Rock Werchter 2024 - Mag ik op zondagavond mee terugrijden naar NL (regio Amsterdam/Utrecht/Leiden)? :)

li&li

Playlistbediener
23 jun 2024
6
2
Hi festivalgangers!
Omdat ik maandagochtend vroeg weer in het ziekenhuis moet werken, moet ik op zondag helaas al het festival verlaten. Is er hier iemand die ook op zondagavond laat weggaat en met wie ik zou kunnen meerijden terug naar Nederland (ik woon in Amsterdam maar ergens in de buurt zoals Utrecht of Leiden zou ook al fantastisch zijn)? Ik betaal natuurlijk mee in benzinekosten. Dat zou echt superfijn zijn! :)
Groetjes, Eline
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
186
99
Niemand gaat op zondag naar huis want de Foo Fighters spelen tot maandagochtend 1 uur. :p
Heb zelf helaas al de auto vol zitten om daarna terug naar Maastricht te rijden.
 
  • Haha
Waarderingen: wesvs

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.061
1.923
Hi festivalgangers!
Omdat ik maandagochtend vroeg weer in het ziekenhuis moet werken, moet ik op zondag helaas al het festival verlaten. Is er hier iemand die ook op zondag weggaat en met wie ik zou kunnen meerijden terug naar Nederland? Ik betaal natuurlijk mee in benzinekosten. Dat zou echt superfijn zijn! :)
Groetjes, Eline
In het topic "Samen naar Rock Werchter 2024" heeft gebruiker Coaster gevraagd of iemand wil carpoolen. HIj rijd op zondagnacht terug naar ergens in het Oosten van Nederland. Ik zou hem even benaderen of hij nog plek heeft...
 
  • Leuk
Waarderingen: li&li

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
10
9
In het topic "Samen naar Rock Werchter 2024" heeft gebruiker Coaster gevraagd of iemand wil carpoolen. HIj rijd op zondagnacht terug naar ergens in het Oosten van Nederland. Ik zou hem even benaderen of hij nog plek heeft...
Heb wel plek maar de vraag is waar in NL...
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.061
1.923
Heb wel plek maar de vraag is waar in NL...
Snap ik. Het was vooral een heads up naar Eline, omdat ze speciaal hiervoor (2x zelfs) een topic aanmaakt, dus ik denk dat de nood hoog is, en ik weet niet of ze jouw bericht al gezien had en of ze er wellicht iets aan heeft...
 
  • Leuk
Waarderingen: Coaster

NatasjavE

Nieuw lid
4 dec 2023
3
2
Hi festivalgangers!
Omdat ik maandagochtend vroeg weer in het ziekenhuis moet werken, moet ik op zondag helaas al het festival verlaten. Is er hier iemand die ook op zondag weggaat en met wie ik zou kunnen meerijden terug naar Nederland? Ik betaal natuurlijk mee in benzinekosten. Dat zou echt superfijn zijn! :)
Groetjes, Eline
Waar in NL moet je zijn?
Ik ga wel pas na de Foo’s naar huis. Reken erop dat je pas maandag vroeg weer thuis bent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken