Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
Zeker. Stoorde mij persoonlijk ook niet. Maar kan me voorstellen dat dat niet zo fijn is voor mensen met een dagticket. (Al zullen er velen wel gewoon de voorkeur hebben gegeven aan de voetbal.)

Die situatie met SBTRKT is idd nog een beter voorbeeld.
Als je zag hoe weinig er volk er stond bij London Grammar was het wel duidelijk wat de voorkeur kreeg.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.823
2.550
Als je zag hoe weinig er volk er stond bij London Grammar was het wel duidelijk wat de voorkeur kreeg.
Zeker hoor. Stond zelf ook bij de voetbal, ondanks dat ik grote fan ben van LG.

Maar kan me ook voorstellen dat een minderheid vind dat voetbal niet voor mag gaan op bands (op een muziekfestival).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.429
661
Ja stond wel los van RW zelf want die wilden dat absoluut niet. Waren er zelf verveeld mee hoe die voetbal de bovenhand nam.
Kwam alles tesamen ook goed uit voor dat management. Had een promotour moeten zijn voor een nieuwe plaat, die door vertragingen pas na de festivalzomer uitgekomen is. SBTRKT zelf had bijgevolg ook weinig zin in persmomenten. "Beter terugkeren in 2015 en het ineens goed doen", zullen ze daar gedacht hebben.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.232
2.477
Inderdaad, dat was magisch.
Ik krijg nog steeds kippenvel als Ik die beelden terug zie.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.514
9.309
Zeker hoor. Stond zelf ook bij de voetbal, ondanks dat ik grote fan ben van LG.

Maar kan me ook voorstellen dat een minderheid vind dat voetbal niet voor mag gaan op bands (op een muziekfestival).
Tuurlijk mag voetbal doorgaan, als je het wil zien, ga je gang. Maar niet op een muziekfestival. :LOL: Heb het altijd raar gevonden dat dit zelfs een discussie is.

Er zijn honderdduizenden plekken waar je prima naar voetbal kan kijken. Een muziekfestival hoort daar niet bij. Of pakweg de bioscoop. Of theater. Dan heb je tickets voor iets anders op dat moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Tuurlijk mag voetbal doorgaan, als je het wil zien, ga je gang. Maar niet op een muziekfestival. :LOL: Heb het altijd raar gevonden dat dat een discussie was. Er zijn honderdduizenden plekken waar je prima naar voetbal kan kijken. Een muziekfestival hoort daar niet bij. Of pakweg de bioscoop. Of theater. Dan heb je tickets voor iets anders op dat moment.
Ik ben het volledig met je eens. Wat mij betreft hoort het daar echt niet thuis. Treurig voor de bands die dan staan op te treden.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
170
142
Ik ben zelf ook wel een voetbalminded persoon. En heb de wedstrijden tegen Argentinie, Wales en Brazilie ook op de wei gezien.
Maar volgens mij gaat het niet zo een vaart lopen nu. De hype rond de Rode Duivels is wat gaan liggen. Of het moet inderdaad tegen Nederland zijn met al onze Nederlandse vrienden op het festival. Maar ik ga in ieder geval naar de optredens nu... (behalve als Maneskin zou spelen dan :D )
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
936
880
Weet je: op de Hive is zo'n scherm nog een prima tussenoplossing. Is in principe niet op het festival zelf.
Ik ben er zelfs zeker van moest nu pakweg de vrijdag de belangrijkste rit van de tour zijn (en de zondag zou tour de france eindigen, wat overigens nooit zal gebeuren zo vroeg in Juli) en Remco staat aan de leiding, der zou in de namiddag maar weinig volk op de weide lopen. Dus als organisatie beter zoiets omarmen (en dat ze op de weide pinten drinken en omzet draaien) dan buiten houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.823
2.550
Tuurlijk mag voetbal doorgaan, als je het wil zien, ga je gang. Maar niet op een muziekfestival. :LOL: Heb het altijd raar gevonden dat dit zelfs een discussie is.

Er zijn honderdduizenden plekken waar je prima naar voetbal kan kijken. Een muziekfestival hoort daar niet bij. Of pakweg de bioscoop. Of theater. Dan heb je tickets voor iets anders op dat moment.
Zeker, maar een groot deel van de festivalbezoekers is het niet met je eens. Afgaande op de drukte tijdens vorige matchen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.711
3.444
Was echt een droevig zicht toen, op het terrein ja. En dat voor een voetbalmatch.
Ik snap het ook nooit zo goed. Volgend jaar speelt Nederland een groepswedstrijd tegen Frankrijk tijdens Pinkpop en tijdens Graspop. Ikzelf ga naar Graspop en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om een band (of meer) op het festival te skippen hiervoor. Alleen als er echt helemaal niks staat wat ik wil zien, zou ik kiezen voor de voetbal. Terwijl ik toch echt van twee eredivisieclubs een seizoenskaart heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Leon