Werchter Boutique 2026

Ik kijk naar buienradar en de onweders zouden pas rond middernacht de Belgishe zuidergrens bereiken en Werchter vanaf een uur.
Aan de andere kant komen bezoekers van Werchter Boutique wel vaak van ver en is het een eindje wandelen tot de parkings.
 
Tot hoe laat was Katy Perry voorzien? Het onweer lijkt pas na 01u00 Vlaams-Brabant te bereiken. Ik weet het zo niet of ik dit "De enige juiste beslissing" vind.
 
Ik vind dit echt heel erg klote voor jullie zeg. Organisatie zal dit besluit ook zeker niet licht hebben genomen.

Hoop van harte dat jullie allemaal veilig thuis komen vanavond! Het wordt echt kloteweer.

Gelukkig viel Pitbull voor velen in de smaak.
 
Tot hoe laat was Katy Perry voorzien? Het onweer lijkt pas na 01u00 Vlaams-Brabant te bereiken. Ik weet het zo niet of ik dit "De enige juiste beslissing" vind.
Organisatie neemt zon beslissing niet snel, dus zal wel goede reden voor zijn.
 
Niet naar mij kijken. Ik lag bewusteloos onder een boom tijdens de Pukkelpopstorm en draag levenslang de gevolgen, ik zal dit nooit in twijfel trekken. Maar het is wel een feit dat sociale media en heel wat roepers soms voor een angstklimaat zorgen.

In deze is het voor alle duidelijkheid sowieso goede beslissing. Het zal verkeerd overgekomen zijn, ging mij vooral over hoe er soms niet naar feiten wordt gekeken, maar emotie. Hier zijn de feiten er.
Geen probleem, even goede vrienden😁
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bwoite
Tot hoe laat was Katy Perry voorzien? Het onweer lijkt pas na 01u00 Vlaams-Brabant te bereiken. Ik weet het zo niet of ik dit "De enige juiste beslissing" vind.
Hoe ga je dan de massa dan in zo n weer laten naar huis gaan. Ergens logisch toch dat je geen risico's neemt. Zowat elk evenement wordt afgelast. Dan ga je geen tienduizenden mensen op een weide houden tot t onweer losbarst
 
Hoe ga je dan de massa dan in zo n weer laten naar huis gaan. Ergens logisch toch dat je geen risico's neemt. Zowat elk evenement wordt afgelast. Dan ga je geen tienduizenden mensen op een weide houden tot t onweer losbarst
Inderdaad, veel mensen vergeten die hele uitstroom. Zelfs als onweer pas rond 1.00 is zit je nog met tienduizenden mensen die naar autos, bussen, fiets, ... wandelen. Als concert om middernacht gedaan is is al dat volk uur later nog niet weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick
We waren sunrise festival in de lilse bergen og vergeten, hebben et bekend gemaakt vroeger te stoppen
 
Inderdaad, veel mensen vergeten die hele uitstroom. Zelfs als onweer pas rond 1.00 is zit je nog met tienduizenden mensen die naar autos, bussen, fiets, ... wandelen. Als concert om middernacht gedaan is is al dat volk uur later nog niet weg.
En we mogen de vele medewerkers ook niet vergeten die alles ook buiten in goede banen leiden. Iedereen kan dan wel in de auto zitten op bepaald moment, er zijn heel wat mensen die gewoon buiten staan om alles geregeld te krijgen. En als dan de hel losbarst...
 
Tja, ik zie dat Katy Perry tot 23u30 geprogrammeerd stond. Een half uur inkorten tot 23u00 had ik een elegantere oplossing gevonden. Maar goed, dan moet de artiest zelf ook mee willen natuurlijk...
 
Gedurfde keuze.. dit leek mij niet nodig.
Tja… gemakkelijk gezegd. Doel was om 47000 man de kans te geven veilig naar huis te laten gaan, en dan vergeten we inderdaad nog de 3000 vrijwilligers. Bovendien hebben we het vlotter kunnen doen omdat alles nog in het licht was, dat is helemaal anders dan in het donker.

Better be safe than sorry.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread