Verzameltopic overige internationale festivals 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
rif-post-2023.jpg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
AANWEZIG!! (indien er geen omstandigheden voordoen)...is er hier echt nog geen enkel apart topic over WACKEN??
Nee. Graspop dient als verzameltopic voor alle metalgerelateerde festivals en concerten. Alcatraz is hierop de enige uitzondering eigenlijk omdat er veel forummensen heen gaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Zou het kunnen zijn sat Ratm als goedmaker hun 2023 tour gaat aankondigen? En bepaalde festivals nu opeens in een kramp schieten en moeten gaan aankondigen?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.033
7.127
Ben wel erg benieuwd wat Novarock gaat aankondigen! hopelijk één van hun headliners.
SOAD zal daar wel staan als ze gaan touren, metallica ook wel denk ik. ook was er een gerucht dat novarock in gesprek was met Rammstein. RATM lijkt me ook een optie ja. Spannend :)
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.740
2.411
Ben wel erg benieuwd wat Novarock gaat aankondigen! hopelijk één van hun headliners.
SOAD zal daar wel staan als ze gaan touren, metallica ook wel denk ik. ook was er een gerucht dat novarock in gesprek was met Rammstein. RATM lijkt me ook een optie ja. Spannend :)
Heb daar niet zozeer een goed beeld van maar hoe is Nova Rock tov Graspop? Is dat dan zoveel groter?
Want een festival met al de bovengenoemde namen is toch echt een droom line-up? én SOAD, én Metallica, én Rammstein, én RATM?! o_O
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.033
7.127
Heb daar niet zozeer een goed beeld van maar hoe is Nova Rock tov Graspop? Is dat dan zoveel groter?
Want een festival met al de bovengenoemde namen is toch echt een droom line-up? én SOAD, én Metallica, én Rammstein, én RATM?! o_O
Oh nee ik bedoelde niet dat ze allemaal komen, gewoon 1 uit de lijst waarschijnlijk.
bedoelde meer dat het potentiële namen zouden zijn.
ik weet niet wat de capaciteit daar is maar qua headliners is het een soort mix van graspop en werchter. zo boeken ze headliners als slipknot, volbeat, ffdp maar ook headliners als Muse, Foo Fighters en Green Day.

Vond de line up van dit jaar wel redelijk shit trouwens. al hebben ze wel wat klappen gehad daar door het missen van SOAD en Foo Fighters.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.740
2.411
Oh nee ik bedoelde niet dat ze allemaal komen, gewoon 1 uit de lijst waarschijnlijk.
bedoelde meer dat het potentiële namen zouden zijn.
ik weet niet wat de capaciteit daar is maar qua headliners is het een soort mix van graspop en werchter. zo boeken ze headliners als slipknot, volbeat, ffdp maar ook headliners als Muse, Foo Fighters en Green Day.

Vond de line up van dit jaar wel redelijk shit trouwens. al hebben ze wel wat klappen gehad daar door het missen van SOAD en Foo Fighters.
Aha, gotcha ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.033
7.127
Net even gekeken. Gezien ze er ook nog #NR22 bijzetten, heb ik een klein buikgevoel dat 't gewoon gaat over een aftermovie.
of ze delen gewoon helemaal niets om 15:00...

EDIT: LOL het was dus inderdaad gewoon een aftermovie. Waarom zou je dat in godsnaam op die manier aankondigen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
#GERUCHT
eerste serieuze gerucht voor Lollapalooza Brazilië 2023, eerste headliner Billie Eilish.
Eerste optreden in Brazilië. Oorspronkelijk was 2020 het plan, maar die was gecanceld.
Lollapalooza zal dus haar eerste optreden in Brazilië worden.

Screenshot_20220814-093236-150.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken