Rock Werchter 2025

Dit bevestigt mi wel dat Nine Inch Nails dit keer enkel een festival wil doen als ze de headliner van de dag zijn. Mooi voor Graspop dan dat het zo samenvalt!

Wel interessant om de vraag te stellen wie de grotere naam is: Sam Fender of Nine Inch Nails. Persoonlijk vind ik het wel mooi dat Werchter voor de verjonging gaat.
Niet alleen de verjonging.
Laat aan de 90.000 werchtergangers de 5 meest gespeelde spotify nummers van beide groepen horen en ik gok dat 95% meer nummer van SF kent dan van NIN.

Ik vind de Lanxess Arena gewoon een geweldige zaal. Paar jaar geleden Tool back-to-back gezien in het Sportpaleis en in de Lanxess Arena en dat verschil in geluid was wel opvallend

Benieuwd wat we dan wel nog krijgen. Ik hoop echt nog op wat positieve verrassingen om ons over de streep te trekken.

Oef, ik vreesde er al voor dat NIN zou clashen met Sam Fender. Op Graspop komt me veel beter uit. Ik heb wel echt niks met de andere groepen die daar op zaterdag spelen, dus ga eerder de kat nog wat uit de boom kijken en een Ticketswap-dealtje proberen doen ipv nu al 130 te dokken.

Als ik het tourschema van NINE INCH NAILS zie dan valt me op dat de enigste grote hiaat die van vier dagen is tussen open'er in polen op 3 juli en Parijs op 7 juli. Alle andere data zijn daags nadien, soms twee dagen en uitzonderlijk drie dagen (nooit vier).
Dus ben hoopvol dat Nine Inch Nails nog op zaterdag in Rock Werchter bv Barn speelt. Werchter is vlakbij Parijs niet?
En dat die worp namen Werchter dan wat vertraagd wordt om nog veel Graspop dagtickets met headliner NIN te verkopen.

Met enorm veel respect, want NIN is uiteraard veel legendarischer dan SF, maar dan heb je de voorbije 2-3 jaar toch onder een behoorlijk grote steen geleefd :)
Voor 5 nummers van SF is het voor mij toch ook wat denken. Of je moet de bruce cover op werchter meerekenen.

Als ik het tourschema van NINE INCH NAILS zie dan valt me op dat de enigste grote hiaat die van vier dagen is tussen open'er in polen op 3 juli en Parijs op 7 juli. Alle andere data zijn daags nadien, soms twee dagen en uitzonderlijk drie dagen (nooit vier).
Dus ben hoopvol dat Nine Inch Nails nog op zaterdag in Rock Werchter bv Barn speelt. Werchter is vlakbij Parijs niet?
En dat die worp namen Werchter dan wat vertraagd wordt om nog veel Graspop dagtickets met headliner NIN te verkopen.
Werchter gaat niet gebeuren. Volgens mij stond ergens dat NIN op Roskilde zou komen.

Laatst bewerkt:
Met enorm veel respect, want NIN is uiteraard veel legendarischer dan SF, maar dan heb je de voorbije 2-3 jaar toch onder een behoorlijk grote steen geleefd :)
ik luister al jaren geen radio meer,

en laten we zeggen dat prive het niet echt rustig vaarwater was en is waardoor veel onbeluisterd blijft.
hypersonic missiles en we zijn er

+ de hoop dat rust aan het weder keren was is sinds deze middag ook weer de kop ingedrukt
bijkomende onderzoek bij de dochter van 9 jaar, nadat uit jaarlijks hart onderzoek (want openhartoperatie gehad) de kringslagader niet goed lijkt te werken en we dus weer bang moeten afwachten wat het is en wat het gaat geven voor de komende periode.

eigenlijk waanzin wat ik de laatste bijna 10 jaar allemaal heb doorstaan :)

Users who are viewing this thread