Wat een topeditie ondanks dat ik wel enkele dingen gemist heb die ik wilde zien. Ook de festileaks meeting gemist omdat we plots heel graag een feestje wilden bowuen tijdens Damien marley
Eigenlijk echt belachelijk veel hoogtepunten. Maar de echte uitschieter was toch Florence and the Machine. Wat een wijf, wat een stem! Volgende keer is ze headliner...
De sfeer zat echt wel top deze editie. Zowel op de wei als op camping B1. Kubb spelen met bierblikken is ook gewoon eens iets anders dan gewoon.
Andere hoogtepunten: Royal Blood (de donderdagversie), Rise Against (al stond het geluid echt slecht in het begin), First Aid Kit, Alt-J, Mumfrod and Sons, CC Smugglers, Noel Gallagher, War on Drugs, Vaccines, Muse, Kasabian.
Minder: Counting Crows (waren op zich wel goed, maar wat saai), Prodigy (al was het wel een feestje), Of Monsters and Men (zelfde reden als Counting Crows), Damien Rice (wat een optreden wel! maar de mensen rondom mij praten zoveel dat ik er niet kon van genieten) en Pharell (al hebben wij ons vnop afstand wel vermaakt met de groep)
Kritiek: De tenten toch wel. allemaal wel mooi enzo, maar veels te warm. (waar was die "airco"?) en zaten echt altijd stampvol (Elbow zo gemist en dat blijf ik jammer vinden).
En ook op de afzeggingen en de organisatie. Inderdaad niks van bericht. Doordat de krant door mijn buren op de wei was achtergelaten, las ik dat Jessie J afzei en vervangen was. Anders had ik het zelf niet geweten.
Maar conclusie: eigenlijk 1 van mijn betere edities qua sfeer, kwaliteit van muziek en ook de goede vriendengroep voor mij. Volgend jaar opnieuw, met FF!