Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Pinkpop die wacht gewoon op de “Go” van The Rolling Stones. Dat vermoeden heb ik eerder.
Pinkpop heeft niets te zeggen daarin. The Rolling Stones komen zelf wel met tourdata, dan is het alleen hopen dat Pinkpop er tussen staat voor ons.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Indiaantje89 wrote:</div>
Pinkpop die wacht gewoon op de “Go” van The Rolling Stones. Dat vermoeden heb ik eerder.

Pinkpop heeft niets te zeggen daarin. The Rolling Stones komen zelf wel met tourdata, dan is het alleen hopen dat Pinkpop er tussen staat voor ons.

Dit idd.

Jake Bugg, nooit geluisterd maar ik hoor er veel goed over. Lijkt een beetje op Arctic Monkeys / Jake Bugg? Nou zal het op maandag 3FM-stage wel Jake Bugg - Stromae - Arcade Fire worden neem ik aan terwijl er op de mainstage drie metalartiesten staan (Mastodon, A7x, Metallica). Ben ook benieuwd naar wat tentnamen, want er zijn er nog helemaal geen aangekondigd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Ik heb opgevangen dat The 1975 vast liggen voor Pinkpop. Kan best imo, want ze zijn in Europa tijdig terug om 10 juni Mallorca Rocks Spanje te spelen. Iemand anders ook iets opgevangen in die richting?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.951
6.206
Ik heb opgevangen dat The 1975 vast liggen voor Pinkpop. Kan best imo, want ze zijn in Europa tijdig terug om 10 juni Mallorca Rocks Spanje te spelen. Iemand anders ook iets opgevangen in die richting?
Las het elders op twitter, maar geen idee waarvan die zijn bron vandaan had.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Had verwacht dat jake bugg wel een package deal zou zijn met AM, aangezien hij vaak het voorprogramma verzorgt voor AM.
The 1975 speelt bijna overal waar mogelijk. Geen heet gerucht natuurlijk, gewoon een band die wil gaan doorbreken.

 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Aardig Jake Bugg! Lijkt inderdaad op een package deal met Arctic Monkeys.
Zie ook net berichtje van Coldplay op I-Tunes Festival 11 maart... Outsider???
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nee. Doen buiten het Itunes festival volgens mij niks en anders gaat Pinkpop niet nog een onwijs dure headliner halen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
14 Juni begint de Noord-Amerikaanse tour van Arctic Monkeys. Of misschien zelfs de 12e als ze nog op Bonnaroo spelen. Wordt wel heel krap met Pinkpop maar zou nog kunnen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
@PwoperFish, ho ho. wacht heel even Arctic Monkeys staan ook 6 en 7 juni in Bremen en Berlijn. Dan is er in principe ruimte. De 8e zou kunnen passen. Daarbij gaat bij onze oosterburen een gerucht dat AM de Alternastage headlinen 5 en 9 juni op RaR/RiP. Kans is er nog wel zoals het past.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Kan me inderdaad ook niet voorstellen dat ze én RaR én Pinkpop over zullen slaan. Hoewel dat wel de twee losse Duitse concerten zou verklaren in het geval van RaR overslaan. Maar lijkt me dat ze nog wel in Nederland komen deze zomer? Dat zou dan anders Lowlands moeten worden? Nee, lijkt mij dat ze gewoon op Pinkpop staan na de Editors op zondag.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dan is er in principe ruimte. De 8e zou kunnen passen.
Ja ja ik zeg ook dat het nog wel kan :p Wordt wel hun laatste show voordat ze naar VS gaan.
En AM is al uitgesloten voor Lowlands, dus zullen idd wel verschijnen op PP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
De Staat uit de geruchten van Pinkpop? Ze staan 1 maand later op ParkCity Live in Heerlen, of zouden ze wel 2 x naar het uiterste zuiden afreizen?
http://www.parkcitylive.nl/
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik vind niet dat je ze meteen af moet schrijven. Populaire Nederlandse bands staan over het algemeen op bijna elk festival in het land. Kensington, Douwe Bob, The Opposites etc. kon je vorig jaar ook overal zien. Ik denk eigenlijk dat er überhaupt geen exclusieve Nederlandse acts meer zijn.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shodaw wrote:</div>
Bedankt allemaal!
icon_smile.gif


Cheers!

ps. ik had het volgende in het Rolling Stones topic gepost:<br>
STAY TUNED!!!!!!!

@Stones14OnFire Where are the @RollingStones touring next? Stay tuned for more tour dates to be announced! #stonesonfire

Dat is een nep/fan account, dus die tweet is nergens op gebaseerd...

Hmmm op nu.nl stond dat ze als de Stones niet komen er een spectaculaire vervanger is. Wie zou dat kunnen zijn. Muse kan niet, die gaan echt niet een 'vervangings' show geven als enige festival optreden. Coldplay? Niet echt logisch maar goed, wel actief dus. Nee, de enige echte kanshebber daarvoor zijn RHCP.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
RHCP is meer een teleurstellende vervanger dan een spectaculaire. Ik denk dat nu.nl die uitspraak van Smeets bedoelt. Die ging erover dat Editors ook zouden kunnen headlinen. Maar dat is al niet meer aan de orde.
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Die vervanger was gewoon Editors;) met de bekendmaking van Editors op zondag is RS voor mij ook zeker. Dus gewoon nog ff geduld hebben op de bekendmaking van RS zelf.



 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Van mij mag Miles Kane ook weer terugkomen dit jaar!
Plan 'm ergens op Arctic Monkeys dag en dan kan die een paar nummertjes meespelen bij AM (505)
Of nog beter een of twee nummers van The Last Shadow Puppets spelen! (al zal dit allemaal zeer waarschijnlijk enkel bij fantasie blijven)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@PwoperFish zou toch wel eens gelijk kunnen hebben. Ze doen inderdaad Bonnaroo dit jaar. Misschien dat ze alleen RaR/RiP doen, ze zijn vorig jaar tenslotte ook in Nederland geweest... Ik hoop het niet in ieder geval.

Edit: ik heb het natuurlijk over Arctic Monkeys
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Bonnaroo is 12-15 juni... ik zie het probleem niet echt?
Jake Bugg en Mastodon maken die oversteek toch ook
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken