Live is Live 2026

Werchter heeft 2 grote hangars die mensen kunnen schutten. In Antwerpen zit ge als ratten in de val daar

Een grote tent lijkt me ook niet echt de plek om te zijn in geval van serieus noodweer. Heeft wellicht wel overspanningsmaatregelen maar met een grote groep en alle massapaniek die daarbij kan ontstaan… 🤔 Beter gewoon tijdig in je auto of het OV zitten.
 
Ik kan niet gaan en zit met voordeeltickets die niet op swap kunnen. Zelf wel 80 euro voor betaald. Iemand die ze wil ruilen voor gewone tickets en ik geef 25 euro per ticket dan ofzo?
Mijn tickets moeten nog op naam gezet worden dus dan heb je zelf geen nadeel, just al wat drinkgeld ;-)
Niemand voorlopig?
Is dus voor maandag met iron maiden
 
Jera On Air ticket heb ik maar gekocht. Maar mijn ticket voor Iron Maiden , wil ik gerust ruilen nog tegen een ticket voor Werchter Parklife morgen. Dus als iemand interesse heeft ...
 
  • Haha
Waarderingen: saurus en nikita
Jera On Air ticket heb ik maar gekocht. Maar mijn ticket voor Iron Maiden , wil ik gerust ruilen nog tegen een ticket voor Werchter Parklife morgen. Dus als iemand interesse heeft ...
Een gewonnen ticket ruilen tegen een ticket voor een sold out event dat gekocht is gaat je niet lukken denk ik.
 
Jera On Air ticket heb ik maar gekocht. Maar mijn ticket voor Iron Maiden , wil ik gerust ruilen nog tegen een ticket voor Werchter Parklife morgen. Dus als iemand interesse heeft ...
Iedereen van het forum dat naar Maiden wil gaan heeft er toch via gva. En niemand gaat toch een duurder festival ticket ruilen voor Iron Maiden ticket.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666
de organisatie van Live is Live geeft aan dat ze verwachten dat de onweer pas om 1 uur 's nachts daar is
buienradar sluit ook aan bij deze verwachting. denk dat ze er goed aan gedaan hebben om het niet af te blazen
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob
Een gewonnen ticket ruilen tegen een ticket voor een sold out event dat gekocht is gaat je niet lukken denk ik.
Ik leef op hoop, TS staat vol Parklife concerten en als morgen om 19 h iemand beseft dat het dat is of ticket kwijt ...

Ik wil enkel Papa Roach en Linkin Park zien. Landmvrks is jammer dat daarna al die rappers nog komen. En ook waarschijnlijk weer te heet of teveel regen denk ik

Maar ik wijk af, excuseer. Tegen Soad ticket heb ik trouwens ook aangeboden maar enkel in Parklife topic
 
Dat concert van Robbie loopt toch tot 12? Hopelijk verloopt de uittocht dan vlot en is ieder er voor 1u weg.
Tot 23:45 is de show en de onweer lijkt pas te komen na 1:20 dus lijkt me genoeg tijd (als Buienradar volledig betrouwbaar is dan, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik leef op hoop, TS staat vol Parklife concerten en als morgen om 19 h iemand beseft dat het dat is of ticket kwijt ...

Ik wil enkel Papa Roach en Linkin Park zien. Landmvrks is jammer dat daarna al die rappers nog komen. En ook waarschijnlijk weer te heet of teveel regen denk ik

Maar ik wijk af, excuseer. Tegen Soad ticket heb ik trouwens ook aangeboden maar enkel in Parklife topic
Waarom zouden mensen die parklife ticket hebben dat ruilen voor im als ze er nog redelijk goed bedrag voor kunnen krijgen via ticketswap. Is imo bijna hetzelfde als ze proberen te verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Waarom zouden mensen die parklife ticket hebben dat ruilen voor im als ze er nog redelijk goed bedrag voor kunnen krijgen via ticketswap. Is imo bijna hetzelfde als ze proberen te verkopen.
Er staan er meer dan 100 op. Niet iedereen gaat er vanaf geraken hoor. Denk ik
 
Er staan er meer dan 100 op. Niet iedereen gaat er vanaf geraken hoor. Denk ik
Als ze echt van af willen kunnen ze de prijs lager zetten, is het altijd weg. Maar ik denk dat je het hele punt mist van gratis kaarten ruilen tegen dure tickets. Dan was dat bericht van de lp te ruilen tegen tickets nog minder erg.
 

Users who are viewing this thread