Rock Werchter 2015 - Geruchten

Wikipedia is sowieso nooit helemaal te vertrouwen, iedereen kan het aanpassen. Zou line-ups dus helemaal niet serieus nemen.

Ik heb hier een maand geleden of zo al eens iets gelezen over David Gilmour en of hij iets was. Nu lijkt me dat überhaupt al niet iets voor Werchter maar hier valt te lezen dat hij mogelijk dit jaar nog op tour gaat maar daarbij enkel indoor concerten gaat geven. ter info.

http://www.neptunepinkfloyd.co.uk/david-gilmour-new-album-has-a-famous-guest-on-piano

Wikipedia is sowieso nooit helemaal te vertrouwen, iedereen kan het aanpassen. Zou line-ups dus helemaal niet serieus nemen.

En daarnaast geloof ik ook niet dat RW alle namen al heeft vastgelegd voor aankomende editie, elke volledige line-up die nu uitlekt is daarom per definitie fake.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

En daarnaast geloof ik ook niet dat RW alle namen al heeft vastgelegd voor aankomende editie, elke volledige line-up die nu uitlekt is daarom per definitie fake.

Precies, dat komt er ook nog bij.

Als netsky terug komt, zal dat ook wel op de main zijn hoor. Anders breekt hij letterlijk de tent af!
Moest Imagine dragons komen zou het ook op de main zijn, was vorig jaar al mega druk (tijdens de voetbal) en met een nieuwe plaat op zak en dus ook veel nieuwe fans zouden ze een zeer hoge spot kunnen krijgen op de main stage. Maarja, moest die line up juist zijn(wat het duidelijk niet is) zou ik wel blij zijn

Als netsky terug komt, zal dat ook wel op de main zijn hoor. Anders breekt hij letterlijk de tent af!
Moest Imagine dragons komen zou het ook op de main zijn, was vorig jaar al mega druk (tijdens de voetbal) en met een nieuwe plaat op zak en dus ook veel nieuwe fans zouden ze een zeer hoge spot kunnen krijgen op de main stage. Maarja, moest die line up juist zijn(wat het duidelijk niet is) zou ik wel blij zijn

Hij was twee jaar terug al afsluiter van main, dus daar zal die inderdaad staan. Imagine Dragons zie ik niet zo snel terugkomen. Laat ze eerst maar met hun tweede album komen, in plaats van steeds nummers toe te voegen aan de vorige.

<div class="d4p-bbt-quote-title">jarne wrote:</div>

Hij was twee jaar terug al afsluiter van main, dus daar zal die inderdaad staan. Imagine Dragons zie ik niet zo snel terugkomen. Laat ze eerst maar met hun tweede album komen, in plaats van steeds nummers toe te voegen aan de vorige.

Nieuwe plaat komt over twee weken uit. Ik zie ze er best weer staan eigenlijk.

Gorillaz breng nieuw album uit... is dat (sub) headlinerwaardig??

Misschien zal System of a Down nog een tour doen in de zomer? Hun zalen tour deze lente was direct uitverkocht en zullen ze de smaak te pakken hebben? (Fingers crossed! :D )

Die zijn zeker subheadliner waardig! Ik vrees alleen dat die plaat niet op tijd af zal zijn. En ik weet ook niet of hun productie wel geschikt is voor de festivals. Wellicht iets voor 2016.

Munford and sons op Reading, is er nu nog een grote kans dat ze op Werchter komen?! Aangezien Reading in augustus is

Munford and sons op Reading, is er nu nog een grote kans dat ze op Werchter komen?! Aangezien Reading in augustus is

Ze staan halverwege juni nog op Bonnaroo in Amerika. Verwacht maar dat ze naar Pukkelpop komen.

the Hives en Ryan Adams staan met Noel Gallagher op 4 juli in Londen. Lijken me kanshebbers voor RW.

The Prodigy, Hozier, Milky Chance en Modest Mouse voor Tinderbox (Denemarken, zelfde weekend als RW)

Betreffende de 'Rock' Discussie:
The Hives, Eagles Of Death Metal, Deus, Jack White, The Gaslight Anthem, Kensington
Vrij veel namen met een rock-kantje die nog kunnen bekendgemaakt worden :)

Betreffende de ‘Rock’ Discussie:
The Hives, Eagles Of Death Metal, Deus, Jack White, The Gaslight Anthem, Kensington
Vrij veel namen met een rock-kantje die nog kunnen bekendgemaakt worden
icon_smile.gif

Is Kensington echt een naam die op Werchter zou kunnen staan? Ik twijfel er nog een beetje aan, ze hebben dan wel de AB uitverkocht, maar ze zijn toch ook weer niet bijster populair in België?

Betreffende de ‘Rock’ Discussie:
Vrij veel namen met een rock-kantje die nog kunnen bekendgemaakt worden
icon_smile.gif

imo toch vooral een rock light kantje. ;)

Users who are viewing this thread