Rock Werchter 2025

helaas nu echt wel precies terug naar de definitieve split gegaan.
het momentum was er paar jaar terug maar wegens omstandigheden (covid? en de fysieke toestand van Zack) er niet meer van gekomen.
Denk dat het eerder de bassist is dat het momenteel moeilijk maakt.

Denk dat het eerder de bassist is dat het momenteel moeilijk maakt.
ook maar die is op dit moment kankervrij en zou kunnen touren dus daar ligt het niet aan.

maar dat heeft er toen ook niet aan geholpen.
maar de post van de drummer Brad vorig jaar was wel erg tekenend

En intussen begint op StuBru Pyro van Kings of Leon... Misschien weten zij meer... ;-) Fantastisch nummer trouwens.
Die band heeft altijd plek op RW.
Ik vind overigens dat er een boel van de bands die hier in de geruchtenmolen zitten, opvallend regelmatig gedraaid worden op StuBru de laatste paar weken. Kings of Leon, the Wombats, Franz Ferdinand, Bloc Party lijken me opeens dagelijks te passeren en ook de reclame voor Rise Against in Vorst was goed vertegenwoordigt de voorbije 2-3 weken. Misschien is het wishful thinking waardoor het me nu opvalt...

Ik vind overigens dat er een boel van de bands die hier in de geruchtenmolen zitten, opvallend regelmatig gedraaid worden op StuBru de laatste paar weken. Kings of Leon, the Wombats, Franz Ferdinand, Bloc Party lijken me opeens dagelijks te passeren en ook de reclame voor Rise Against in Vorst was goed vertegenwoordigt de voorbije 2-3 weken. Misschien is het wishful thinking waardoor het me nu opvalt...
Dat is zoals je een auto koopt van een bepaald merk, dan zie je die plots ook overal rondrijden. De opgesomde bands zitten eigenlijk altijd vaak in de playlist.
De aandacht die Sam Fender op Stubru krijgt lijkt me dan weer veel minder toeval.

• Leuk
Waarderingen: Vicarious
En momenteel opnieuw Kings of Leon met Radioactive. Dan zijn ze terug relevant he.

Guessing there’s been no indications it is coming tomorrow?!
Laatste NIN nieuws op het ETS forum is dat het mogelijk voor morgen is (ten laatste het einde van de week). Er is een leak van het venue in Texas waar de verkoop volgende week woensdag voor zou starten.

Laatste NIN nieuws op het ETS forum is dat het mogelijk voor morgen is (ten laatste het einde van de week). Er is een leak van het venue in Texas waar de verkoop volgende week woensdag voor zou starten.
Ja, maar ik denk dat Sisco het had over RW namen, niet?

Users who are viewing this thread