Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Simple Minds doet dus gewoon even een oversteek vanuit the UK. Ze leken eerder afgeschreven vanwege hun datums op 1 & 3 6&7 juli daar. dat is wel bijzonder hoor
Vorig jaar dachten/hoopte we ook heel lang dat Sum 41, Greta en Khruangbin geen subs gingen zijn.
Worst case scenario heb je met Fontaines en Noah Kahan wel 2 subs en met Rufus en Raye 2 Barn-heads. Maar laten we zo vroeg op het seizoen nog wat optimistisch blijven.
De zondag blijft naar mijn persoonlijke smaak wel achterwege met 0 namen die ik wil zien.
Zaterdag zit toch al aan twee, daarna vrijdag en donderdag spant de kroon met 100%.
Simple Minds doet dus gewoon even een oversteek vanuit the UK. Ze leken eerder afgeschreven vanwege hun datums op 1 & 3 6&7 juli daar. dat is wel bijzonder hoor
Verwachten we nog namen om 16u of is dit het?
Ik twijfel om LP te zien in Werchter of in Düsseldorf. Architects en of Spiritbox op donderdag zou het nog helemaal afmaken
Verwachten we nog namen om 16u of is dit het?
Ik twijfel om LP te zien in Werchter of in Düsseldorf. Architects en of Spiritbox op donderdag zou het nog helemaal afmaken