Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
<div class="d4p-bbt-quote-title">Bananenschil1 wrote:</div>
Als the Arctic Monkeys komen ben ik sws van de partij, al schijnen die live toch niet al te best zijn? Ik ben trouwens nog op zoek naar mensen die 5 minuten een enquete willen invullen (duurt 5 min.) Enige vereiste is dat je ooit naar Pinkpop/Lowlands bent geweest. http://goo.gl/Xnghdf

Editors zouden ook een goede toevoeging zijn btw.


ik wil best een enquete voor je invullen, maar ik vertrouw het nog niet helemaal om op de link te klikken. ook aangezien het je eerste reactie is.<br>
kan je meer uitleggen, waar het voor is?
ja precies, dat had ik ook al gevraagd en nog geen antwoord.
Dan ook nog eens zo'n opmerking over Editors (die allang bevestigd zijn), wek je niet een naar Pinkpop geinterresseerde indruk.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ja precies, dat had ik ook al gevraagd en nog geen antwoord.<br>
Dan ook nog eens zo’n opmerking over Editors (die allang bevestigd zijn), wek je niet een naar Pinkpop geinterresseerde indruk.

hahahaha ja, ik lees dat nu pas zo. ik las editors en goede toevoeging, en dat snapte ik wel :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Even volledig ter zijde, ander onderwerp. Morgen is het 100 dagen tot RaR/RiP, daarmee ca. 102 dagen tot Pinkpop. Er komt nog 1 naam deze week voor Pinkpop en bij RaR/RiP staan de ringrockers op springen om nieuwe namen te krijgen. Als RaR/RiP met nieuwe namen komt is dat meteen een spiegel voor Pinkpop, aangezien de festivals in het zelfde weekend gehouden worden. Zijn hierdoor afvallers voor Pinkpop te bespeuren of zijn er ineens onverwachte namen in de buurt dat weekend. Ik ga in de meeste gevallen voor optie 1, afvallers die door de agenda niet meer in aanmerking kunnen komen voor een dag Pinkpop.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dan vraag ik me af waarom ze Pinkpop zo klein in het nieuwsbericht zetten. Pinkpop is duidelijk een veel groter festival. Kan me niet voorstellen dat Pinkpop een metalband boekt en op een andere dag dan de maandag zet, maar oke. We zien het wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Er staat idd Pinkpop tussen, maar ik haal er niet uit dat het zondag is. Dit dan de aankondiging van deze week? Epica, wat mij betreft zeker welkom.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Dan vraag ik me af waarom ze Pinkpop zo klein in het nieuwsbericht zetten. Pinkpop is duidelijk een veel groter festival. Kan me niet voorstellen dat Pinkpop een metalband boekt en op een andere dag dan de maandag zet, maar oke. We zien het wel.

Ik gok omdat Epica voor Parkpop een grote naam is en voor Pinkpop slechts een namiddag-act.

Pinkpop gaat precies wel veel metal boeken dit jaar.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>
yesss! laten we parkpop en pinkpop door elkaar halen

Yes laten we de inhoud van de links niet gaan lezen en dan wat roepen!!!

ik zou zweren dat ik telkens parkpop las. maar excuses :D het was dan ook niet echt zo logisch omdat dat klein te zetten in het bericht aangezien pinkpop wel ietsje bekender is dan parkpop. maargoed het zal wel een parkpop gerelateerd bericht zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Zondag Chef Special op Main en Boxer Rebellion in de Brand-stage. (vreemd had BR minstens op 3fm-stage verwacht, en Chef Special in de tent?? imo)
De Haarlemse formatie Chef”Special kan zich met een gloednieuw album op gaan maken voor een spot op het hoofdpodium van Pinkpop op zondag 8 juni 2014. Ook aanwezig die dag is The Boxer Rebellion; de uit Londen afkomstige band beleefde het afgelopen jaar hun doorbraak met hitsingle ‘Diamonds’. The Boxer Rebellion is geprogrammeerd op de Brand Bier Stage. Tevens geeft The Boxer Rebellion een voorproefje in de vorm van een mini-concert op de traditionele Pinkpop Perspresentatie in Paradiso op woensdagmiddag 12 maart.

Chef’Special staat bekend om zijn energieke liveshows die menig festivalpubliek al heeft laten dansen. De band serveert een muzikale mix van hiphop, reggae, funk en ontspannen grooves met stevige gitaren; denk aan G. Love & Special Sauce, Red Hot Chili Peppers en Jason Mraz. Na de release van debuutplaat ‘On for the Mrs.’ in het voorjaar 2011 is Chef’Special continu aan het touren, de band wordt uitgeroepen tot 3FM Serious Talent, tourt mee in de 3FM Serious Talent On Tour en staat in 2012 op Pinkpop voor een dolenthousiast publiek in een volle tent. Afgelopen zomer trok Chef’Special naar Brooklyn, NY voor de opname van een nieuw album. ‘Passing Through’, de opvolger van ‘One For The Mrs.’, is op 7 februari verschenen. De eerste single ‘Peculiar’ werd een regelrechte hit en de band verkocht in amper drie weken de grote zaal van Paradiso uit. De tweede single ‘In Your Arms’ is deze week door 3FM gebombardeerd als Megahit. Dat laatste nummer schreef zanger Joshua voor zijn overleden vader.

Hoewel The Boxer Rebellion al sinds 2001 bestaat, sloot het grote publiek de band pas afgelopen jaar echt in het hart. De hit ‘Diamonds’ werd zelfs tweede in de 3voor12’s Top 100 Beste Song van 2013 verkiezing. De meeslepende melodieuze rock met de mooie stem van Nathan Nicholson neemt je mee op een muzikale trip. Na tours te hebben gedaan met o.a. Keane en The Killers en voorprogramma’s bij Editors en Lenny Kravitz heeft The Boxer Rebellion zijn bestaansrecht wel bewezen en een terechte plaats veroverd in het programma van Pinkpop 2014.

Hou de Pinkpop website en facebookpagina in de gaten voor info over het winnen van kaarten voor de Pinkpop Perspresentatie in de Paradiso!

http://www.pinkpop.nl/2014/chefspecial-en-the-boxer-rebellion-op-pinkpop-en-the-boxer-rebellion-met-mini-concert-op-traditionele-pinkpop-perspresentatie/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Nog ff voor @festivalfanaat en @Indiaantje89! Het is op diverse media al overgenomen, de leak zal een grote vorm van waarheid aan zitten, foutje van PIAS, oeps en bedankt!?
PIAS heeft ‘bekend gemaakt’ dat Epica op zal gaan treden op Pinkpop en Parkpop. Beide festivals hebben nog niet officieel iets losgelaten over het optreden van Epica, welke per ongeluk door PIAS is uitgelekt. Op 8 juni zou de band Pinkpop aandoen, en op 29 juni is het de beurt aan Parkpop in Den Haag. Voor Parkpop zou dit de eerste grote bekendmaking zijn van dit jaar. We houden jullie op de hoogte.
Dan kunnen we vandaag opschrijven voor Pinkpop-zondag 8 juni : Editors – Ed Sheeran – (+) Epica (+) Chef’ special – Robert Plant – Rudimental – (+) The Boxer Rebellion
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.952
6.206
Ik had ook liever The Boxer Rebellion op de mainstage gezien. Chef'Special kan je op iedere lokale beurtfeestje al vinden. En daarom vind ik het jammer dat zoiets op de main staat.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Chef'Special zal main wel openen, kun je lekker langer in bed blijven liggen. Maar The Boxer Rebellion :D !!! yesyesyes
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Dan vraag ik me af waarom ze Pinkpop zo klein in het nieuwsbericht zetten.
Omdat het op een site staat die als doelgroep Zuid-Holland noord heeft. Een bevestiging voor Parkpop is voor die mensen dus veel relevanter dan voor Pinkpop in het verre Limburg.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.576
6.773
Dus, schijnbaar heeft Giel3fm zijn mond voorbij gepraat of zijn hoop uitgesproken. Persoonlijk sta ik helemaal open voor de oude rockers, maar ben nog niet 100% zeker op de komst van The Rolling Stones tot het op de site van Pinkpop of van The Stones staat...
http://festileaks.com/2014/02/giel-beelen-bevestigt-rolling-stones-voor-pinkpop/
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Waarom is iedereen meteen weg met dat nieuws van Giel? We hebben de voorbije maanden gezien dat hij als radiofiguur niet vroegtijdig over inside info bezit, en Smeets heeft al eens gezegd dat eenmaal het contract getekend was ze de lippen bij Pinkpop stijf op elkaar moesten houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken