Rock Werchter 2025

Ik ben dan geweest in het sportpaleis en het was eigenlijk nog steeds bijzonder goed. Vooral The Lightning was fenomenaal.
Maar door wat Win heeft uitgestoken snap ik wel dat er te veel backlash zou zijn.
En dus belachelijk. Dat vingertje altijd. Trouwens vorig jaar al terug op
Ik ben dan geweest in het sportpaleis en het was eigenlijk nog steeds bijzonder goed. Vooral The Lightning was fenomenaal.
Maar door wat Win heeft uitgestoken snap ik wel dat er te veel backlash zou zijn.
backlash? Traden vorig jaar gewoon op op NOS en in Londen. Laat ze maar komen.

Hoe schatten we de huidige gekende namen in als programmatie-plek? Ik doe een inschatting:

Donderdag
Main: Linkin Park - Fontaines DC - ... - ... - Amyl & The Sniffers - ... - ...
Slope: While She Sleeps - ...

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - Girl in Red - Wet Leg - ... - ... - ...
Klub C: Lola Young - ...

Zaterdag
Main: Sam Fender - RAYE - ...
Barn: Elbow - Beth Gibbons - ...
Klub C: Barry Can't Swim - ...

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - ...
Barn: Rüfüs Du Sol - Overmono - ...

Toch benieuwd waar ze While She Sleeps gaan neerzetten en of dat gaat werken op Werchter. Was machtig op Graspop afgelopen zomer.
Heel blij met de worp, maar toch ook benieuwd welke plaatsen die namen gaan innemen, kan er wat alle kanten mee uitgaan. Denk dat Simple Minds wel hoog op de Main gaat eindigen voor de 50ste verjaardag?
de bad omens/tom morello spot in de barn? of ben ik te optimistisch hier?

• Leuk
Waarderingen: superginger
Toch benieuwd waar ze While She Sleeps gaan neerzetten en of dat gaat werken op Werchter. Was machtig op Graspop afgelopen zomer.
Heel blij met de worp, maar toch ook benieuwd welke plaatsen die namen gaan innemen, kan er wat alle kanten mee uitgaan. Denk dat Simple Minds wel hoog op de Main gaat eindigen voor de 50ste verjaardag?
Ik zou bijna durven gokken dat ze als eerste of tweede op Main zullen staan. RW boekt wel eens meer die stevigere acts, maar durft ze niet vaak later op de dag zetten ;)

Prima pakketje me dunkt. Voor mezelf springen Fontaines dc (maar mag wel een treetje lager dan sub), Beth Gibbons, Elbow en Noah Kahan er wel uit. Girl in Red, Wet leg en Simple Minds ook leuk. Niet weg geblazen, had er nog iets meer dikke namen in verwacht.

Zijn die zo groot dan? Ik hoop dat ik mis ben met de inschatting als head Slope voor hen, want dan wordt kans groter dat ik ze kan zien!
vorig jaar een AB uitverkocht, dit jaar wilden ze een kleinschaligere tour doen om nog 'een laatste keer dicht bij de fans te staan' en dat doen ze door 2 uitverkochte trix shows.

denk dat dit een band is die op weg is naar lotto arena's

trouwens de slope headline is zo een ondankbare plek omdat je altijd het begin van de mainstage headliner mist dan dus ik hoop echt van niet

• Leuk
Waarderingen: L110Midnight
Ik zou bijna durven gokken dat ze als eerste of tweede op Main zullen staan. RW boekt wel eens meer die stevigere acts, maar durft ze niet vaak later op de dag zetten ;)
Parkway drive stond zo ook eens op de late middag op de main.
Heerlijk optreden was dat ook, jammer dat de show niet goed zichtbaar was omdat het nog licht was :D

vorig jaar een AB uitverkocht, dit jaar wilden ze een kleinschaligere tour doen om nog 'een laatste keer dicht bij de fans te staan' en dat doen ze door 2 uitverkochte trix shows.

denk dat dit een band is die op weg is naar lotto arena's

trouwens de slope headline is zo een ondankbare plek omdat je altijd het begin van de mainstage headliner mist dan
Oh, net een treetje hoger dan Amyl op de Main dan? Lekker harde Main die dag dan, zou zalig zijn!

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Maar hoeveel van de eerste drop waren vorig jaar de sub headliners? Want mag hopen dat dit niet allemaal al meteen de sub headliners zijn, had daar toch nog wat grotere namen verwacht als je het vergelijkt met andere festivals.

Zeggen ook heel duidelijk er there is still more to come zou dit duiden op snel een 2de pakket of gewoon standaard tekst omdat er nog namen bij komen

Hoe schatten we de huidige gekende namen in als programmatie-plek? Ik doe een inschatting:

Donderdag
Main: Linkin Park - Fontaines DC - ... - ... - Amyl & The Sniffers - ... - ...
Slope: While She Sleeps - ...

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - Girl in Red - Wet Leg - ... - ... - ...
Klub C: Lola Young - ...

Zaterdag
Main: Sam Fender - RAYE - ...
Barn: Elbow - Beth Gibbons - ...
Klub C: Barry Can't Swim - ...

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - ...
Barn: Rüfüs Du Sol - Overmono - ...
While she sleeps op the slope? Dat zou me toch zeer verbazen.

En dus belachelijk. Dat vingertje altijd. Trouwens vorig jaar al terug op

backlash? Traden vorig jaar gewoon op op NOS en in Londen. Laat ze maar komen.
In de Zuiderse landen treden ze inderdaad nog op. In Londen hadden ze het zelf georganiseerd.
Van mij mogen ze best terugkomen hoor.

Users who are viewing this thread