vooral ook haaks op het imago dat hij ervoor droeg.
Ik heb het hele verhaal niet extreem gevolgd, maar ik dacht dat hij op zich niet echt iets strafbaar had gedaan, maar dat maakt zijn daden niet goed natuurlijk. Voor mij moeten ze zeker niet meer komen
Nieuwe namen! We verrijken de affiche vandaag met een reeks bijzonder boeiende namen. Nieuw voor donderdag 3 juli zijn Fontaines D.C., Amyl and The Sniffers en While She Sleeps. Simple Minds, girl in red, Wet Leg en Lola Young komen op vrijdag 4 juli naar Werchter. RAYE, Elbow, Beth Gibbons en Barry Can’t Swim zijn er op zaterdag 5 juli. Noah Kahan, RÜFÜS DU SOL en Overmono zullen op zondag 6 juli naar het Festivalpark komen.