Rock Werchter 2025

Wat een worp en ik denk dat we onze gewenste verrassing in het pakket ook hebben met Simple Minds! Zondag blijft voor mij als enige dag duidelijk achter, maar ach, nog maar 4 van de 25 namen voor die dag gekend; dat komt wel goed (y)

• Leuk
Waarderingen: ChrisV, fiesta en DirkG
Knap, knap. Heel blij mee, vooral Simple Minds zolang geleden voor mij
Ik zag ze voor het laatst in 1984... Heel blij mee!

Verder nogal opgetogen over Raye (!!), Wet Leg (eindelijk, hopelijk met nieuw materiaal?), Rüfüs du Sol, Beth Gibbons, Girl in Red en Elbow. Ik zou blij zijn geweest met Fontaines DC en Amyl & the Sniffers, maar helaas kan ik er donderdag niet bij zijn.

Nieuwe namen! We verrijken de affiche vandaag met een reeks bijzonder boeiende namen. Nieuw voor donderdag 3 juli zijn Fontaines D.C., Amyl and The Sniffers en While She Sleeps. Simple Minds, girl in red, Wet Leg en Lola Young komen op vrijdag 4 juli naar Werchter. RAYE, Elbow, Beth Gibbons en Barry Can’t Swim zijn er op zaterdag 5 juli. Noah Kahan, RÜFÜS DU SOL en Overmono zullen op zondag 6 juli naar het Festivalpark komen.
Allemachtig wat een dikke worp. Jammer van Noah Kahan maar we kunnen niet alles hebben.

Ga nu toch ook meer en meer serieus overwegen na Glastonbury een stop te maken in Rock Werchter.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: swissepfan en DirkG
Haha, iedereen zo enthousiast over simple minds. Dat is toch gewoon een Suikerrock act?
De geschiedenis van beide, zowel het festival als de band in gedachte houden. Dit was de eerste naam die in me opkwam in verband met de 50ste verjaardag (samen met U2). Heel mooi dat die de oversteek vanuit hun UK tour willen/kunnen maken.

• Leuk
Waarderingen: nikita, phil en DirkG
Vet eerste pakketje zeg, wordt zoals steeds weer een topaffiche!

Benieuwd of Raye voor Sam Fender gaat staan en Elbow barnhead, of andersom.

Mooi dat Noah Kahan op dezelfde dag als Olivia staat, zou wel supertof zijn moesten ze samen Stick Season doen.

Ver boven mijn verwachtingen deze worp. Fontaines is mss wel de beste liveband van het moment, en RAYE was de nr. 1 op mijn verlanglijstje voor deze zomer. Verder ook nog eerder onverwachte namen als Lola Young en Simple Minds, top.

Users who are viewing this thread