Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Trouwens, met The Pixies en Elbow op BKS kunnen we die wellicht opschrijven als kanshebbers voor een sub op Werchter. Waren ze wellicht al, maar nu nog iets waarschijnlijker.

@minkok en @Shaverion
Ow dank voor de uitleg. Dan heeft mijn 'bron' dat verkeerd opgevat... Blij om dat te horen!

Ik zag het ook, gerucht blijkt dus waar te zijn. Ben er wel blij mee, vooral op donderdag want dan verwacht ik er wel een dance act achter en daar was ik bij Metallica niet zeker van.

ik ben er blij mee, kan wel een leuk feestje worden als WE een goede setlist kiezen :)

ik ben er blij mee, kan wel een leuk feestje worden als WE een goede setlist kiezen
icon_smile.gif

Ik zou niet te veel op dat 'zelf kiezen' vertrouwen, bij Muse en QOTSA werd dat in het verleden gewoon een greatest hits set zoals ze die zelf al speelden.

En ik verwacht dan een 'ruigere' dance act na Metallica: The Prodigy of Skrillex.

Ik zou niet te veel op dat ‘zelf kiezen’ vertrouwen, bij Muse en QOTSA werd dat in het verleden gewoon een greatest hits set zoals ze die zelf al speelden.

En ik verwacht dan een ‘ruigere’ dance act na Metallica: The Prodigy of Skrillex.

tja, je hebt natuurlijk ook heel veen onwetende mensen die bij het kopen van een kaartje de grootste hits maar noemen. Dus of het nou wel kijken naar de verzoekjes of niet, die nummers worden toch wel gespeeld.

verwachte headliner nummer 1 is dus een feit. Is het zeker dat er nog meer nieuwe namen volgen voor de ticketverkoop start? Herinner me niet meer of dit vorige jaren zo was.

Trouwens, de enige reden waarom ik Goose niet als afsluiter van een dag zie is door het verschil in internationale bekendheid, waar Netsky toch verder staat (wat niks afdoet van mijn respect voor Goose, ik ben zelf fan)

Er zullen idd wel geen onbekende nummers komen of er moet een actie voor een nummer worden opgezet ofzo. Ruigere dance-act hoeft niet perse zo te zijn, de meeste Metallica fans zullen voor 1 dag komen en na Metallica meteen weg gaan gok ik. Ben ook wel benieuwt naar de sub-headliner, daar zal het zo ie zo wel vol staan met Metallica fans namelijk.

Zou wel tof zijn als Muse ook een 'eigen keuze setlist' zou gaan doen voor dit speciale concert. Worden er nog eens wat nummers van OoS gespeeld :)

verwachte headliner nummer 1 is dus een feit. Is het zeker dat er nog meer nieuwe namen volgen voor de ticketverkoop start? Herinner me niet meer of dit vorige jaren zo was.

Indien mogelijk geven ze voor de ticketverkoop een naam voor elke dag (anders verkopen die dagtickets niet). Sommige jaren kunnen ze dat nog niet, maar er zijn altijd 4-5 namen bij aanvang van de ticketverkoop.

@Gloeilamp, lijkt me dus zo goed als zeker dat ze weer het 'een naam per dag' trucje gaan bovenhalen!

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>

Indien mogelijk geven ze voor de ticketverkoop een naam voor elke dag (anders verkopen die dagtickets niet). Sommige jaren kunnen ze dat nog niet, maar er zijn altijd 4-5 namen bij aanvang van de ticketverkoop.

@Gloeilamp, lijkt me dus zo goed als zeker dat ze weer het ‘een naam per dag’ trucje gaan bovenhalen!

Inderdaad! ;) Ik vind het niet erg, het lijkt een mooi weekje te gaan worden zo.

Heb nu al zin in morgen! :D Als Muse komt zullen ze die wel vrijdag bekend maken als ze elke dag een naam doen, afsluiten met een klapper.

Wat een lelijke nieuwe site zeg. http://www.rockwerchter.be/nl

Wat een lelijke nieuwe site zeg. http://www.rockwerchter.be/nl

het schijnt dat Piet Mondriaan hem gemaakt heeft.
ach hoe die eruit ziet maakt mij niet uit, irriteer me wel weer dat ik met mijn laptop niet op de links en afbeeldingen kan klikken alleen via rechtermuisknop --> link openen. had ik vorig jaar ook al

Ja, fijn Metallica op Werchter! Dan zullen de andere namen komende dagen wel bekend worden.. hoop ik!!!

Dus, donderdag QOTSA oid als sub, Skrillex of The Prodigy als afsluiter en wellicht nog Avenged Sevenfold, in de namiddag op main of zo? Of misschien is dat laatste valse hoop, maar ik zou het vet vinden. En euhhm, mijn reactie op Metallica: YEAAAAAAH!!! ,,/ (^.^) ,,/

Users who are viewing this thread