Rock Werchter 2015 - Geruchten

Vind het hartstikke teleurstellend dat Fidlar op main staat ipv de tent, maar afgezien van dat een uitstekend schema.

<div class="d4p-bbt-quote-title">hazelaar wrote:</div>
het zal toch historisch druk worden in de barn als elbow speelt toch? Enkel het eerste kwartiertje zijn de foo fighters nog aan het spelen… Daarna gaat heel de wei toch afzakken naar daar??

Het zal iets worden als bij de Pixies vorig jaar denk ik. Gezellig. Vergeet niet: in die Barn kan er evenveel volk als in de Lotto Arena. Die tent is huge.

Als het Sportpaleis.

Mijn schema zal zijn:

14:15 - 15:00 Jack Garrett
15:30 - 16:30 Eagles Of Death Metal
16:25 - 17:15 Chet Faker
17:15 - 18:15 Rise Against
19:15 - 20:15 Patti Smith & Her Band
21:00 - 23:30 Foo Fighters
23:15 - 00:30 Elbow
00:30 - 01:30 Caribou

13:00 - 13:30 Lonely The Brave
15:10 - 16:10 Death Cab For Cutie
18:20 - 19:20 Balthazar
19:30 - 20:30 Ben Howard
21:30 - 23:00 Mumford And Sons

14:35 - 15:35 Royal Blood
18:00 - 19:00 The War On Drugs
19:45 - 20:45 Noel Gallagher's High Flying Birds
22:30 - 23:45 Damien Rice

23:50 - 01:20 The Prodigy

13:25 - 14:05 JD McPherson
14:45 - 15:25 Catfish And The Bottlemen
16:10 - 17:10 The Vaccines
17:10 - 18:00 Fink
18:00 - 19:00 Alabama Shakes
19:00 - 20:00 Christine & The Queens
20:00 - 21:15 Ben Harper & The Innocent Criminals
23:00 - 01:00 Muse

Grootste gemissen zijn: Marmozets, St.Paul & The Broken Bones, SBTRKT, Alt-J, Ryan Adams en Angus & Julia Stone. Gelukkig zie ik die allemaal behalve Ryan Adams en Angus & Julia Stone ergens anders. Prima schema dus.

ik had Elbow zeker op main verwacht, Zal inderdaad wel een toeloop zijn aan het einde van de Foo Fighters.

Vorig jaar maakte ik overigens een schema in excel. Zijn er kant en klare blokkenschema's die kunnen laden zonder internet, scheelt een hoop werk :)

weinig clashes, maar wel super jammer dat Lonely The Brave maar een halfuurtje krijgt :(

Redelijk weinig clashes, voor mij wordt het zoiets:

Donderdag:
Marmozets > Rise Against > Jungle > Patti Smith > Foo Fighters > Caribou

Vrijdag:
Lonely the Brave > Badbadnotgood > Death Cab For Cutie > Damian Marley > Of Monsters and Men > Balthazar > The Cat Empire > alt-J > FKA Twigs > Magnus

Zaterdag:
FIDLAR > Tallest Man on Earth > ILoveMakonnen > War on Drugs > Kid Ink > Angus and Julia Stone > Damien Rice > Prodigy

Zondag:
Red Fang > Enter Shikari > Catfish and the Bottlemen > The Vaccines > Alabama Shakes > Kasabian > Muse

Zoiets, zal misschien ook wel heel anders worden. Maar ik kan opzich wel zien wat ik wil zien, alleen jammer van SBTRKT en Die Antwoord.

Ben erg blij met dit schema, de enige clash voor mij is Kasabian en Maxi Jazz maar die keuze is makkelijk gemaakt :) Lekker naar Kasabian en Muse vooraan afsluiten. De grootste opluchting is dat ik Patti Smith en Foo Fighters kan zien, wordt wel rennen om nog beetje vooraan te kunnen staan bij Foo Fighters.

Black Lies wrote:
War on Drugs
wut teh fuk.

Jeroen, nu kunnen we je eigenlijk nooit meer serieus nemen. Of ga je alleen kijken en zet je lekker een leuk album aan op je Beats koptelefoon terwijl je dat bandje zn ding ziet doen?

Thanks voor de clashfinder!
Jammer dat Pinkpop die nog geen heeft.

Prima time schedule. Maar een paar dingen waar ik tussen moet kiezen
1. DJVT - The Prodigy, na jeugd kan je alsnog een half uurtje meepakken van The Prodigy. heb nog geen idee wat ik hier ga kiezen. normaal zou ik zeggen Prodigy maar De Jeugd is o zo leuk en onvoorspelbaar live.
2. Florence - Patti Smith, toch wel benieuwd naar het nieuwe werk van Florence aangezien ik dat beter trek. Maar weet bijna zeker dat het Patti wordt.
3. Cat Empire - Ben Howard, jammer dat deze twee tegelijk spelen.
4. The War On Drugs - Jeroen, lastige deze, maar een ode aan TWOD in Jeroen zijn set moet het goedmaken om TWOD te missen.

zoals je ziet echt heel weinige clashes. jammer van SBTRKT en Angus & Julia Stone dat ik ze weer moet missen. Maar ga sowieso naar Noel Gallagher en FooFighters

ik ga dan wel niet, maar dit is altijd leuk om te doen:
groen is wat ik wil zien
blauw is wat ik helaas moet missen
rood is wat ik ga ontlopen

En The War on Drugs op de Main. Ik vind het een gedurfde maar interessante keuze. Ik vreesde dat ik die niet zou kennen zien maar dit toch. Een dagje main voor mij die zaterdag.

Zal wel de oorspronkelijke positie van Sam Smith geweest zijn, met TWOD die van Barn naar Main Stage verschuiven?

Alleen teleurgesteld dat Archive 's middags op de Main Stage staat, juist een act die je in het donker moet zien.

Ze hadden Jeroen gewoon in The Barn moeten zetten op de plek waar Ryan Adams nu staat (tegenover TWOD dus), ik was bij Jeroen gaan kijken. Wollah.

Mijne wordt dit (groen is zeker zien, blauw is twijfelen, rood zeker niet): http://clashfinder.com/s/rockwerchter2015echt/?user=03nlzh.t7&

Heel weinig echte problemen om te kiezen, hier en daar wat lege momenten waar ik eens ga opzoeken wat ik graag hoor :-) Iemand die op basis van wat ik niet heb aangeduid en wel heb aangeduid kan uitmaken wat ik zou moeten zien, geef maar door!

Ze hadden Jeroen gewoon in The Barn moeten zetten op de plek waar Ryan Adams nu staat (tegenover TWOD dus), ik was bij Jeroen gaan kijken. Wollah.

The Barn is daar veel te klein voor, iedereen wil toch bij zo'n uniek hoogtepunt aanwezig zijn.

Heerlijk schema! Vrij weinig clashes inderdaad :)

Enige waar ik echt nog niet uit ben is Noel vs Angus.

Mijn ideale vrijdag wordt allen niet te doen echt, aan een stuk rennen van 6 tot 10 zonder eten.. Ben bang dat ik Balthazar zal moeten gaan skippen.

Ik zal trouwens op donderdag na wel erg weinig in Club C te vinden zijn.

http://clashfinder.com/s/rockwerchter2015echt/?user=HunterRule&
Groen: Yes, Blauw: Half ivm overlap / energie, Roze: Tja als ik er toch ben

Pff.. Voor mij vooral lastig:
James bay vs. Rise Against
De jeugd van tegenwoordig vs. prodigy

Iemand goede arguementen voor een keuze?

ook Selah Sue & Damien Rice vs. lenny kravitz, Dotan&Seinabou sey vs hozier en Jessie J vs Tove Lo is ook wel beetje jammer maar lang niet zo erg als die twee clashes hierboven. Denk dat die eerste 4 allemaal wel in mn top 10-15 stonden van wat k wou zien.. maarja dat hoort er ook bij.

Pff.. Voor mij vooral lastig:
James bay vs. Rise Against
De jeugd van tegenwoordig vs. prodigy

Iemand goede arguementen voor een keuze?

ook Selah Sue & Damien Rice vs. lenny kravitz, Dotan&Seinabou sey vs hozier en Jessie J vs Tove Lo is ook wel beetje jammer maar lang niet zo erg als die twee clashes hierboven. Denk dat die eerste 4 allemaal wel in mn top 10-15 stonden van wat k wou zien.. maarja dat hoort er ook bij.

Prodigy sowieso, De Jeugd kun je ook op Appelpop zien.

Ik zou persoonlijk sowieso voor Damien Rice en Hozier gaan, maar dat is een kwestie van smaak

Users who are viewing this thread