Pinkpop 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik denk dat Placebo naar Lowlands gaat. Ze staan ook op Sziget bijvoorbeeld. Ik denk nog altijd aan deze headliners voor Pinkpop: Editors - Arctic Monkeys - Metallica. Daar valt een erg goed dagprogramma omheen te bouwen lijkt me zo.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
http://festileaks.com/users/gloeilamp/@gloeilamp Tuurlijk mag jij kritiek geven jongen, maar als je zoals ik één keer per dag eens het forum leest dan zijn er 4 pagina’s bij gekomen waarvan het meeste kritiek is… Als ik namen als de Stones en RHCP langs zie komen, valt mijn mond open. Maar je hebt gelijk, hier is wel een discussie forum voor
icon_razz.gif
Niet zo boos worden hè
icon_razz.gif


Haha ik ben niet boos hoor! Ik heb me nu ik het zo teruglees inderdaad een beetje verkeerd uitgedrukt, waarschijnlijk kwam ik wat boos over. Verder niet zo bedoeld en na je uitleg snap ik het. Even goede vrienden
icon_smile.gif

Haha ja het kwam enigzins agressief over, gelukkig weet ik dat 99% van de internet 'ruzie's' door misverstanden komen, dus maak je niet druk.

Wat mij betreft maakt het niet zoveel meer uit, alleen als Kings Of Leon komen ben ik echt teleurgesteld, het zou toch een nachmerrie zijn als ik die gasten al voor de 5e keer meet zien. In Ahoy in 2008 liepen ze na een uurtje het podium af zonder toegift te spelen, op Pinkpop 2011 vond ik het steengoed en op RW waren ze wel ok, beetje saai in het eerste deel van de set. Één keer (op RW) kan nog vanwege hun nieuwe album die ik erg goed vind, maar twee keer, mijn god.

Ik denk dat ik het liefst RHCP en de Stones zie komen, maar aangezien die kans klein is dan qua realistische namen de Stones en Editors.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zo zijn er opeens veel headlinerkandidaten haha. Ik denk dat op dit moment Arctic Monkeys + Rolling Stones het meest realistisch is om op te rekenen (en anders Editors). Kings of Leon gaan sowieso niet komen want Jan Smeets was woest op die lui vorig jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Ik was nog aan het doorborduren op Wolfmother en wat er op Mainstage of 3fm stage voor (eventueel) Stones kan staan. Ik verwacht eigenlijk ook wel een gitaarvirtuoos, misschien John Mayer (is na Pinkpop in Scandinavië), Slash (met Myles Kennedy, die tourt wel), Joe Satriani (is na Pinkpop in FR/DE), Joe Bonamassa (staat ook op Download UK), Bryan Adams (is op Euro-tour) of Richie Sambora (staat ook op Soundwave Australië, verder nog niets).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Laat van jouw namen John Mayer en Joe Bonamassa maar komen hoor! Ben naar het concert van John Mayer in de HMH geweest in oktober, echt niet normaal wat die gast met een gitaar kan, misschien wel het vetste wat ik gezien heb dit jaar. Aangezien hij in Nederland ook nog erg populair is, getuige het snelle uitverkopen van zijn kaarten destijds, zou zijn naam mooi op het affiche staan!

Qua headliners hoop ik vooral op Arctic Monkeys, zoals al vaker gezegd hier is dat wel een beetje dé band op dit moment. Wat daarnaast staat maakt me niet zoveel uit, Editors, RHCP of Rolling Stones zou ik allemaal oke vinden. Misschien zijn Editors budgetgerelateerd het handigste, but we'll see. Ik ben nu wel echt heel benieuwd!
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
494
204
Ben erg benieuwd! Heerlijk dit alleen jammer van de negatieve reacties! Het dagprogamma is nu al sterk. En het is mij nog nooit gelukt om alle 40 bands te zien, meestal stuk of 15 met deze line-up metallica avenged sefenfold ed sheeran stromae rudimental bastille arcade fire zit ik al op 7 sterkste line-up in mijn 6 jaar achtereenvolgend pinkpop!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
en NOG een festival het zelfde weekend als Pinkpop, overeenkomstige namen zijn er al, nog meer mogelijk?
http://www.parklife.uk.com/news.php
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Foals zullen vast wel komen, komen op bijna alle festivals en hadden vorig jaar op lowlands een goede show! (Veel bands die op lowlands een goede show geven komen het jaar erop op pinkpop)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
London Grammar heeft nu een megahit, en zal ook wel geliefd zijn onder de hipsters op Pinkpop. Naast Foals en London Grammar zie ik Kendrick Lamar, Disclosure en Sam Smith ook nog wel gebeuren. Zouden direct ook prima namen zijn.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Pinkpop line-up gokje

Zaterdag:

Main:
Di-Rect_Go Back to the Zoo_???_The Rolling Stones
3FM:
Bombay Bicycle Club_Bastille_Kaiser Chiefs
Brand:
Lorde_Mister and Mississippi_Mr. Probz_Flume

Zondag:

Main:
De Staat_Ed Sheeran_Mando Diao_Kasabian_Arctic Monkeys
3FM:
Rudimental_Beady Eye_The National_White Lies
Brand:
Lily Allen_Bonamassa_???_Chef' Special_Major Lazer

Maandag:

Main:
Of Monsters and Men_Two Door a Cinema Club_Mastodon_Avenged Sevenfold_ Metallica
3FM:
???_Crystal Fighters_Stromae_???_Arcade Fire
Brand:
Jett Rebel_???_???_Disclosure_Kendrick Lamar

Is een gokje, vul zelf de lege plekken maar in. Of verander iets
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lily Allen opener Brand Stage? Die kan die tent met gemak headlinen. Verder denk ik dat Ed Sheeran, The National, Lorde en Bonamassa veel te lage spots hebben. Bonamassa zie ik nog steeds niet komen, meer iets voor in een zaal. Kaiser Chiefs staan te hoog, en doen alleen Paaspop denk ik. Verder nog een paar acts die ik op een ander podium zie staan. Zou mooi zijn als Flume, Lamar en The National komen. Dan begint Pinkpop echt een lekkere lineup te krijgen.
 

Lisa1804

Nieuw lid
29 jan 2014
2
0
Bij de ??? --> THE KOOKS, FOALS, GROUPLOVE, HAIM, FOSTER THE PEOPLE, JAMES BLAKE, TWENTY ONE PILOTS (Nouja dat zou ik leuk vinden..)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Kaiser chiefs stonden in 2011 al subjeadliner dus hoezo, ze zijn ook wel zeker net zo groot als triggerfinger
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Kaiser chiefs stonden in 2011 al subjeadliner dus hoezo, ze zijn ook wel zeker net zo groot als triggerfinger

Daar zit wel even een dik verschil tussen hoor. Waar Triggerfinger steeds populairder is geworden, zijn de Kaiser Chiefs steeds verder afgezwakt. Zo'n 3FM hit als I Follow River draagt daar ook erg aan bij. De Kaiser Chiefs brengen al jaren zooi uit, en op de laatste albums is geen hitje te bekennen. Ik zie ze sowieso niet komen door die spot op Paaspop als headliner. Mochten ze komen zie ik ze eerder een spot voor de subheadliner op Main Stage doen, óf een spot voor de headliner op 3FM Stage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
ff ter info @Baas, in principe had @BLack Lies een subtopic aangemaakt voor de line-up-gokjes ;)
http://festileaks.com/topic/jouw-realistische-en-ideale-pp14-line-up/
Maar ziet er leuk uit, echter Kaiser Chiefs verwacht ik eigenlijk niet meer op Pinkpop na de bekendmaking op Paaspop (ik denk dat ze naar RaR/RiP gaan). Ook Arctic Monkeys denk ik gaan naar RaR/RiP, tenminste volgens signalen uit Duitsland. Verder het vermoeden van RHCP te versterken, ik gok dat ze ook Hurricane/Southside gaan doen, naast Isle of Wight en waarschijnlijk Pinkpop.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ik denk toch echt niet dat The Stones gaan headlinen hoor. Meneer Smeets lult wel meer wat in het rond. :p
Maar goed, if it's true.. congrats.. zou wel vrij uniek zijn. maar dan zal inderdaad de rest van het dag/weekend programma erg mager worden. :(
The Stones vind ik geweldig. maar ik heb liever hun niet op Pinkpop een eigen concert van ze in NL.
Dan zie ik liever RHCP als headliner, dan Metallica-RHCP-Arctic Monkeys. Verwacht eerder Metallica-Linkin Park- Arctic Monkeys
En nog veeeel liever Muse, maarja dat zal wel niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Robert Plant lijkt me een goeie sub op main voor Rolling Stones. (of had ik de Led Zeppelin frontman al eens genoemd ;) )
 

Chris

Playlistbediener
21 mrt 2013
45
0
Robert Plant lijkt me een goeie sub op main voor Rolling Stones. (of had ik de Led Zeppelin frontman al eens genoemd
icon_wink.gif
)

Mee eens, nu kan en mag Pinkpop toch niet meer achterblijven met zijn namen he?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@DennisvdBr hahahaha dan ga maar vast collecteren. Ik denk dat U2 en the WHO exclusive ook nog wel binnen het budget passen dan(als subheadliner ofzo). Sorry maar een klein beetje realistisch blijven zou aangenaam zijn... Ik vraag me al af of ze de stones kunnen betalen zo, maar dat heb ik al eerder kenbaar gemaakt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken