Rock Werchter 2015 - Geruchten

Heeft er iemand toevallig ervaring met het koppelen van je facebook profiel aan je festivalbandje? Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en blijkbaar is me dat toen niet gelukt, want de sharepoints werkte niet. Ik heb mijn ticket nu al geregistreerd op de site van Rock Werchter en volgens mij ook toen al iets met facebook gelinkt (is al weer ff geleden). Maar ik weet nu dus niet of ik gelinkt ben. Ik kan er zelf niks van terugzien op mijn facebook account, doordat ik bijvoorbeeld een bepaalde app volg ofzo. Wil hier graag gebruik van maken om mensen thuis jaloers te maken :wink:

Heeft er iemand toevallig ervaring met het koppelen van je facebook profiel aan je festivalbandje? Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en blijkbaar is me dat toen niet gelukt, want de sharepoints werkte niet. Ik heb mijn ticket nu al geregistreerd op de site van Rock Werchter en volgens mij ook toen al iets met facebook gelinkt (is al weer ff geleden). Maar ik weet nu dus niet of ik gelinkt ben. Ik kan er zelf niks van terugzien op mijn facebook account, doordat ik bijvoorbeeld een bepaalde app volg ofzo. Wil hier graag gebruik van maken om mensen thuis jaloers te maken
icon_wink.gif
Als je zeker wilt weten of je hem gekoppeld hebt ga dan naar Facebook->Activiteitlogboek
Dan zie je links onderaan Apps staan met daaronder 'meer'.
Druk op meer en zoek dan de Rock Werchter 2015 app.
Staat hij er tussen dan is hij gelinkt ;)

Speciaal een vrijdagticket gekocht vooral voor Alt-J (en voor mijn vriendin die Mumford & Sons wil zien)
Nu staat Alt-J op Pukkelpop (had ik al combiticket voor) en ga ik het eind waarschijnlijk moeten missen want dan begint M&S. Een beetje zonde van het geld, maar ik zal me wel amuseren, Alt-J 2x zien is niet zo erg.

Badbadnotgood
Damian Marley
Kwabs of Of monsters and men
The Cat Empire (misschien elk de helft met Ben Howard)
Alt-J
Mumford & Sons
Roisin Murphy
Pharrell

<div class="d4p-bbt-quote-title">Medic92 wrote:</div>
Heeft er iemand toevallig ervaring met het koppelen van je facebook profiel aan je festivalbandje? Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en blijkbaar is me dat toen niet gelukt, want de sharepoints werkte niet. Ik heb mijn ticket nu al geregistreerd op de site van Rock Werchter en volgens mij ook toen al iets met facebook gelinkt (is al weer ff geleden). Maar ik weet nu dus niet of ik gelinkt ben. Ik kan er zelf niks van terugzien op mijn facebook account, doordat ik bijvoorbeeld een bepaalde app volg ofzo. Wil hier graag gebruik van maken om mensen thuis jaloers te maken
icon_wink.gif

Als je zeker wilt weten of je hem gekoppeld hebt ga dan naar Facebook->Activiteitlogboek
Dan zie je links onderaan Apps staan met daaronder ‘meer’.
Druk op meer en zoek dan de Rock Werchter 2015 app.
Staat hij er tussen dan is hij gelinkt
icon_wink.gif

Bedankt!

Inderdaad, mcpherson is exclusiever dan the van jets. Jammer

McPherson zou idd exclusiever zijn, maar met The Van Jets ben ik zeker ook tevreden.
Goede Belgische groep, terecht op werchter!

Net even het nieuwe album van Muse beluisterd.

Lang geleden dat ik nog zo'n slecht album heb gehoord. Zelfs de 2nd Law had zo zijn momenten maar wat een opgeklopte brij is dit zeg. Dat de teksten abominabel zijn kan ik nog mee leven maar die opgeklopte herkauwde composities zijn echt van een heel laag niveau deze keer. Zou het concept van dit conceptalbum 'kutnummers' zijn? Gelukkig heb ik nog zaken als Supermassive Black Hole en Starlight om naar uit te kijken. :) En een strakke liveshow.

Met de Mumfords en Muse heeft Werchter toch mooi de 2 hofleveranciers van slechte albums anno 2015 weten te strikken...

Is ie al in z'n geheel gelekt? Zag alleen dat je op Spotify alweer een extra nummer kon beluisteren...

Dead inside, reapers en psycho spelen ze live en zijn imo in ieder geval lekkere nummers. Heb echt zin in hun optreden.

Net even het nieuwe album van Muse beluisterd.

Lang geleden dat ik nog zo’n slecht album heb gehoord. Zelfs de 2nd Law had zo zijn momenten maar wat een opgeklopte brij is dit zeg. Dat de teksten abominabel zijn kan ik nog mee leven maar die opgeklopte herkauwde composities zijn echt van een heel laag niveau deze keer. Zou het concept van dit conceptalbum ‘kutnummers’ zijn? Gelukkig heb ik nog zaken als Supermassive Black Hole en Starlight om naar uit te kijken.
icon_smile.gif
En een strakke liveshow.

Met de Mumfords en Muse heeft Werchter toch mooi de 2 hofleveranciers van slechte albums anno 2015 weten te strikken…

Gelukkig verschillen smaken. Ik vind het wel een leuk album net zoals ik het album van Mumford leuk vind. Zin in beide optredens!

Goed laat ik even de pessimist uithangen en laat is al mijn negatieve commentaar online gooien.
Het nieuwe album van Muse is wel degelijk dik in orde, het ene lied is al wat beter dan het ander maar Mercy, Psycho, echt steengoede nummers dus idd als het je smaak niet is pech gehad.

Ik liep niet bepaald warm om Muse nog eens aan het werk te zien maar is dat even veranderd sinds ik een paar van die nieuwe nummers heb gehoord, die wil ik gerust wel is live horen!

Goed laat ik even de pessimist uithangen en laat is al mijn negatieve commentaar online gooien.
Het nieuwe album van Muse is wel degelijk dik in orde, het ene lied is al wat beter dan het ander maar Mercy, Psycho, echt steengoede nummers dus idd als het je smaak niet is pech gehad.
Dat klinkt anders niet zo negatief. Ik heb hier al een stukje over het tweede deel van het album geschreven.

Maar zolang ze nog oude nummers spelen is een liveshow van Muse altijd wel de moeite.

Ik ben het album as we speak aan het luisteren, en ben nu bij Revolt, dat is tot nu toe het enige nummer wat me niet echt aan staat. Het is eerder een Queen nummer dan Muse :p Defector is wel vet daarom!

Users who are viewing this thread