Rock Werchter 2015 - Geruchten

Van mij mogen ze ook wel weer een scherm buiten de tent hangen zoals bij de oude tent, dat je toch mee kan genieten als t te druk is in de tent

Het mooie aan zo'n grotere tent is dat ze nu vaker acts kunnen boeken die een hoge spot/spot in het donker eisen, maar eigenlijk te groot zijn voor de vorige Barn en te klein voor een mooie plek op Main.

Pixies is dan het eerste wat in mij op komt (wat had dat geweest als er geen overlapping met PJ was...), maar ook dingen genre Beck, Nine Inch Nails, Faith No More, ... En toevallig bevestigt Tool vandaag dat ze volgend jaar festivals zullen doen...

Van mij mogen ze ook wel weer een scherm buiten de tent hangen zoals bij de oude tent, dat je toch mee kan genieten als t te druk is in de tent

Dit was dus ideaal. vraag me af waarom ze dat niet meer doen :S

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>

Er staat toch nergens dat ze dit niet meer gaan doen? De hele aankleding moet er nog rond.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>amoors wrote:</div>

Er staat toch nergens dat ze dit niet meer gaan doen? De hele aankleding moet er nog rond.

Ja ok, Maar sinds The Barn er is was het er opeens niet meer. Dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.

Mijn niet bestaande bronnen zeggen 28 juni
icon_lol.gif

hahajh ;9

uhhm we mogen hopen dat het allemaal wel meevalt?!

EDIT: linkje werkt niet mee, maar schijnt dat dave zn been heeft gebroken

http://www.reddit.com/r/Foofighters/comments/39md9s/dave_just_fell_of_stage_and_broke_his_leg_sweden/

dit bied nog wat hoop D:

Als, ALS de Foo Fighters moeten cancellen, dan denk ik aan één waardige en mogelijke vervanger: Blur. 4 dagen ervoor spelen die nog in de UK en ze zijn vrij. Moet echt kunnen.

En als ze wél doorgaan vrees ik voor een statische show... Gelukkig is de voet van Florence genezen. Ik wil nu niet de RW organisatie zijn...

Hopelijk geen Blur. Grohl in een rolstoel en gewoon rocken.

Optreden op PP lijkt door te gaan. Dan ga ik er maar vanuit dat Werchter ook gaat lukken.

Blur of The Who lijken me beide aanvaardbare alternatieven.

Dikke vette ² !!!

Eén van die twee, amai, dan zou ik een gat in de lucht springen!

Maar: mochten Foo Fighters niet komen is het waarschijnlijk realistischer dat Elbow op mainstage komt te staan en er een kwartier bij krijgt, dat Florence er een halfuur bij krijgt en er ergens iets nieuws komt in The Barn.

Wat Everyknight zegt. Ze hadden anderhalve maand voor een vervanger voor Sam Smith, en het beste dat ze konden doen was een namiddagact in de tent + wat schuiven met acts. Twee weken voor het festival ga je geen headlinerwaardige naam meer vinden, zo simpel is dat. Tourschema's zijn uitgewerkt, vluchten zijn geboekt, die artiesten hebben plannen gemaakt, ...

Dus: Florence headliner, Elbow sub op Main Stage, en dan Triggerfinger of dEUS als een last-minute boeking voor de Barn ofzo.

Ik verwacht Foo Fighters wel gewoon. Als er iets geopereerd moet worden ofzo is dat tegen die tijd allang gedaan. Waarschijnlijk moet hij rond RW gewoon rust nemen met zijn been en zal hij iig merendeel van de tijd op een stoel zitten. Zie geen reden waarom hij vanaf een stoel niet kan zingen en gitaar spelen.

Poste dit net in PP forum:

Ik ben geen dokter ofzo maar als ik beetje google zijn er twee opties. De eerste is dat de breuk recht wordt gezet door aan het been te trekken en vervolgens in gips. Zal geen loopgips zijn en Dave zit dan het hele concert op z’n stoel (als hij met gips wil spelen) Tweede optie is dat hij geopereerd wordt, dan zal hij wel niet op PP spelen omdat hij dan in het ziekenhuis ligt. Met een operatie zetten ze een plaat ofzo tegen de breuk en kan hij al redelijk snel weer op lopen.

Als aanvulling voor RW is bij optie 1 dat ja na twee of drie weken loopgips krijgt dus met een beetje mazzel is dat net voor RW en kan hij iig af en toe een beetje bewegen over het podium. Optie twee is dat hij waarschijnlijk alweer gewoon kan lopen en af en toe moet rusten op een stoel (springen zal hij wel niet)

Users who are viewing this thread