Rock Werchter 2025

Simple Minds doet dus gewoon even een oversteek vanuit the UK. Ze leken eerder afgeschreven vanwege hun datums op 1 & 3 6&7 juli daar. dat is wel bijzonder hoor

Zitten er in deze lijst ook al sub headliners?
Vorig jaar dachten/hoopte we ook heel lang dat Sum 41, Greta en Khruangbin geen subs gingen zijn.

Worst case scenario heb je met Fontaines en Noah Kahan wel 2 subs en met Rufus en Raye 2 Barn-heads. Maar laten we zo vroeg op het seizoen nog wat optimistisch blijven.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
De zondag blijft naar mijn persoonlijke smaak wel achterwege met 0 namen die ik wil zien.
Zaterdag zit toch al aan twee, daarna vrijdag en donderdag spant de kroon met 100%.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Simple Minds doet dus gewoon even een oversteek vanuit the UK. Ze leken eerder afgeschreven vanwege hun datums op 1 & 3 6&7 juli daar. dat is wel bijzonder hoor
Idem voor Elbow. Had die net als Simple Minds al uitgesloten want staan 2, 3 en 6 juli in UK. Twee bands die erg goede band hebben met festival wel!

• Leuk
Waarderingen: Limburger
Verwachten we nog namen om 16u of is dit het?
Ik twijfel om LP te zien in Werchter of in Düsseldorf. Architects en of Spiritbox op donderdag zou het nog helemaal afmaken 🙏

Users who are viewing this thread