Pinkpop 2014

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Helooo
http://www.pinkpopcentral.nl/blog/robert-plant-and-the-sensational-spaceshifters-bevestigt-zichzelf-voor-pinkpop-2014/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
....pssst.... Di-rect is bij Giel3fm, ik zeg laat maar komen... (of is dat een bevestiging per week te veel, was die van Robert onbewust en de andere gePlant?)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Giel Beelen gaat zometeen bellen met Smeets, en toevallig ook weer met een nummer van Robert Plant ;P Maar wie weet maakt hij nog een naam bekend ...
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Robert Plant, het beste Pinkpop-nieuws in maanden :) Nu nog de Stones. Is er trouwens kans dat Lana Del Rey komt?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Jan Smeets bevestigt dus het hele verhaal, we hebben het allemaal kunnen horen. Nu hopen dat die oude knakker niet moeilijk gaat doen en dan (jesus fucking christ) de Rolling Stones op pinkpop! Wat tha fuck!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Binnen 48 uur mogelijk het JA! woord van The Rolling Stones, mogelijk na uitverkoop Tokyo en Shanghai volgens smeets....
http://www.rollingstones.com/tickets/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Binnen 48 uur mogelijk het JA! woord van The Rolling Stones, mogelijk na uitverkoop Tokyo en Shanghai volgens smeets….

http://www.rollingstones.com/tickets/


Dat is natuurlijk het ja-woord aan Smeets, niet dat wij dat dan ook direct te horen krijgen…

Ik denk dat de tourdata aangevuld worden van The Rolling Stones voordat Pinkpop 1 maal een kick kan geven.
 

Henri

Playlistbediener
27 nov 2013
7
0
Ik hoop dat Wolfmother inderdaad een tourtje gaat doen!
http://pinkpoppers.wordpress.com/2014/02/05/wolfmother-speelt-in-juni-op-moscow-park-live-festival/
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest, maar wat ik er al van zag, van luchtfoto's bijvoorbeeld, heeft mij een vraag opgeleverd, namelijk...
is die tent niet belachelijk klein voor zo'n groot festival?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Nou ik hoop voor jullie Pinkpoppers dat Mr. Jagger een beetje in een goede bui is vandaag, dan zou hij zomaar ja kunnen zeggen. Dat zou een gedenkwaardige editie worden...

Aan de andere kant, dat hangt dus wel af van de meest wispelturige rockster die berucht os om het cancelen van shows. Dus. Voordat jullie allemaal al haan juichen...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Ik ben nog nooit op Pinkpop geweest, maar wat ik er al van zag, van luchtfoto’s bijvoorbeeld, heeft mij een vraag opgeleverd, namelijk…<br>
is die tent niet belachelijk klein voor zo’n groot festival?

Het is niet voor niets de derde stage he? Er staan ook kleine bandjes geprogrammeerd, Paradiso-formaat zeg maar en dat is ook niet heel groot. Maar je hebt gelijk, af en toe is het wel proppen, zoals bij C2C en Bastille vorig jaar. Maar als je m van binnen ziet valt het reuze mee, hij lijkt kleiner dan hij is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Nou ik hoop voor jullie Pinkpoppers dat Mr. Jagger een beetje in een goede bui is vandaag, dan zou hij zomaar ja kunnen zeggen. Dat zou een gedenkwaardige editie worden…

Aan de andere kant, dat hangt dus wel af van de meest wispelturige rockster die berucht os om het cancelen van shows. Dus. Voordat jullie allemaal al haan juichen…
(You gotta walk) Don't look back.... maar 35 jaar later kan het allemaal goed komen!!
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Hmmm. ben benieuwd of Mick ja gaat zeggen. Dat is toch echt afwachten of de band het wilt dus.
Zou wel bijzonder zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ben benieuwd of de Stones gaan komen. En als Pinkpop dan als derde headliner Muse opstelt winnen ze het helemaal van alle omliggende festival hehe.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DennisvdBr wrote:</div><br>
Binnen 48 uur mogelijk het JA! woord van The Rolling Stones, mogelijk na uitverkoop Tokyo en Shanghai volgens smeets….

http://www.rollingstones.com/tickets/


Dat is natuurlijk het ja-woord aan Smeets, niet dat wij dat dan ook direct te horen krijgen…


Ik denk dat de tourdata aangevuld worden van The Rolling Stones voordat Pinkpop 1 maal een kick kan geven.

Lijkt me heel vreemd dat Pinkpop zelf moet kijken op de website van de Rolling Stones om er achter te komen of ze komen...

Ohw jongens wat een editie kan dit worden. Ik moet mezelf er steeds even aan helpen herinneren dat ook Arcade Fire nog komen; WAUW! Ze hebben dan waarschijnlijk 3 Glastonbury hoofdacts van 2013 en 2014. Dat is ongekend!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zeker veel grote namen deze editie. En nog behoorlijk exclusief ook (Arcade Fire staat nog op geen ander BeNeLux-festival net als Rolling Stones dan dus). Rolling Stones zijn op 9 juni overigens in Montreal, dus dan zou het bijna wel de 7de moeten worden. Oh laat maar, dat zijn tourdata van vorig jaar. 7 en 8 kan allebei. 8 Zou wel mooi uitkomen, dan heeft Robert Plant zeg maar de plaats die Mastodon op maandag heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken