Rock Werchter 2025

Het leek me toch redelijk helder dat die naar Graspop zouden gaan met de nood aan de man daar? Daarnaast was de gehele tour gebouwd rond arena's.
Niet perse, met name om die arena's. Eerst werd er nog gezegd dat ze geen festivals zouden spelen. Maar fijn dat ze daar spelen.

GMM verdient het wel. Had uiteraard niet misstaan op de line-up van Werchter, maar ik ben blij dat ik sowieso luidkeels I wanna fuck you like an animal ergens op een wei kan meebrullen! ;-)

• Winning
  • On fire
Waarderingen: nikita en Jamel
Wilt dit zeggen dat we vandaag geen namen kunnen verwachten of heeft de aankondiging van Graspop hier niets mee te maken?

Wie gaat er in Lissabon plooien dan? Want KOL wilt ook de grootste zijn.
Op dit punt ben ik geneigd te denken dat het KoL > NiN wordt. Strak bezig, sowieso, in Lissabon. Zeker als je ziet dat ze daar een Fender ook waarschijnlijk als derdelaatste neerzetten.

Wilt dit zeggen dat we vandaag geen namen kunnen verwachten of heeft de aankondiging van Graspop hier niets mee te maken?
Vandaag niets, misschien morgen meevaren met Pinkpop. Of vrijdag. Of later he, maar gezien de verkoop gaan ze het niet te lang laten aanslepen denk ik.

Op dit punt ben ik geneigd te denken dat het KoL > NiN wordt. Strak bezig, sowieso, in Lissabon. Zeker als je ziet dat ze daar een Fender ook waarschijnlijk als derdelaatste neerzetten.
Lijkt me 2de laatste te gaan worden. Een leak had NIN op die dag gezet maar dat is dus de 12de geworden. Lijkt me daar Justice-Sam Fender te worden.

Mad Cool heeft nog andere namen aangekondigd trouwens: Bad Nerves, Chloe Caillet, Geordie Greep en Kingfishr.

Lijkt me 2de laatste te gaan worden. Een leak had NIN op die dag gezet maar dat is dus de 12de geworden. Lijkt me daar Justice-Sam Fender te worden.

Mad Cool heeft nog andere namen aangekondigd trouwens: Bad Nerves, Chloe Caillet, Geordie Greep en Kingfishr.
Geordie Greep lijkt me nu wel een grootte mogelijkheid. Mag zeker doorkomen.

Die affiche van Mad Cool is toch meer uit balans qua postionering qua namen dan RW. Het heeft zen voor en nadelen.

1737555706021.png

Mad Cool with the daily line up. NIN as the new headliner...

Bekijk bijlage 12487
Dit bevestigt mi wel dat Nine Inch Nails dit keer enkel een festival wil doen als ze de headliner van de dag zijn. Mooi voor Graspop dan dat het zo samenvalt!

Wel interessant om de vraag te stellen wie de grotere naam is: Sam Fender of Nine Inch Nails. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat Werchter voor de verjonging gaat.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en guillemcast7

Users who are viewing this thread