Werchter Boutique 2026

Ik kijk naar buienradar en de onweders zouden pas rond middernacht de Belgishe zuidergrens bereiken en Werchter vanaf een uur.
Aan de andere kant komen bezoekers van Werchter Boutique wel vaak van ver en is het een eindje wandelen tot de parkings.
 
Tot hoe laat was Katy Perry voorzien? Het onweer lijkt pas na 01u00 Vlaams-Brabant te bereiken. Ik weet het zo niet of ik dit "De enige juiste beslissing" vind.
 
Ik vind dit echt heel erg klote voor jullie zeg. Organisatie zal dit besluit ook zeker niet licht hebben genomen.

Hoop van harte dat jullie allemaal veilig thuis komen vanavond! Het wordt echt kloteweer.

Gelukkig viel Pitbull voor velen in de smaak.
 
Niet naar mij kijken. Ik lag bewusteloos onder een boom tijdens de Pukkelpopstorm en draag levenslang de gevolgen, ik zal dit nooit in twijfel trekken. Maar het is wel een feit dat sociale media en heel wat roepers soms voor een angstklimaat zorgen.

In deze is het voor alle duidelijkheid sowieso goede beslissing. Het zal verkeerd overgekomen zijn, ging mij vooral over hoe er soms niet naar feiten wordt gekeken, maar emotie. Hier zijn de feiten er.
Geen probleem, even goede vrienden😁
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bwoite
Tot hoe laat was Katy Perry voorzien? Het onweer lijkt pas na 01u00 Vlaams-Brabant te bereiken. Ik weet het zo niet of ik dit "De enige juiste beslissing" vind.
Hoe ga je dan de massa dan in zo n weer laten naar huis gaan. Ergens logisch toch dat je geen risico's neemt. Zowat elk evenement wordt afgelast. Dan ga je geen tienduizenden mensen op een weide houden tot t onweer losbarst
 
Hoe ga je dan de massa dan in zo n weer laten naar huis gaan. Ergens logisch toch dat je geen risico's neemt. Zowat elk evenement wordt afgelast. Dan ga je geen tienduizenden mensen op een weide houden tot t onweer losbarst
Inderdaad, veel mensen vergeten die hele uitstroom. Zelfs als onweer pas rond 1.00 is zit je nog met tienduizenden mensen die naar autos, bussen, fiets, ... wandelen. Als concert om middernacht gedaan is is al dat volk uur later nog niet weg.
 

Users who are viewing this thread