Pinkpop 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wat @PwoperFish zei + wat ik zei. Voeg daar aan toe dat er +/- twee dagen reizen tussen zit(Jetlag). Plus het dagprogramma is al redelijk, en Editors kunnen gewoon headlinen als het moet. We zullen zien.
Het kan natuurlijk gewoon, ik hoop het ook van harte.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
ja, Arctic Monkeys staan dus Bonnaroo.
Ik denk niet het veel zegt, zoals ik al eerder zei.
maar goed ze doen nog paar amerikaanse shows erbij ook.
Ik ben benieuwd. maar ik zie ze gewoon alsnog komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Theoretisch past AM op zondag. Anders denk ik persoonlijk toch aan RHCP. Het is ook nog altijd wachten op wat Muse in Europa gaat doen, maar daar reken ik niet echt op. Anders weet ik het ook niet, behalve Editors doorschuiven.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
White Lies staat zondag 8 juni op Vestrock ergens in zeeland. Weet niet zo goed of dit juist nadelig of positief is voor pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
White Lies staat zondag 8 juni op Vestrock ergens in zeeland. Weet niet zo goed of dit juist nadelig of positief is voor pinkpop
Dan kunnen ze zondag dus niet, hmmm.
Maandag verwacht ik ze niet (meer), dus zaterdag kan? Of is het na Vestrock einde verhaal voor Pinkpop??
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
White Lies staat zondag 8 juni op Vestrock ergens in zeeland. Weet niet zo goed of dit juist nadelig of positief is voor pinkpop

Dan kunnen ze zondag dus niet, hmmm.<br>
Maandag verwacht ik ze niet (meer), dus zaterdag kan? Of is het na Vestrock einde verhaal voor Pinkpop??

Ik gok het tweede. Dat ze vrede nemen met headlinen op Vestrock (tot vorig jaar hadden die enkel Benelux acts) zegt ook genoeg over hoe ze weggezakt zijn.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Is wel te merken dat het in zeeland is leven volgens mij onder 1 grote steen haha, dit staat op hun site bij de informatie over white lies: 'We kunnen het zelf nog maar amper geloven maar WHITE LIES, één van de allergrootste bands van dit moment, komt echt naar ons intiem festivaleilandje!'
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Is wel te merken dat het in zeeland is leven volgens mij onder 1 grote steen haha, dit staat op hun site bij de informatie over white lies: ‘We kunnen het zelf nog maar amper geloven maar WHITE LIES, één van de allergrootste bands van dit moment, komt echt naar ons intiem festivaleilandje!’
Haha dat las ik ook en toen moest ik ook wel even lachen
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Voor Vestrock is het natuurlijk ook een heel grote naam. Zullen dan wel niet op Pinkpop meer staan denk ik. Aan de andere kant hebben ze wel aangegeven heel veel concerten te doen, dus wie weet toch op de zaterdag. En dan op de plek van Jimmy Eat World of Paramore bijv.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hoop er wel echt op dat White Lies komen. Is naast Arcade Fire de enige van mijn favoriete bands die deze zomer touren. Maar ga er niet voor naar Vestrock :'>
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Alsof Ronnie schoenen gaat kopen om te hinten dat ze op Pinkpop staan. LOL

Hoe dan ook, ik heb wel het vermoeden dat ze komen maar dat we inderdaad moeten wachten totdat de heren het tijd vinden om hun Europese deel van de tour aan te kondigen.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
voor mij hoeven de Stones niet.. als je de Stones hebt heb je geen dagprogramma meer, het blijft een festival! Zie ze liever in Ziggo Dome of Arena, dan ziet het pinkpop programma er tenminste nog uit.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als de Stones komen dan kom ik ook een dagje, anders niet. Dat voorprogramma zal me worst wezen eigenlijk.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dan geef je @festivalfanaat dus gewoon gelijk? Als de Stones komen, wordt het voorprogramma kut. Zeker omdat die vele mensen die op de Stones afkomen toch geen interesse hebben in het voorprogramma die dag? Laat ze dan maar wegblijven, hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Als The Stones komen heb je als festival gewoon een klapper van formaat als headliner. Of de rest van die dag daardoor heel slecht is, denk ik niet. Er zijn makkelijk 3 aardige acts voor main te vinden, naast Bastille nog maar 2 3fm-namen, plus 3 tent. Lijkt me wel mogelijk een amusante dagvulling te maken. Dat is tenminste uitgaande dat RS zaterdag staat, die dag is vanaf 15u.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
(ook maat ff hier posten) mogelijk RS naar TW Classic (BE) 28 juni? Of dat betekent GEEN Pinkpop, ik heb geen flauw idee????? :'(
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
(ook maat ff hier posten) mogelijk RS naar TW Classic (BE) 28 juni? Of dat betekent GEEN Pinkpop, ik heb geen flauw idee????? :’(
Heb je een URL voor me of wat dan ook voor geruchten bron? Ik kan t niet vinden op Google dankzij TW2003.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken