Pinkpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Wordt ook wel tijd voor eerst Nederlandse naam: Di-rect??

Ow god no, Nederland heeft veel betere dingen te bieden: Jacco Gardner, de Staat, Daryll ann allemaal 10x liever dan Di-rect.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Kings of Leon niet, andere twee zouden ook kunnen. Ze zouden ook volgende week of over twee weken met een headliner kunnen komen, maar geen headliner voor de gehele bekendmaking in Paradiso lijkt me echt sterk.

Ja precies om deze reden idd. Ze kunnen wel 1 headliner bewaren voor Paradiso, maar ze gaan toch geen 2 headliners achterhouden? Nú is echt dé tijd dat de voorverkopen beginnen; Werchter is al een tijdje bezig, net als Sziget (dat wel net met de eerste namen komt), Paaspop en Lowlands zijn begonnen met de kaartverkoop... Pinkpop kan nu echt niet nog meer dan een maand wachten met de volgende grote namen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Morgen maakt Arctic Monkeys wat Italiaanse data bekend als ik twitter moet geloven. Wellicht worden we daar nog iets wijzer van.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">whiteandblack wrote:</div>
Kings of Leon niet, andere twee zouden ook kunnen. Ze zouden ook volgende week of over twee weken met een headliner kunnen komen, maar geen headliner voor de gehele bekendmaking in Paradiso lijkt me echt sterk.


Ja precies om deze reden idd. Ze kunnen wel 1 headliner bewaren voor Paradiso, maar ze gaan toch geen 2 headliners achterhouden? Nú is echt dé tijd dat de voorverkopen beginnen; Werchter is al een tijdje bezig, net als Sziget (dat wel net met de eerste namen komt), Paaspop en Lowlands zijn begonnen met de kaartverkoop… Pinkpop kan nu echt niet nog meer dan een maand wachten met de volgende grote namen.

Idd dat ze 1 headliner bewaren verwacht ik, maar 2 kunnen ze echt niet maken. Jan heeft gezegd dat hij hoopte dat er nog wat bekend te maken was de 12e maart dus 1 headliner zullen ze wel achter de hand houden. Verwacht dat ze voor de bekendmaking sowieso wel dus 1 headliner, maar ook een sub en Nederlandse act bekend maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Of Placebo, of Editors, of Kings of Leon.

Of helemaal geen headliner.<br>

Kings of Leon niet, andere twee zouden ook kunnen. Ze zouden ook volgende week of over twee weken met een headliner kunnen komen, maar geen headliner voor de gehele bekendmaking in Paradiso lijkt me echt sterk.
[/quote]

KoL niet... Ja dat dachten we voor RW ook, en kijk eens wat we nu hebben. Face it, ze maken een reële kans.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Editors en Arctic Monkeys teken ik voor, Placebo mag ook komen. Maar Kings of Leon gaat Jan niet toestaan. Hij was echt woest vorig jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Oei, Isle of Wight heeft o.a. KOL neergezet, net als andere festivals om ons heen?? Daar trapt Jan niet nog eens in toch. Wel een paar andere leuke namen. : " SUNDAY HEADLINER...KINGS OF LEON

Also appearing: TRAVIS - CLEAN BANDIT - THE SPECIALS - JOHN NEWMAN - DEAP VALLY - NINA NESBITT - THE HORRORS - GORGON CITY - THE STRYPES - THE POLYPHONIC SPREE - FROM THE JAM - NEON JUNGLE - SWIM DEEP - CHLÖE HOWL - THE SELECTER - DUKE DUMONT - PEACE - JULY TALK - THE MOVE - DAPPY - LAWSON - THE VAMP

Topping off our Main Stage headliners on Sunday 15th June, Kings of Leon make a much-anticipated return to the Isle of Wight Festival for a very special Festival exclusive performance."
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
The Specials viel de vorige keer toch tegen. kwam ook vooral omdat er alleen Bruce fans vooraan stonden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
The Specials viel de vorige keer toch tegen. kwam ook vooral omdat er alleen Bruce fans vooraan stonden.
ik vond The Specials wel vermakelijk. Maar die komen niet 1,2,3 terug, dan word het eerder Pinkpop Classic voor ze. Daarom had ik ze niet vet gedrukt in het berichtje.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Oei, Isle of Wight heeft o.a. KOL neergezet, net als andere festivals om ons heen?? Daar trapt Jan niet nog eens in toch. Wel een paar andere leuke namen. : ” SUNDAY HEADLINER…KINGS OF LEON

Also appearing: TRAVIS – CLEAN BANDIT – THE SPECIALS – JOHN NEWMAN - DEAP VALLY – NINA NESBITT – THE HORRORS – GORGON CITY – THE STRYPES – THE POLYPHONIC SPREE – FROM THE JAM – NEON JUNGLE – SWIM DEEP – CHLÖE HOWL – THE SELECTER – DUKE DUMONT – PEACE – JULY TALK – THE MOVE – DAPPY – LAWSON – THE VAMP

Topping off our Main Stage headliners on Sunday 15th June, Kings of Leon make a much-anticipated return to the Isle of Wight Festival for a very special Festival exclusive performance.”

Festival exclusive? Die Britten denken echt dat zij de enigen op de wereld zijn, hè? Of hebben ze RW en RaR afgekocht en komen daar anderen voor KoL in de plaats? Dát zou nog eens serieus goed nieuws zijn ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Nou, in zoverre "exclusive"voor UK. Dat geldt dus voor Biffy Clyro, KOL en RHCP, waardoor ze meteen voor alle andere festivals in UK waaronder ook Glasto afgeschreven zijn. Maar op het vaste land kunnen ze nog.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
ik vond The Specials wel vermakelijk. Maar die komen niet 1,2,3 terug, dan word het eerder Pinkpop Classic voor ze. Daarom had ik ze niet vet gedrukt in het berichtje.

Was het ook wel, maar met ska muziek wil ik gewoon dat het lekker losgaat in de voorste vakken, aangezien ik daar ook in stond :)
maar ok, ik zie ze ook nog niet terugkomen, maar moest dit even melden
 

brossi_46

Nieuw lid
21 jan 2014
3
0
Denk dat The 1975 sowieso op Pinkpop komt nu ze ook bevestigd zijn op Rock Werchter. Arctic Monkeys zullen ook wel komen.
De kans dat de Stones komen blijf ik niet heel hoog inschatten ondanks dat het wel heel uniek zou zijn. Denk dat De Staat een goede kans maakt voor Nederlandse act. Ik hoop ook nog steeds op Fall Out Boy.
Ben benieuwd wanneer de volgende headliner bekend wordt gemaakt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Denk dat The 1975 sowieso op Pinkpop komt nu ze ook bevestigd zijn op Rock Werchter.

Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat The 1975 niet op Pinkpop staan omdat ze in hetzelfde weekend een festival hebben in Amerika. Bastille staat op datzelfde festival en gaat daarheen net na Pinkpop, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat veel andere bands dit ook doen omdat je de oversteek dan snel moet maken én op 7 in NL moet spelen en 9 in US of andersom.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Nieuwe album is goed, erg goed, ben niet zo'n pinkpop fan maar met arcade fire, misschien rolling stones, beck en nog een paar mooie dingen is het toch een overweging waard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken