Pinkpop 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat het hier serieus over Muse gaat zeg :D

Hopen dat we deze week iets voor de zaterdag gaan krijgen, daar staat nu alleen Bastille nog.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Blijkbaar gaan Arctic Monkeys Bonnaroo doen. ( 12-15 juni) Las ik op een ander forum.
Zullen ze dan wel op Pinkpop staan nog?? lijkt me dat het niet veel uit maakt, want er zit nog genoeg tijd tussen. :p
Ze doen nog shows in Bremen (6 juni) en Berlijn (7 juni).. dus nouja neem aan dat ze gewoon komen verder.. maar who knows.
Muse komt niet denk ik hoor. als ze komen dan misschien pas volgend jaar ofzo.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
ik verwacht voor de bekendmaking van RS geen klapper meer..
Ik gok deze week voor de verandering eens op Flogging Molly als bekendmaking.
en ik gok dat ze op het hoofdpodium op zaterdag staan voor de subheadliner.

ik ben dit jaar veel te nieuwsgierig, komt denk ik door de drama line-ups van de afgelopen jaren en het vooruitzicht op een mooie line-up dit jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Bedankt allemaal!
icon_smile.gif
Cheers!

ps. ik had het volgende in het Rolling Stones topic gepost:
STAY TUNED!!!!!!!
@Stones14OnFire Where are the @RollingStones touring next? Stay tuned for more tour dates to be announced! #stonesonfire
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Voor de mensen die RHCP nog als een kanshebber zien: die band staat nog steeds in de top 10 van duurste acts die Pinkpop al geboekt heeft, dat komt er echt niet meer bij in combinatie met prijsbeesten RS en Metallica.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Voor de mensen die RHCP nog als een kanshebber zien: die band staat nog steeds in de top 10 van duurste acts die Pinkpop al geboekt heeft, dat komt er echt niet meer bij in combinatie met prijsbeesten RS en Metallica.
Dat zegt niet dat ze nu nog duur zijn. Maar in principe heb je gelijk. Arctic Monkeys hebben de beste papieren. RHCP is enkel gestald op een paar geruchten, en zijn enkel nog op IOW. Muse heb ik vanmorgen alleen maar iets van gelezen dat een voormalig tourmanager van ze aangegeven zou hebben dat ze op Pinkpop zouden komen (maar dat hadden we al van tafel geveegd, is hoogswaarschijnlijk hoax). Afwachten nu het tournieuws van The Stones...
 

jesse

Playlistbediener
14 nov 2012
25
0
Zou White Lies niet misschien deze week worden toegevoegd aan het mooie lijstje namen!!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zou White Lies niet misschien deze week worden toegevoegd aan het mooie lijstje namen!!!

Dat zou wel heel erg mooi zijn :D. Maar als White Lies komt, is dat toch eerder een naam die ik tijdens de persco verwacht. Misschien wacht Jan tot de Stones deze week zelf met het nieuws komen (@DennisvdBr ) of doen ze het met een kleinere naam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Giel gaat een naam bekend maken op 3FM, ik vind zelf nog niets... (ik gok Jett Rebel of iets in die richting?)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
JJJAAAAAAAA!!!!!!!!!! JAKE BUGG :) (ik ben blij)


edit: Hij staat de laatste dag van het festival, op maandag 9 juni, geprogrammeerd op het 3FM-podium.
http://www.pinkpop.nl/2014/jake-bugg-op-pinkpop-2014/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.949
6.206
Zie waarschijnlijk voor Stromae/Arcade Fire.

Het is niet helemaal mijn ding, maar wel een naam waar mee te leven is.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
<div class="d4p-bbt-quote-title">Indiaantje89 wrote:</div>
Zie waarschijnlijk voor Stromae/Arcade Fire.

Het is niet helemaal mijn ding, maar wel een naam waar mee te leven is.


Ik denk volgorde Stromae – Jake Bugg – Arcade Fire

Stromae krijgt de HMH vol, die zal wel boven Jake Bugg staan hoor. Maar waarom weer een naam voor die maandag? Komt er een zwak zaterdagprogramma door RS en proberen ze dat te verbergen tot RS bekend gemaakt is?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.949
6.206
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Indiaantje89 wrote:</div><br>
Zie waarschijnlijk voor Stromae/Arcade Fire.

Het is niet helemaal mijn ding, maar wel een naam waar mee te leven is.


Ik denk volgorde Stromae – Jake Bugg – Arcade Fire


Stromae krijgt de HMH vol, die zal wel boven Jake Bugg staan hoor. Maar waarom weer een naam voor die maandag? Komt er een zwak zaterdagprogramma door RS en proberen ze dat te verbergen tot RS bekend gemaakt is?
Die neemt misschien nog wat voorprogramma acts mee of iets dergelijks. Giel vertelde wel op de radio dat "de Rollende Stenen" vast wel zouden komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik denk dat het zaterdag programma wel te pruimen wordt hoor. Zijn voor zaterdag 10 namen + nu of nooit winnaar (na Bastille nog 9) , zondag 14 namen (nog 10 te gaan) en maandag 15 (ook nog 9 te gaan). Lijkt mij niet geheel uit verhouding om nog wat te hebben voor de persconferentie over 3 weken exact.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken