Pinkpop 2014

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Rolling Stones zijn op 9 juni overigens in Montreal, dus dan zou het bijna wel de 7de moeten worden.
Dat zijn data van 2013 ;)

Maar lijkt er toch wel op dat het gaat gebeuren, Rolling Stones op Pinkpop. Maar dat lijkt me echt niet het enige festival waar ze gaan spelen dan. En als je dan nog Arctic Monkeys boekt heb je toch 3 echte headliners op je festival staan. Of eigenlijk 4 met Arcade Fire.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
ik had al een paar keer hetzelfde, een soort pavlovreactie.
Dan is het ook nog eens Montreal Canada, maar als je kijkt denk je wel ff daar zijn ze idd ;)

maar ff 2 voetjes op de vloer blijven tot we echt groen licht hebben :D
 

KolonelRangpang

Playlistbediener
23 jan 2014
37
0
Waarschijnlijk heeft Robert Plant ook een support act bedongen, namelijk North Mississippi Allstars. Op hun site staat dat deze band een stop met Robert Plant in Holland doet...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
ik denk dat de 3 headliners langzaam wel allemaal bekend worden, tenminste volgens nu.nl
7e juni The Rolling Stones, 8e juni Arctic Monkeys en 9de juni Metallica.
http://www.nu.nl/muziek/3693796/jan-smeets-in-gesprek-met-rolling-stones-en-arctic-monkeys.html
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Jup, dat lijkt het nu wel te worden. Moet ook eerlijk zeggen dat RHCP en Editors, die hier ook genoemd werden, voor mij wel vergezocht waren. Editors touren wel, maar staan op slechts 1 festival voorlopig. RHCP zelfde verhaal. Natuurlijk waren The Rolling Stones net zo vergezocht, maar goed dat verhaal is inmiddels duidelijk xd
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Kijkende naar de line-up, wat er staat, en dan aangevuld met Stones en Arctic Monkeys.. Kan je bijna toch al zeggen dat dit uitverkoopt lijkt mij.
Zullen zeker en vast nog wat andere lollige bandjes komen die ervoor zorgen dat niet alleen de afsluiters goed zijn.
Netjes.
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
is er een kans dat paulo nutini ( nieuw album ) en wolfmother ( dacht dat ze uit elkaar waren..?) er bij zullen zijn?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Kijkende naar de line-up, wat er staat, en dan aangevuld met Stones en Arctic Monkeys.. Kan je bijna toch al zeggen dat dit uitverkoopt lijkt mij.<br>
Zullen zeker en vast nog wat andere lollige bandjes komen die ervoor zorgen dat niet alleen de afsluiters goed zijn.<br>
Netjes.
Als ik na 10uur 15 maart maar een kaart in mijn handen heb! Want daar ben ik bang voor, iedereen een kaartje en de die-hard-Pinkpop-bezoeker grijpt naast de prijzen. Ze moeten toch echt eens gaan denken aan Early-Bird tickets daar bij Buro Pinkpop?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hoezo? Pinkpop verkoopt nooit meteen uit. Als je nu al weet dat je een kaartje wilt kopen, lukt dat ook wel hoor.
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">CamielMusic wrote:</div>
Kijkende naar de line-up, wat er staat, en dan aangevuld met Stones en Arctic Monkeys.. Kan je bijna toch al zeggen dat dit uitverkoopt lijkt mij.<br><br>
Zullen zeker en vast nog wat andere lollige bandjes komen die ervoor zorgen dat niet alleen de afsluiters goed zijn.<br><br>
Netjes.

Als ik na 10uur 15 maart maar een kaart in mijn handen heb! Want daar ben ik bang voor, iedereen een kaartje en de die-hard-Pinkpop-bezoeker grijpt naast de prijzen. Ze moeten toch echt eens gaan denken aan Early-Bird tickets daar bij Buro Pinkpop?

Hier idem!
Denk wel dat het lukt, maar stel je voor zeg.... Pfff!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
is er een kans dat paulo nutini ( nieuw album ) en wolfmother ( dacht dat ze uit elkaar waren..?) er bij zullen zijn?

Ja, voor beide liggen kansen. Paolo Nutini staat op een festival van de BBC eind mei, en Wolfmother ergens eind juni. Hoop zelf ook enorm op Paolo Nutini, ben al fan sinds 2006... Wolfmother mag natuurlijk ook komen.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Hoezo? Pinkpop verkoopt nooit meteen uit. Als je nu al weet dat je een kaartje wilt kopen, lukt dat ook wel hoor.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, als je een dag wilt gaan en de stones zijn al bekend voor die dag, dan ontstaat er een enorme run op de dagkaarten van die dag. Glastonbury en lowlands 2013 taferelen op the stones dag dus en dan ben je dus alles behalve zeker van je kaart.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Hoezo? Pinkpop verkoopt nooit meteen uit. Als je nu al weet dat je een kaartje wilt kopen, lukt dat ook wel hoor.

Dat is natuurlijk niet helemaal waar, als je een dag wilt gaan en de stones zijn al bekend voor die dag, dan ontstaat er een enorme run op de dagkaarten van die dag. Glastonbury en lowlands 2013 taferelen op the stones dag dus en dan ben je dus alles behalve zeker van je kaart.

Hm ja, wellicht verkopen de dagkaarten voor die dag dan snel uit. Maar ik denk dat je wel even de tijd hebt om weekendkaarten te kopen. Ik koop zelf meteen weekendkaarten om 10 uur op de 15e maart in elk geval haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Jan bij Studio Max. Volgens tweet Pinkpopcentral: Smeets benadrukte nogmaals dat Pinkpop en de Stones zijn uitonderhandeld. "De dag, tijd, het geld, alles wat er bij komt kijken is geregeld"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Beter als dit kan ik het momenteel niet omschrijven, vandaar ff ctrl-C/ctrl-V :
"Snel duidelijkheid over mogelijke komst The Rolling Stones naar Pinkpop"
http://www.pinkpopcentral.nl/blog/snel-duidelijkheid-over-mogelijke-komst-the-rolling-stones-naar-pinkpop/
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Nu de headliners zo ongeveer bekend zijn (RS, AM, Metallica) is het misschien leuk om over andere spots te speculeren.
Bijvoorbeeld: Subheadliners? Wie gaan de 3fm afsluiten? Welke dance-acts komen er dit jaar?

Ik gok voor de subs op: Biffy Clyro voor RS, en Kasabian voor AM.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Als dance-act lijkt Gesaffelstein mij wel een toffe naam. Verder lijken o.a. Foals, Cage The Elephant, James Blake, John Mayer(denk dat deze een beetje onrealistisch is, aangezien het in Nederland een enorm grote naam is), London Grammar en Young The Giant mij erg vet. Als Nederlandse inbreng zie ik vooral De Jeugd Van Tegenwoordig graag komen, heerlijk. Verder denk ik dan ook aan namen als De Staat en de zonet genoemde Jett Rebel. Probably ook nog Go Back To The Zoo? Ook een lekker bandje wat mij betreft. Jongens, ik heb er godverdomme zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken