Ik leef op hoop, TS staat vol Parklife concerten en als morgen om 19 h iemand beseft dat het dat is of ticket kwijt ...
Ik wil enkel Papa Roach en Linkin Park zien. Landmvrks is jammer dat daarna al die rappers nog komen. En ook waarschijnlijk weer te heet of teveel regen denk ik
Maar ik wijk af, excuseer. Tegen Soad ticket heb ik trouwens ook aangeboden maar enkel in Parklife topic