Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anderson paak. And the free nationals duikt ook op in amerika in mei, met wat nieuwe muziek toch ook een mooie naam om te hebben, weet wel niet of er nog plaats is voor die grootte van naam
Het zou toch wel de nodige impuls geven om wat commentaar glad te strijken. Een NIN erbij.
Stonden op m'n "Werchter-voorspe"l lijst afgelopen najaar,
Samen met Kings of Leon , London Grammar en Jack white hoop ik zo op eindelijk nog wat punten in die ranking. Én een zeer goedgevuld affiche
Mad Cool zou dus vandaag namen droppen? We wachten geduldig af !
Pinkpop heeft gisteren officieel gedeeld dat morgen (donderdag) 11;00 nieuwe namen volgen. Altijd interessant voor RW. Maar als RW meedoet met Mad Cool zal er morgen weinig overlap zijn met Pinkpop.
Tegenwoordig heb je zoiets als AI eh
Nee die datum wordt gissen al denk ik eerder vrijdag om 16h.
Anyhow heb Bing toch eens gevraagd naar de mogelijkheid van de circulerende (rock/indie) groepen....
Toch allemaal kanshebbers. Hopelijk zitten er toch enkele van bij tussen in de volgende drop.....
Wat een fantastisch nieuw nummer weer van The Haunted Youth. Heb ze al een aantal keer gezien, ook in de beginperiode, en ze blijven mij telkens verbazen. Graag in een van de tenten deze keer.
I’m currently thinking a standalone NIN announcement today along with Mad Cool, NOS and their tour dates and then Pinkpop’s tomoz with a Werchter package on Friday.
Of course…. All of the above could be wrong (apart from Pinkpop)
Wat een fantastisch nieuw nummer weer van The Haunted Youth. Heb ze al een aantal keer gezien, ook in de beginperiode, en ze blijven mij telkens verbazen. Graag in een van de tenten deze keer.
Tegenwoordig heb je zoiets als AI eh
Nee die datum wordt gissen al denk ik eerder vrijdag om 16h.
Anyhow heb Bing toch eens gevraagd naar de mogelijkheid van de circulerende (rock/indie) groepen.... Bekijk bijlage 12475 Bekijk bijlage 12476
Toch allemaal kanshebbers. Hopelijk zitten er toch enkele van bij tussen in de volgende drop.....
I’m currently thinking a standalone NIN announcement today along with Mad Cool, NOS and their tour dates and then Pinkpop’s tomoz with a Werchter package on Friday.
Of course…. All of the above could be wrong (apart from Pinkpop)