Niet naar mij kijken. Ik lag bewusteloos onder een boom tijdens de Pukkelpopstorm en draag levenslang de gevolgen, ik zal dit nooit in twijfel trekken. Maar het is wel een feit dat sociale media en heel wat roepers soms voor een angstklimaat zorgen.
In deze is het voor alle duidelijkheid sowieso goede beslissing. Het zal verkeerd overgekomen zijn, ging mij vooral over hoe er soms niet naar feiten wordt gekeken, maar emotie. Hier zijn de feiten er.