Rock Werchter 2015 - Geruchten

Klaar met het album. Overall een best interessant album! Het is weer een thema album geworden, dat mistte ik bij T2L toch wel. En HOLY SHIT ik hoop dat ze The Globalist live op Werchter gaan doen!

Ik vind er geen klote aan, terwijl ik toch redelijke verwachtingen had. Drones en Aftermath zijn zelfs lachwekkend te noemen, Reapers is wel een redelijk goed nummer. Overall kom ik toch weer op een onvoldoende uit, Drones is niet echt een vooruitgang tov The 2nd Law. Ik ga tijdens de show van Muse ergens anders een feestje bouwen denk ik.

Het nieuwe album van Muse is wel degelijk dik in orde, het ene lied is al wat beter dan het ander maar Mercy, Psycho, echt steengoede nummers dus idd als het je smaak niet is pech gehad.

Ja, dat is wel heel makkelijk om te zeggen. Als het je smaak niet is pech gehad. Waar slaat dat nou op.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonske122 wrote:</div>
Het nieuwe album van Muse is wel degelijk dik in orde, het ene lied is al wat beter dan het ander maar Mercy, Psycho, echt steengoede nummers dus idd als het je smaak niet is pech gehad.

Ja, dat is wel heel makkelijk om te zeggen. Als het je smaak niet is pech gehad. Waar slaat dat nou op.

Vond ik idd ook een rare uitspraak. :wink:

Ik (als 100% Muse-fan, ken zowat alle platen) vind dit nieuwe album (ook) echt een aanfluiting. Dit hadden we al sinds The Resistance aan kunnen zien komen. Qua gitaarwerk en thematiek lijkt het prima, en past het zeker in het oevre van Muse. Maar man, man, man... die teksten! Ze moeten haast wel zijn gaan denken dat hun fanbase helemaal achterlijk is geworden, als ze zelf tenminste wél vinden dat het goede teksten zijn. Het laatste nummer Drones maakt de belediging echt compleet; dat is haast een aanslag. Het doet me pijn in het hart om dit te zeggen, maar wat mij betreft hoeven we van Muse niets meer te verwachten in de toekomst.

Spijker op de kop. De teksten zijn echt belachelijk, en dat terwijl ik die bij Muse altijd wel kon waarderen. Vond de teksten van The 2nd Law ook al niet om naar huis te schrijven, maar op het gebied van hun lyrics hebben ze met Drones echt een stap achteruit gedaan.

Hozier zegt optreden Rock am Ring af ivm met halsinfectie, neem aan dat hij binnen 3 weken weer op de rit is?

Hozier zegt optreden Rock am Ring af ivm met halsinfectie, neem aan dat hij binnen 3 weken weer op de rit is?

vervelend voor hem, maar hoop dat ie thuis blijft en er een leuke vervanger komt! Heb niks met z'n muziek.

Ik persoonlijk zou Hozier graag eens bezig zien - persoonlijk vind ik die beter dan Dotan... Nu bezig met een tweede luisterbeurt van Drones, en vind hem echt niet slecht hoor. Naar het einde toe vind ik dat er wel zwakkere nummers op staan, maar The Handler en Reapers vind ik écht wel nice!

Uit ervaring kan ik zeggen dat Hozier vele malen beter is dan Dotan. Dotan brengt een show die behoorlijk saai is, Hozier is best leuk live. Komt ook omdat hij ook aardig wat Blue´s nummers in zijn oeuvre heeft terwijl het bij Dotan bij Folk blijft. Hozier moet even 3 weekjes aan de thee met honing want ik wel hem toch wel weer zien.

De samenwerking tussen Foo Fighters en Eagels of Death metal die nu op de livestream te zien is van Rock Am Ring valt ook op werchter te verwachten? Ze spelen tenslotte op dezelfde dag.

Op Rock am Ring kregen we Frank Turner ipv Hozier. En dat was dan ook gelijk 10 maal beter, heerlijke show!

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-rotselaar/nieuwe-tenten-op-rock-werchter-a2352585/

Nieuwe, ruimere Barn én Klub C
met ventilatiesyteem!
en tribunes op de zijkanten
speciaal op maat van Rock Werchter laten maken!

Klinkt écht een verbetering, en verklaart ook waarom er niets tegenover publiekstrekkers als Elbow, alt-J, Die Antwoord... staat.

Het enige wat ik nog mis: togen in de tenten, dat is op Graspop zo goed!

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-rotselaar/nieuwe-tenten-op-rock-werchter-a2352585/

met ventilatiesyteem!

Klinkt écht een verbetering, en verklaart ook waarom er niets tegenover publiekstrekkers als Elbow, alt-J, Die Antwoord… staat.

Dit ziet er prima uit! Maar wat bedoel je met 'togen in de tenten'??

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

met ventilatiesyteem!

Klinkt écht een verbetering, en verklaart ook waarom er niets tegenover publiekstrekkers als Elbow, alt-J, Die Antwoord… staat.

Dit ziet er prima uit! Maar wat bedoel je met ‘togen in de tenten’??

Een toog met bier en andere dranken. Op de zijkant van de tent. Is bv in de Metal Dome van Graspop het geval. Erg makkelijk dat.

Ik ben benieuwt hoeveel mensen er in die nieuwe tenten gaan, zoals ik het lees zijn ze allebei even groot. Denk dat ze beiden een stuk groter zijn wat ook een groter festival kan gaan betekenen in de toekomst. Of meer middelgrote acts omdat headliners steeds schaarser worden. Iemand hier die in de buurt woont en zin heeft om eens een fototje te maken? Op die ene foto bij het persbericht is niet zoveel zichtbaar.

80 bij 50 meter, hangt een beetje af hoe groot het podium is, maar dan is de capaciteit niet veel anders dan nu.

Users who are viewing this thread