Graspop Metal Meeting 2021
Datum: CANCELLED
Genres: metal, punk, rock, hardcore
Info over line-up en kaartverkoop: https://www.graspop.be/
Meer info en geruchten over line-up: https://festileaks.com/festivals/graspop/2021/
Idem voor mij, ik keek uit om Faith No More, Aerosmith, Deep Purple, The Offspring, Mastodon, Anathema, Paradise Lost, My Dying Bride, Alcest, Foreigner, Killing Joke en Fields Of The Nephilim voor het eerst te zien.Hoop toch wel dat hij er voor ’t grootste deel zo uit komt te zien. Ik had zoooo veel waar ik naar uitkeek! Ook genoeg wat ik nog niet gezien had!
PS: Ik kan al een paar dagen niet meer inloggen op het forum ben ik de enige met dit probleem?
Het bericht van Alcatraz op hun site is overigens ook de moeite waard om even te lezen. Ze geven ook aan dat ze erop richten om de meeste bands naar 2021 mee te nemen maar dat er ook al bands vastlagen voor de 2021 editie, zeer waarschijnlijk de wat grotere namen. Daarom wordt het een mix van beide geven ze aan.
Doet me ook denken aan het volgende. Vaak zie je dat een band in het ene jaar een tour doet in juni (Graspop) en het volgende jaar in augustus (Alcatraz/Lokeren) of andersom. Welke bands zal Alcatraz al voor 2021 vast hebben liggen die ook op de line-up van Graspop 2020 staan (ik verwacht bands met nieuwe cd’s zoals Devin, Opeth, Motionless in White..)? En wat is hiervan het gevolg? Twee Belgische shows in 1 jaar of wordt 1 van de festivals afgezegd?
Joslittel wrote:
Het bericht van Alcatraz op hun site is overigens ook de moeite waard om even te lezen. Ze geven ook aan dat ze erop richten om de meeste bands naar 2021 mee te nemen maar dat er ook al bands vastlagen voor de 2021 editie, zeer waarschijnlijk de wat grotere namen. Daarom wordt het een mix van beide geven ze aan.
Doet me ook denken aan het volgende. Vaak zie je dat een band in het ene jaar een tour doet in juni (Graspop) en het volgende jaar in augustus (Alcatraz/Lokeren) of andersom. Welke bands zal Alcatraz al voor 2021 vast hebben liggen die ook op de line-up van Graspop 2020 staan (ik verwacht bands met nieuwe cd’s zoals Devin, Opeth, Motionless in White..)? En wat is hiervan het gevolg? Twee Belgische shows in 1 jaar of wordt 1 van de festivals afgezegd?
Een Judas Priest kan daar wel eens headliner staan en misschien iets als Powerwolf of Alestorm ook wel?
Wat ook interessant is, of er dan ook al namen voor Graspop 2021 geregeld waren?