Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Mick Jagger op de FB pagina van de The Rollings Stones:<br>
“Really looking forward to playing Singapore on the 15th March. Rehearsals are going great, can’t wait to see you all!”

Dan moet het goed komen met PP:)
mwoh, niet alleen Pinkpop he, er komen ca 15 Europese tourdata. Naar mijn verwachting zal die over 1 a 2 weken wel geheel of grotendeels aangekondigd worden.
Volgende week begint de tour aan de andere kant van de wereldbol, ideaal om wat reclame rond te sturen en de fans in Europa een groot plezier te doen ;)
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
twenty one pilots trad vanavond op in A’dam dus zullen misschien iets geroepen hebben na afloop?

Ik was gisteren bij het concert, en het enige wat ze zeiden was dat ze terug zouden komen in de zomer voor een (of meer, dat weet ik niet) festival. Meer mochten ze er niet over zeggen.
Iedereen ging er vanuit dat hiermee werd geduid op Lowlands, aangezien ze daar vorig jaar zo goed werden ontvangen.
Ik weet niet waar het Pinkpop verhaal dan vandaan komt, misschien hebben ze dat helemaal na afloop toch nog bekend gemaakt?
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
Zit naar mumford VS Am VS kasabian te kijken. Toch wel erg jammer dat mumford een sabatical houdt steken naar mijn bescheiden mening er toch met kop en schouders boven uit.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
http://www.wegotit.at/stones-europa-tour-ab-mai-2014/ geen idee of het een betrouwbare bron is maar als het klopt lijkt het niet door te gaan met de stones. Tenminste ik kan het me niet voorstellen dat ze in Amsterdam (arena?) en op pinkpop spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
http://www.wegotit.at/stones-europa-tour-ab-mai-2014/ geen idee of het een betrouwbare bron is maar als het klopt lijkt het niet door te gaan met de stones. Tenminste ik kan het me niet voorstellen dat ze in Amsterdam (arena?) en op pinkpop spelen.
De locaties kloppen volgens mij niet helemaal. De rest lijkt me goed gegokt. Aankondiging verwacht ik deze week of volgende week. Meestal zijn de tourdata 2 a 3 maanden voor de start wel bekend. Stones houden zich niet bezig met een presco van Pinkpop, aankondiging zal de hele of groot deel van de tour zijn. Hoop dan zeker met Pinkpop ertussen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
??vraag?? eerste namen Indian Summer, zijn dat afvallers voor Pinkpop??
Staan wel wat aardige namen tussen, die hier al genoemd zijn.
gepubliceerd op 17 februari 2014
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek zijn de eerste namen voor Indian Summer Festival 2014 dat dit jaar plaats vindt op 14 en 15 juni.

http://www.indiansummerfestival.nl/eerste-namen-indian-summer-2014-bekend/
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
??vraag?? eerste namen Indian Summer, zijn dat afvallers voor Pinkpop??<br>
Staan wel wat aardige namen tussen, die hier al genoemd zijn.

gepubliceerd op 17 februari 2014<br>
Tom Odell, Birdy, Crystal Fighters, Novastar, Chase & Status (DJ set), Milow, Parov Stelar Band, De Jeugd van Tegenwoordig, Kensington, Jacqueline Govaert, Chef’Special, DI-RECT, Jett Rebel, Taymir, Town of Saints en Niels Geusebroek zijn de eerste namen voor Indian Summer Festival 2014 dat dit jaar plaats vindt op 14 en 15 juni.


http://www.indiansummerfestival.nl/eerste-namen-indian-summer-2014-bekend/

Die buitenlandse acts zou ik wel afschrijven, zeker nu IS volledig in handen van Scorpio zit. Lijkt me echter sterk dat ze exclusives kunnen afdwingen voor Nederlandse acts, De Staat en Jett Rebel zie je deze zomer bvb sowieso op 1/2 van alle Nederlandse festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Jack Johnson is dan in New York. Foster The People ook voorlopig alleen Amerika-data incl Governors Ball 6-8 juni.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Heeft iemand Muse-nieuws. Ik heb iets opgevangen, het stelt misschien helemaal niets voor (volgens mij hoax), daarom vraag ik even info van de kenners hier. Onder andere heb ik opgevangen dat Bremen niet door zou gaan en dat mogelijke onderhandelingen met Hurricane en Southside op niets zijn uitgelopen. Voordat ik zelf de woorden Muse en Pinkpop in 1 zin ga noemen voor 2014, wat hebben jullie opgevangen of gehoord? Het ligt totaal niet in (mijn) verwachting.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Volgens mij zijn er nooit geruchten over Pinkpop + Muse geweest. Over dat concert in Bremen; daar is al heel lang vaag over gedaan en het lijkt nu niet meer te gebeuren. In plaats daarvan zou er een ander concert in Duitsland gaan plaatsvinden. Dat zou een festival kunnen zijn in Duitsland, ja.

Ik heb hier geen bron voor, maar dit is wat ik de laatste dagen op verschillende websites heb gelezen. Muse en Pinkpop, dat lijkt me sterk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ja idd @Black Lies, het ligt helemaal niet in de verwachting. Roskilde dacht ik nog altijd, maar daa's Denemarken. Bij Hurricane/Southside is wel een headliner probleem, dat is al een paar maanden bekend, dus die optelstom 1 + 1 = 2, zou heel goed kunnen kloppen. Er schijnt (dus ik zal maar ff mijn bevinding noemen) echter een bericht te zijn van een (voormalig) tourmanager van Muse dat er mogelijk een onderhandeling is geweest tussen Muse en een headline plek op Pinkpop. Dan zou volgens mij uitdraaien op Editors voor Muse op zondag, geen RHCP en geen AM. Maar ik heb nog te weinig info, dus voorlopig ff onder ons houden dan maar???
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Sorry hoe graag ik ook Muse op Pinkpop zou willen zien, de kans is echt nog minder dan 1%

Pinkpop zou dan Rolling Stones, Muse en Metallica hebben, das natuurlijk veel te duur en te gek! Of RHCP ipv RS maar die schat ik nog altijd duurder in de AM (Wat in mijn ogen een hele goedkope headliner is tov. RHCP en RS).

Hopen mag altijd, maar realistisch moeten we wel blijven :p Of zouden de Stones niet meer komen ;o?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Jezus zeg als dat waar zou zijn hebben ze echt een meesterlijke line-up voor Pinkpop begrippen. The Rolling Stones, Muse, Metallica, Arcade Fire, Editors, Avenged Sevenfold... Geld genoeg dan dit jaar?!?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Nah Rolling Stones + Muse + Metallica wordt echt een onmogelijk verhaal. Denk dat er een kansje is als het niet door is gegaan met de Stones. Maar als de Stones wel komen, gaan ze Muse echt niet meer halen. Waarom zouden ze? Ze verkopen zonder Muse ook wel uit met de lineup van dit jaar.
 

Shodaw

Nieuw lid
26 jan 2014
3
0
Zou iemand mij kunnen vertellen of er een kans is dat de volgende bands komen?

- RHCP
- Biffy Clyro
- Volbeat

Over the Red Hot Chili Peppers weet ik vaag iets maar als iemand het zou willen samenvatten zou ik daar heel blij mee zijn :)

Alvast bedankt!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Zou iemand mij kunnen vertellen of er een kans is dat de volgende bands komen?

- RHCP<br>
- Biffy Clyro<br>
- Volbeat

Over the Red Hot Chili Peppers weet ik vaag iets maar als iemand het zou willen samenvatten zou ik daar heel blij mee zijn
icon_smile.gif


Alvast bedankt!

RHCP voorlopig alleen aangekondigd voor Isle of Wight (UK), afgelopen najaar een gerucht dat er onderhandelingen zouden zijn. Verder vrij stil rond de band, aankondiging IOW kwam ook uit de lucht vallen. IOW een week na Pinkpop, kan mij niet voorstellen dat ze alleen IOW in Europa doen, IOW is wel exclusief optreden voor Ierland/UK. Meningen zijn verdeeld, maar mijn mening is dat de kans zeer hoog is.
Biffy Clyro, zijn zeker in de buurt en hebben nog vrij de Pinkpop dagen, kans is zeer groot.
Volbeat staan enkel die dagen op Sweden Rock 7 juni dan een gat tot Download (UK) een week later, zijn al lang niet meer geweest. Persoonlijk acht ik de kans groot dat ze komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Misschien moet iemand van de Keymasters of Moderators eens een serieuze en kritische blik werpen op de Geruchten en Bevestigingen. Editors staat bijvoorbeeld niet bij Bevestigingen. De geruchten worden ook niet zo bijgehouden als bij het Werchter topic imo. Daarbij zijn er nog kleine verschillen in de geruchten hier en op andere sites, hoeft niet perse helemaal overeen te komen, maar ik vraag mij af waarom. Hebben die andere andere inzichten, of te veel hoopvolle gedachten?:
bijvoorbeeld:
http://pinkpoppers.wordpress.com/bevestigingen-en-geruchten-2014/
of bijvoorbeeld:
http://www.pinkpopcentral.nl/pinkpop/geruchten/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.949
6.206
Die hoeven geen van alle te komen voor mij.

Denk nog steeds dat het The Stones gaat worden en op de zondag een Arctic Monkeys.

Een Muse erbij zou too much worden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
RHCP gaat niet komen. Zelfde verhaal als Muse bijvoorbeeld; gewoon te duur om nog naast Metallica en de Stones weg te zetten.

Bovendien hebben ze pas één festival staan.

Biffy Clyro verwacht ik wel. Doen veel festivals en past nog goed bij de rest van de lineup.

Volbeat zou normaal een grote kans maken, maar met Mastodon, A7x en Metallica al op de 'metalmaandag', zie ik Pinkpop eigenlijk geen Volbeat boeken voor een andere dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken