Rock Werchter 2025

Het is ongebruikelijk. Weinig voorgaande, tenzij Faith No More die op RW derde laatst stonden en GMM headliner waren voor 2020 normaal.
Nu als ze QOTSA boeken onder LP heb je een snel uitverkochte dag die PKP normaal niet in de weg zou kunnen lopen. Maar dat is heel utopisch denken.
Viel de QOTSA verkoop niet tegen op PKP eigenlijk?
Je de dag van qotsa was helemaal niet uitverkocht.

En ze speelden toen de wei plat.
Komen veel beter tot hun recht op Werchter dan op Pukkelpop wat duidelijk een andere weg is ingeslagen qua doelpubliek eigenlijk
Wat een show was dat, nog vaak herbeleefd op Youtube. Inderdaad met album al op Werchter gestaan maar mogen van mij dat nog een keer doen, zal er staan 🤟

QOTSA is dat type band die qua kwaliteit altijd van mij mag opduiken in ons land. Net zoals The National, The War on Drugs, Nick Cave,... (en vroeger ook Arcade Fire). Die stellen nu is zelden tot nooit teleur.

Hurricane festival duwt Sam Fender nog onder Electric Callboy, The Prodigy en Apache 207.
Alle nieuwe namen daar:

THE PRODIGY × APACHE 207
SAM FENDER × DEFTONES
PARCELS × THE WOMBATS × GIRL IN RED × FLOGGING MOLLY
SWISS & DIE ANDERN × LANDMVRKS × MOTIONLESS IN WHITE
ANTILOPEN GANG × 070 SHAKE × JIMMY EAT WORLD × QUERBEAT
ROYAL REPUBLIC × MEHNERSMOOS × 102 BOYZ × ZARTMANN
HOT WATER MUSIC × SOULY × TIEFBASSKOMMANDO × ZEAL & ARDOR
THRICE × THE BACKSEAT LOVERS × FREDDIE DREDD
IRIE RÉVOLTÉS × TURBOSTAAT × LAGWAGON × KADAVAR
BLACKOUT PROBLEMS × DJO × DAYSEEKER × BIBIZA × CIRCA WAVES
THE KIFFNESS × APASHE & BRASS ORCHESTRA × CREEDS
BENNETT × PRETTY PINK × BAD NERVES × BIG SPECIAL
THE MURDER CAPITAL × NOVA TWINS × FRIEDBERG

• Leuk
Waarderingen: phil
Is the hive my space het nu echt waard? 411 euro voor 24m2... In vergelijking met pinkpop groep spot 485 euro voor 81m2... Wel een heel groot verschil, vind ik.

Ik zie ook deftones staan. Mis dat die nog langskomen bij werchter? Is een weekje erna
2 weken erna, dit festival is tijdens Graspop.
ben benieuwd of Deftones straks op Werchter staat of op Graspop. Afgaande op de positie op southside/hurricane lijken ze niet zo moeilijk te doen om hun positie op de line up in ieder geval.

2 weken erna, dit festival is tijdens Graspop.
ben benieuwd of Deftones straks op Werchter staat of op Graspop. Afgaande op de positie op southside/hurricane lijken ze niet zo moeilijk te doen om hun positie op de line up in ieder geval.
Ohja 2 weken verkeerd gezien haha

Je de dag van qotsa was helemaal niet uitverkocht.
Maar toch voelde die dag met gemak de drukste dag van de 3 op Pukkelpop.

Ik vermoed dat ze dagkaarten gratis hebben weggegeven. Er waren die dag veel jonge kinderen, die ik nog niet eerder heb gezien.

Liever Fender headliner dan wat daar nog boven staat eerlijk gezegd.
Ik ook! Maar doet wel de vraag rijzen of we Fender wel veel gaan zien als absolute headliner op veel majors a la RW. Ik zie het in NL ook "maar" DTRH worden, en niet Pinkpop. Zou pakweg Opener, Mad Cool of NOS Alive straks met Fender komen als grootste dagheadliner?

Los daarvan zelf wel iets warmer gelopen voor een showtje van 'm trouwens.

Ik ook! Maar doet wel de vraag rijzen of we Fender wel veel gaan zien als absolute headliner op veel majors a la RW. Ik zie het in NL ook "maar" DTRH worden, en niet Pinkpop. Zou pakweg Opener, Mad Cool of NOS Alive straks met Fender komen als grootste dagheadliner?

Ik zie hem ook nog best als sub op DTRH staan..

Mad Cool en Nos Alive gaan die niet als headliner zetten, denk ik. Lijkt me enkel RW en DTRH voor Fender als grootste naam. Deze aankondiging onder Prodigy enz. maakt hem toch nog wat dubieuzer als headliner. Hopelijk pakt het goed uit voor RW

Mad Cool en Nos Alive gaan die niet als headliner zetten, denk ik. Lijkt me enkel RW en DTRH voor Fender als grootste naam. Deze aankondiging onder Prodigy enz. maakt hem toch nog wat dubieuzer als headliner. Hopelijk pakt het goed uit voor RW
Ik denk dat die bij Mad Cool gewoon in het bovenste lijntje zal staan. Vorig jaar had je Dua Lipa - Pumpkins - Janelle Monea of PJ - Motxila 21 of Maneskin - Rema - Sum41 of The Killers - BMTH - Avril.

Users who are viewing this thread