@mynoseknows Fatboy Slim is totaal niets voor Rock Werchter, hij is ten slotte een Tommorowland act en dan zie ik hem nog meer op Pukkelpop staan dan op RW
Ho Ho, Fatboy Slim is een prachtige act voor een festival, evenals Moby (ook een nieuwe album uitgebracht). Dit zijn de oude rakkers die perfect aansluiten op een dag met een oudere band als Pearl Jam. De muziek is geen typische Tommorowland muziek, dus hoezo geen Werchter?
@DeadRinu5
Ik heb het je vaker zien roepen, maar Pendulum zal geen main stage staan. Al helemaal niet als ze met een dj-setje komen. Om de Main Stage af te sluiten moet je een behoorlijke show kunnen neerzetten. Daarom zijn acts als Chase & Status, Netsky, Chemical Brothers, The Prodigy, Skrillex, Deadmau5 en ook misschien Major Lazer enz. enz. kanshebbers hiervoor en namen als Knife Party, Pendulum, Dj Fresh, Moby, Noisia, Paul Kalkbrenner zeker niet. Tevens heeft Pendulum zijn beste tijd gehad.. Zie ze wel heel graag in Klub C staan!
Wat mij betreft mag Skrillex een dagje afsluiten op Rock Werchter. Als ik die shows steeds zie, met gigantische robots, de gekste dj-booths en prachtige licht- en vuureffecten, dan zie ik dat wel mooi op zijn main stage staan! En die nieuwe muziek klinkt ook zeker niet slecht!
Goose hoeft van mij niet. Lijkt me ook niet groot genoeg voor een main stage afsluiten. Goose valt bij de Nederlanders niet in de smaak en overtuigde niet op RW en PKP (main stage) dit jaar, zoals Netsky dat 2 jaar terug deed.