Rock Werchter 2025

Ja. Voor hetzelfde geld zijn Simple Minds, RAYE en Kahan subheadliners, met hoogstens nog Oscar and the Wolf als grote nog aan te kondigen mainstagenaam.

Zou wat karig zijn, maar het kan.
En Deftones. Erg vette naam, maar ook verre van die grote sub.

Ja. Voor hetzelfde geld zijn Simple Minds, RAYE en Kahan subheadliners, met hoogstens nog Oscar and the Wolf als grote nog aan te kondigen mainstagenaam.

Zou wat karig zijn, maar het kan.
Van Kahan waren we al zeker. OATW zal effectief wel nog op zaterdag erbij komen. Simple Minds voor Green Day lijkt me ook zeker te worden en op zich niets mis mee. En de verkoop van dagtickets geeft de organisatie gelijk.

Al denk ik dat Jack White niet helemaal uit te sluiten valt, maar dat is een hoge tentnaam tegenwoordig lijkt me. Verder nog veel ruimte voor mooie barnheadliners, maar ook namen voor mainstage en dan moeten we The Slope nog hebben. Er komt nog heel wat moois aan, ben ik zeker van. Maar de absolute kleppers, die kennen we.

Dat is een dikke streep maar eigenlijk had ik ook wel verwacht dat rock werchter niet zo'n grote naam nog zou krijgen maar door alle seinen begin je dan toch te hopen

Dus de lijst van de 'random user' was 1 op 1 correct. Behalve Berlijn en RW ipv Dessel. Dat gat van 5 juli nu bij hen lijkt me zeer frappant, een late wijziging in tourplanning?
Jep! Die Ziggo datum was al een lange tijd ''bekend'' ook. Mooie locatie, net als Graspop, op RW was er ook eigenlijk geen plek meer lijkt.

Benieuwd of ze ook nog op Glasto zullen staan.

Dus de lijst van de 'random user' was 1 op 1 correct. Behalve Berlijn en RW ipv Dessel. Dat gat van 5 juli nu bij hen lijkt me zeer frappant, een late wijziging in tourplanning?
NiN wil duidelijk als grootste op hun dag spelen deze keer, dus dan is RW eigenlijk geen optie.

Het leek me toch redelijk helder dat die naar Graspop zouden gaan met de nood aan de man daar? Daarnaast was de gehele tour gebouwd rond arena's, dan gaan ze ook niet eventjes in de Barn spelen. NIN kwam wel rijkelijk laat in het circuit, mogen ze voortaan wel iets eerder doen ;)

Iedereen naar Dessel?
ik ga volgende week kaartje aanschaffen ja

Jep! Die Ziggo datum was al een lange tijd ''bekend'' ook. Mooie locatie, net als Graspop, op RW was er ook eigenlijk geen plek meer lijkt.

Benieuwd of ze ook nog op Glasto zullen staan.
Tgoh ja, die zaterdag he. Maar er is misschien meer een ticketseller nodig in Dessel dan in Werchter. Enorm jammer, dat Barn optreden was subliem. Dagje Dessel dan maar als de werkplanning het toe laat.

Users who are viewing this thread