Rock Werchter 2025

Voor mij is "Don't You Forget About Me" sowieso al een song die ik koppel aan Werchter. Vorig jaar tijdens het wachten in de Barn op Editors werd deze afgespeeld en zong iedereen mee. De sfeer was meteen gecreëerd en nu gaan we het origineel ook nog eens live kunnen horen. Amai, zin in!

• Leuk
Waarderingen: napril69
Haha, iedereen zo enthousiast over simple minds. Dat is toch gewoon een Suikerrock act?
het is 1 v/d legacy acts die ik nog noooit heb gezien. Daarom ben ik alvast erg blij. En stop het onder de noemer 50-jarig jubileum.

Neem de lyrische recensies van de vorige keer/keren en dan is het 1+1=2

Netjes netjes! Zeker niet allemaal mijn ding, maar toch wel veel namen die je als groot festival wil hebben komende zomer. Fontaines D.C., RAYE, Noah Kahan, Amyl, Barry Can't Swim, enzoverder. Een beetje bang voor welke hoge posities deze namen allemaal al gaan innemen, maar puur inhoudelijk is dit een heel mooie worp.

Ik call Beth Gibbons in The Barn nu al voor meest magische optreden komende editie.

het is 1 v/d legacy acts die ik nog noooit heb gezien. Daarom ben ik alvast erg blij. En stop het onder de noemer 50-jarig jubileum.

Neem de lyrische recensies van de vorige keer/keren en dan is het 1+1=2
Plus ook, wie had deze naam verwacht? Stond die niet in kans nihil van die lange lijst van kansen op artiesten?

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Fontaines, Amyl, While She Sleeps, Wet Leg, Elbow, Simple Minds (!) Heerlijke drop zeg:love:
Uit enthousiasme gelijk m'n Hive ticket gehaald.
Ik beslis later dan nog of het idd The Hive wordt of toch A1, als ik jullie moet geloven raak ik dat ticket voor The Hive dan toch nog wel kwijt.

ZIN IN!!

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en ChrisV
Leuke namen, maar niet helemaal waar ik op gehoopt had. Met QOTSA, Weezer, Biffy Clyro, Turnstile, London Grammar, ... als mogelijke subs wordt ik niet helemaal warm van Noah Kahan of Elbow als sub. :)

• Leuk
Waarderingen: redondo28
Leuke namen, maar niet helemaal waar ik op gehoopt had. Met QOTSA, Weezer, Biffy Clyro, Turnstile, London Grammar, ... als mogelijke subs wordt ik niet helemaal warm van Noah Kahan of Elbow als sub. :)
dat zou het voor mij ook compleet maken nu ja! Met Jack White ook dan ;)

maar QOTSA; dat lijkt sinds een augustus aakondigign wel Pukkelpop te worden toch? Ik hoop zeker nog op RW

Elbow of RAYE lijken me ook sub (en Barnheadliner)?

Iemand enig idee welke act RW jaarlijks hoger op de website zet? De Sub of de Barnheadliner?
De sub

Maar denk dat Fender - Raye niet sterk genoeg is om een dag uit te laten verkopen eigenlijk

• Leuk
Waarderingen: JP5
Toch benieuwd waar ze While She Sleeps gaan neerzetten en of dat gaat werken op Werchter. Was machtig op Graspop afgelopen zomer.
Heel blij met de worp, maar toch ook benieuwd welke plaatsen die namen gaan innemen, kan er wat alle kanten mee uitgaan. Denk dat Simple Minds wel hoog op de Main gaat eindigen voor de 50ste verjaardag?

• Leuk
Waarderingen: napril69
De clash RAYE/Elbow gaat wel een heel vervelende worden, en die lijkt me toch niet te voorkomen. Tenzij ze achter elkaar op de main staan maar dat lijkt me sterk.

Users who are viewing this thread