Rock Werchter 2025

Het zou toch wel de nodige impuls geven om wat commentaar glad te strijken. Een NIN erbij.
Stonden op m'n "Werchter-voorspe"l lijst afgelopen najaar,
Samen met Kings of Leon , London Grammar en Jack white hoop ik zo op eindelijk nog wat punten in die ranking. Én een zeer goedgevuld affiche ;)

Mad Cool zou dus vandaag namen droppen? We wachten geduldig af ! :D

Pinkpop heeft gisteren officieel gedeeld dat morgen (donderdag) 11;00 nieuwe namen volgen. Altijd interessant voor RW. Maar als RW meedoet met Mad Cool zal er morgen weinig overlap zijn met Pinkpop.

an 8am announcement in LA would be a 4pm announcement here I believe. So I’ll hold onto the hope it’s coming later today

Even in de glazen bol kijken ...
Tegenwoordig heb je zoiets als AI eh :p
Nee die datum wordt gissen al denk ik eerder vrijdag om 16h.
Anyhow heb Bing toch eens gevraagd naar de mogelijkheid van de circulerende (rock/indie) groepen....
1737540960799.png
1737542460407.png

Toch allemaal kanshebbers. Hopelijk zitten er toch enkele van bij tussen in de volgende drop.....

Laatst bewerkt:
Verwachten we vandaag namen voor rw of vrijdag?
I’m currently thinking a standalone NIN announcement today along with Mad Cool, NOS and their tour dates and then Pinkpop’s tomoz with a Werchter package on Friday.

Of course…. All of the above could be wrong (apart from Pinkpop)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Tegenwoordig heb je zoiets als AI eh :p
Nee die datum wordt gissen al denk ik eerder vrijdag om 16h.
Anyhow heb Bing toch eens gevraagd naar de mogelijkheid van de circulerende (rock/indie) groepen....
Bekijk bijlage 12475
Bekijk bijlage 12476

Toch allemaal kanshebbers. Hopelijk zitten er toch enkele van bij tussen in de volgende drop.....

Behalve dat Placebo niet tourt en Sleeping With Ghosts 22 jaar oud is dit jaar? 😅

I’m currently thinking a standalone NIN announcement today along with Mad Cool, NOS and their tour dates and then Pinkpop’s tomoz with a Werchter package on Friday.

Of course…. All of the above could be wrong (apart from Pinkpop)
Think we won‘t see anything from Werchter today… ;-)

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Users who are viewing this thread