Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
GMM verdient het wel. Had uiteraard niet misstaan op de line-up van Werchter, maar ik ben blij dat ik sowieso luidkeels I wanna fuck you like an animal ergens op een wei kan meebrullen! ;-)
Op dit punt ben ik geneigd te denken dat het KoL > NiN wordt. Strak bezig, sowieso, in Lissabon. Zeker als je ziet dat ze daar een Fender ook waarschijnlijk als derdelaatste neerzetten.
Vandaag niets, misschien morgen meevaren met Pinkpop. Of vrijdag. Of later he, maar gezien de verkoop gaan ze het niet te lang laten aanslepen denk ik.
Op dit punt ben ik geneigd te denken dat het KoL > NiN wordt. Strak bezig, sowieso, in Lissabon. Zeker als je ziet dat ze daar een Fender ook waarschijnlijk als derdelaatste neerzetten.
Dit bevestigt mi wel dat Nine Inch Nails dit keer enkel een festival wil doen als ze de headliner van de dag zijn. Mooi voor Graspop dan dat het zo samenvalt!
Wel interessant om de vraag te stellen wie de grotere naam is: Sam Fender of Nine Inch Nails. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat Werchter voor de verjonging gaat.
Ik vind eigenlijk een headline show in het donker op een festival altijd beter dan een zaalshow, maar blijkbaar zijn er ook mensen die dat anders ervaren